اخبار روزاقتصاد

سیستم مالی “منسوخ” است، اما رمزارز نیز راه حلی ندارد: رای دهندگان نوسان ایالات متحده

سیستم مالی “منسوخ” است، اما رمزارز نیز راه حلی ندارد: رای دهندگان نوسان ایالات متحده

اکثریت آمریکایی‌ها در ایالت‌های نوسانی می‌گویند که سیستم مالی “منسوخ شده” است، اما بر اساس نظرسنجی نشان می‌دهد که رمزنگاری نیز ممکن است راه‌حل نباشد.

این مطالعه، توسط گروه ارز دیجیتال و گروه هریس، از 1201 نفر در شش “ایالت نوسانی” نظرسنجی کرد – اصطلاحی که به ایالت هایی داده می شود که احزاب دموکرات یا جمهوری خواه به طور منطقی در انتخابات ایالتی برنده می شوند.

گزارش قبلی کوین تلگراف نشان داد که بیش از 90٪ از این پاسخ دهندگان قصد دارند رای دهند در انتخابات آتی ایالات متحده و اینکه موضع یک سیاستمدار در زمینه رمزنگاری می‌تواند نقش کلیدی در انتخاب‌های آن‌ها داشته باشد.

با این حال، در حالی که 70 درصد از رای‌دهندگان مورد بررسی موافق بودند که سیستم مالی فعلی “منسوخ” است و گزارش 7 می نشان داد که 74 درصد می‌گویند که سیستم نیاز به «تعمیرات اساسی» دارد، تنها یک سوم از پاسخ‌دهندگان موافق بودند که کریپتو می‌تواند این مشکل را حل کند.

چهار از پنج شرکت‌کننده گفتند که سیستم مالی فعلی نخبگان را نسبت به افراد عادی ترجیح می دهد، اما تقریباً 75 درصد از افراد پاسخ دهندگان گفتند که کریپتو نیز منصفانه تر از سیستم فعلی نیست.

تنها 41 درصد از رای دهندگان نوسان موافق هستند که کریپتو نشان دهنده راهی جدید به سمت امنیت مالی و رفاه است، در حالی که 35 درصد معتقدند ارز دیجیتال آینده تراکنش است. .

شرکت کنندگان نگاهی به سیستم مالی فعلی و اینکه آیا ارز دیجیتال می تواند این مشکلات را حل کند یا خیر. منبع: گروه ارز دیجیتال، گروه هریس

با این حال، اختلاف زیادی در پاسخ‌ها بین کسانی که دارای رمزنگاری هستند یا در گذشته دارای رمزنگاری بوده‌اند و کسانی که هرگز نداشته‌اند وجود دارد. آن را لمس کرد.

بیش از 90 درصد از دارندگان ارزهای رمزنگاری‌شده فعلی قصد دارند در شش ماه آینده سکه‌های بیشتری بخرند یا سبدهای خود را حفظ کنند – در حالی که تنها 7 درصد از مالکان غیرکریپتو قصد دارند در کلاس دارایی‌ها سرمایه‌گذاری کنند. در آن زمان.

حدود 76% از رای دهندگانی که دارای رمزنگاری هستند یا دارای رمزنگاری هستند، گفتند که این امر بر رفاه مالی آنها تأثیر مثبت داشته است.

مرتبط: رای دهندگان کریپتو می توانند در انتخابات 2024 ایالات متحده “نوسان کلیدی” ایجاد کنند: CCI نظرسنجی

شرکت کنندگان، از میشیگان، نوادا، اوهایو، مونتانا، پنسیلوانیا و آریزونا، در یک نظرسنجی آنلاین 10 دقیقه ای که بین 4 آوریل انجام شد، شرکت کردند. -16، 2024

آنها باید در ایالات متحده اقامت می کردند، حداقل 18 سال داشتند و برای رای دادن ثبت نام می کردند تا بتوانند شرکت کنند.

این نظرسنجی همچنین نشان داد که رای دهندگان نوسانی به نامزدهای سیاسی که در تحولات ارزهای دیجیتال دخالت می کنند اعتماد نکنید، مخصوصاً کسانی که نمی دانند این فناوری چگونه کار می کند.

مجله: نظر: کریپتو maxis GOP تقریباً بد است به عنوان “ارتش ضد رمزنگاری” دموکرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا