اقتصاد

برای Super Bowl LVIII هیچ نقطه تبلیغاتی برای کریپتو پیش بینی نمی شود

برای Super Bowl LVIII هیچ نقطه تبلیغاتی برای کریپتو پیش بینی نمی شود

میلیون ها هوادار فوتبال آمریکایی در حال تماشای رویارویی کانزاس سیتی چیفز مقابل سانفرانسیسکو 49رز در سوپر بر اساس گزارش‌ها، Bowl LVIII در 11 فوریه، مکان‌های تبلیغاتی زیادی را مشاهده نخواهد کرد که دارای صرافی‌های ارزهای دیجیتال هستند.

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

طبق گزارش 2 فوریه CNN، بسیاری از شرکت‌هایی که اعلام نقاط تبلیغاتی برای بازی بزرگ در سال 2024 با فناوری مالی مرتبط نیستند. به گفته پل هاردارت، استاد بالینی بازاریابی برای دانشکده بازرگانی استرن دانشگاه نیویورک، «سرگرمی، طنز و سرگرمی» احتمالاً موضوع تبلیغات Super Bowl LVIII خواهد بود، در یک «تغییر قابل توجه» از هوش مصنوعی (AI) ) و شرکت های رمزنگاری.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

در طول Super Bowl LVI در سال 2022، شرکت های رمزنگاری – از جمله FTX، eToro، Crypto.com و Coinbase – نقاط تبلیغاتی اولین بار. لری دیوید کمدین در سال 2024 گفت که برای حضور در تبلیغ طنز FTX “یک احمق” است.، که منجر به شکایت های متعدد توسط سرمایه گذاران پس از فروپاشی صرافی ارز دیجیتال شد.

در طول Super Bowl LVII در سال 2023، اولین بازی پس از تشکیل پرونده ورشکستگی از چندین شرکت رمزنگاری و بازار قابل توجهی در مرکز شهر، تبلیغاتی که به دارایی های دیجیتال اشاره می کردند به طور قابل توجهی غایب بودند. تبلیغاتی که قرار بود در سال 2024 ظاهر شوند شامل مواردی از BMW، Budweiser، State Farm، Oreo، DoorDash و Hellman’s Mayonnaise می‌شد. طبق گزارش ها، قیمت یک نقطه 30 ثانیه ای تا 7 میلیون دلار خواهد بود.

مرتبط: Bitwise کمپین رسانه ای ETF رمزنگاری را با “جالب ترین مرد جهان” راه اندازی کرد

انتظار می‌رود این بازی تا حدودی به دلیل حضور خواننده و ترانه‌سرا تیلور سوئیفت، که شریک زندگی او تراویس کلس برای چیفز بازی می‌کند، مخاطبان زیادی را به خود جلب کند. . سوئیفت مستقیماً از ژاپن به لاس وگاس پرواز خواهد کرد، جایی که تقریباً یک روز قبل از شروع کنسرت برنامه ریزی شده است.

برخی از معروف ترین و بدنام ترین تبلیغات در فضا شامل تبلیغ بازیگر مت دیمون “Fortune Favors the Brave” برای Crypto.com در اکتبر 2021 و نقاطی از ستاره های ورزش Shaq و Naomi Osaka در حال تبلیغ FTX در سال 2022.

مجله: میلیاردها صرف بازاریابی رمزنگاری برای طرفداران ورزش می شود — آیا ارزشش را دارد؟

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید
‫0/5 ‫(0 نظر)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا