سریال و انمیشن

نام واقعی ریک گرایمز در سریال «مردگان متحرک» بعد از ۱۴ سال فاش شد!

نام واقعی ریک گرایمز در سریال «مردگان متحرک» بعد از ۱۴ سال فاش شد!

ریک گرایمز یکی از به‌یادماندنی‌ترین شخصیت‌های تلویزیونی است. اما جالب است بدانید که شخصیت اصلی سریال مردگان متحرک (Walking Dead) در تمام این مدت نامی متفاوت داشته است.

در طول سفر پرماجرای ریک در سریال مردگان متحرک، او با فراز و نشیب‌های زیادی مواجه شد. اما در نهایت توانست از CRM ر‌هایی یابد و در آخرین صحنه سریال آن‌هایی که زنده‌اند (The Ones Who Live) به میشون، جودیت و آر جی بپیوندد و خانواده گرایمز را دوباره گرد هم آورد.

63

این اولین باری بود که هر چهار شخصیت در یک صحنه کنار هم حضور داشتند. این اتحاد دوباره، راهی عالی برای پایان دادن به داستان ریک بود و با توجه به تمام اطلاعاتی که مخاطبان در طی ۱۴ سال گذشته درباره او می‌دانند، به نظر می‌رسد که بیشتر جنبه‌های شخصیت ریک مورد بررسی قرار گرفته و تقریباً چیز جدیدی برای کشف باقی نمانده است.

با این حال، بسیاری از مردم هنوز نام واقعی این شخصیت را نمی‌دانند.

نام واقعی ریک در سریال مردگان متحرک در واقع ریچارد دی. گرایمز است.

64

در حالی که ریک گرایمز با نام‌های مستعار مختلفی از سوی دیگر شخصیت‌ها و همچنین مخاطبان خطاب قرار گرفته، اما نام واقعی او ریچارد دی. گرایمز است. این که ریک شکل کوتاه شده‌ای از اسم ریچارد باشد، رایج است. اما به نظر می‌رسد که در سریال مردگان متحرک این موضوع به طور کلی نادیده گرفته شده، زیرا او هرگز با نام اصلی‌اش در سریال خطاب نشده است.

با این حال، مدرک دانشگاهی این شخصیت که به عنوان یک آیتم تزئینی به حراج گذاشته شد، نشان داد که «ریچارد دی. گرایمز» در سال ۱۹۹۴ از دانشگاه مرکزی جورجیا با مدرک لیسانس در رشته عدالت کیفری فارغ‌التحصیل شده است. این مدرک تأیید کرد که نام کامل این شخصیت تا حد زیادی به عنوان یک راز نگه داشته شده بود.

65

با توجه به اینکه این مدرک به‌طور رسمی توسط AMC به فروش رسیده، به نظر می‌رسد که این موضوع معتبر است که در واقع یک افشاگری بزرگ به شمار می‌آید.

بنابراین، طرفداران سریال به مدت ۱۲ سال (یا حتی بیشتر برای طرفداران کمیک‌ها) از نام واقعی این شخصیت اصلی بی‌اطلاع بوده‌اند که نشان می‌دهد این افشاگری چقدر شگفت‌انگیز است.

احتمالاً مخاطبان وفادار این مجموعه از بیشتر واقعیت‌های مهم درباره ریک گرایمز آگاه هستند، اما این افشاگری نشان می‌دهد که ممکن است هنوز اطلاعات پنهانی درباره این «افسر مهربان» وجود داشته باشد.

افشاگری از نام واقعی ریک ممکن است نشان‌دهنده یک نقص داستانی کوچک در سریال مردگان متحرک باشد و این سؤال مطرح می‌شود که چرا هیچ‌کس هرگز شخصیت اصلی سریال را با نام واقعی‌اش خطاب نکرده است؟

66

با توجه به زمانی که ریک با CRM گذرانده، به احتمال زیاد شخصیت‌هایی مانند تورن، اوکافور یا بیل از نام واقعی او مطلع شده بودند و شاید یکی از آن‌ها او را ریچارد خطاب کرده باشد، زیرا رویکرد نظامی آن‌ها معمولاً رسمی‌تر است.

علاوه بر این، ممکن است که شخصیت‌هایی مثل میشون یا کارل به شوخی او را ریچارد صدا می‌کردند، یا شین و لوری در موقعیت‌های جدی‌تری او را با این نام خطاب می‌کردند.

این منطقی است که فردی مانند نیگان از نام واقعی او اطلاعی نداشته باشد، اما هم‌پیمانان نزدیک و قدیمی ریک به احتمال زیاد از این جزئیات آگاه بودند و اینکه این موضوع هرگز در طول سریال مطرح نشده، بیشتر به یک نکته عجیب تبدیل شده است.

اینکه همه شخصیت‌ها این موضوع را نادیده گرفته‌اند، با توجه به مدت زمان طولانی که برخی از آن‌ها با ریک گذرانده‌اند، کمی عجیب به نظر می‌رسد. این که آیا این یک نقص کوچک در داستان است یا یک انتخاب عمدی، چیزی است که تنها نویسندگان می‌دانند. اما به نظر می‌رسد که ممکن است ریچارد دی. گرایمز هنوز هم چند راز دیگر از طرفداران مخفی کرده باشد.

منبع: روزیاتو

.

این مطلب از سایت فرادید برداشته شده است و این رسانه هیچ مسئولیتی در قبال این مطلب ندارد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا