اخبار روزاقتصاد

بر اساس پیشنهاد جدید FTX، شرکت حقوقی ورشکستگی S&C از سوء رفتار تبرئه شد

بر اساس پیشنهاد جدید FTX، شرکت حقوقی ورشکستگی S&C از سوء رفتار تبرئه شد

در حالی که پیشنهاد اصلاح شده جدید FTX وعده داده بود “billions in compensation، طلبکاران از یک بند خاص مربوط به شرکت حقوقی Sullivan & Cromwell (S&C) ناراضی هستند.

پیشنهاد اصلاح شده جدید FTX برای بازپرداخت بستانکاران، که در 7 مه منتشر شد، حاوی یک بند تبرئه کننده است، که شرطی است که در صورت ایجاد خسارت در طول اجرای فرآیند ورشکستگی، مسئولیت برخی از طرفین را از بین می برد.

در یک پست

8 می X، Sunil نوشت:

“S&C شامل یک بند تبرئه کننده است، بنابراین نمی توان آنها را در قبال سوء رفتار مسئول دانست – فروش دارایی های FTX با 70٪ تا 90٪ تخفیف به مشتریان و خودی‌های خود (Ledger X، Galaxy)، در صورت قبول این طرح، FTX 2.0 و غیره را مجدداً راه‌اندازی نمی‌کنند.»

بند تبرئه. منبع: Sunil /a>

بند بحث برانگیز تقریباً سه ماه پس از طلبکاران FTX از شرکت ورشکستگی Sullivan & Cromwell (S&C) شکایت کردند. طلبکاران ادعا کردند که S&C در «کلاهبرداری چند میلیارد دلاری گروه FTX» مشارکت فعال داشته است، و مدعی شدند که شرکت از کلاهبرداری FTX از نظر مالی منتفع شده است، دادگاه پرونده در 16 فوریه:

“S&C می دانست از قصورهای FTX US و FTX Trading Ltd.، رفتار غیرواقعی و متقلبانه، و سوء استفاده از وجوه اعضای کلاس. علیرغم این دانش، S&C از سوء رفتار گروه FTX سود مالی می برد و بنابراین، حداقل به طور ضمنی، موافقت کرد که به این رفتار غیرقانونی برای منافع خود کمک کند.

سالیوان و کرامول یک شرکت حقوقی صد ساله است. نظارت بر مراحل ورشکستگی FTX. پیش از این، طبق گزارش‌ها، این شرکت به عنوان مشاور خارجی در چندین معامله، از جمله پیشنهاد FTX برای دارایی‌های Voyager Digital و خرید LedgerX از سوی آن، پرداخت‌های قابل توجهی برای خدمات خود دریافت می‌کرد.

FTX تا 1.45 دلار بدهکار بود. میلیارد دلار هزینه ورشکستگی قانونی به شرکت حقوقی S&C، با توجه به غرامت پرونده‌ها از دسامبر 2023.

مرتبط: اولین دلار مصنوعی با پشتوانه بیت کوین که با بازدهی 25 درصدی راه اندازی شد

آیا طرح اصلاح شده FTX رد می شود؟

طرح جدید FTX باعث خشم گسترده در بین سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال شد، عمدتاً به دلیل بند تبرئه کننده، که می تواند طلبکاران را وادار به رأی منفی کند، از جمله راب، طلبکار FTX مستعار، که همچنین رئیس رشد در Paradex است. راب در پست 8 می X نوشت:

“چشمک روی کیک تیمی که میلیاردها ارزش بالقوه را برای مشتریان FTX از بین برد. این را نمی توان اجازه داد. من به این طرح رای منفی می دهم.”

در حالی که بدهکاران FTX گفتند که به بیش از 98٪ از طلبکاران 11٪ پرداخت می کنند، به علاوه “میلیاردها غرامت” به بقیه، برخی این را در نظر نمی گیرند. ناعادلانه است، با توجه به اینکه بدهکاران بر اساس قیمت 16800 دلاری بیت کوین (BTC) به دارندگان غرامت پرداخت می کنند که از زمان سقوط به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

به گفته مایک بلشه، مدیر عامل BitGo، که در تاریخ 8 مه X پست:

“0% از طلبکاران FTX موافق هستند که 16800 دلار برای شما دریافت کنند بیت کوین به طور کامل جبران می شود. من می‌دانم که چرا فرآیند ورشکستگی باید به این شکل انجام شود، اما اجازه ندهیم وانمود کنیم که قربانیان پول خود را پس می‌گیرند یا اینکه FTX به همان اندازه که بود وحشتناک نبود.

فروپاشی FTX چقدر برای بیت کوین بد است؟ تحلیلگر زنجیره ای توضیح می دهد. منبع: Cointelegraph

مرتبط: آدرس‌های FTX 8.3 میلیون دلار یک روز قبل از مهلت پیشنهادی اصلاح شده منتقل شدند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا