سبک زندگی

9 عادت عجیب و غریب که سطح بالایی از اعتماد به نفس را نشان می دهد

9 عادت عجیب و غریب که سطح بالایی از اعتماد به نفس را نشان می دهد

آیا تا به حال به کسی که لباسی دیدنی پوشیده است نگاه کرده اید و آرزو کرده اید که ای کاش اعتماد به نفس برای انجام همین کار را داشته باشید؟

یا شاید شما آن فردی هستید که با رها کردن وحشیانه به زمین رقص می‌روید در حالی که دیگران با شیفتگی به آن نگاه می‌کنند؟

اینها و موارد دیگر در زیر، 9 عادت عجیب و غریب است که اغلب افراد با اعتماد به نفس بالایی را نشان می دهند:

1. لبخند زدن به غریبه ها.

در این عصر قطع ارتباط اجتماعی فلج کننده، به ندرت دیده می شود که کسی به یک غریبه لبخند بزند.

کسانی که این کار را انجام می دهند اعتماد به نفس بالایی دارند. آن‌ها نگران نیستند که آیا طرف مقابل می‌خواهد به او لبخند بزند، آیا او لبخند را پس می‌گیرد یا اینکه آن را به روش اشتباهی انتخاب می‌کند.

در عوض، یک لبخند صمیمانه مانند یک هدیه ارائه می‌شود، و این به گیرنده بستگی دارد که تصمیم بگیرد چگونه به آن واکنش نشان دهد.

افراد با اعتماد به نفس می‌دانند که واکنش‌ها و پاسخ‌های دیگران ربطی به آنها ندارد، بلکه بازتابی از احساس آن شخص است.

2. در آغوش گرفتن حس منحصر به فرد از سبک.

کسی که سطح بالایی از اعتماد به نفس دارد، راضی است که پرچم افسانه خود را به هر شکل، شکل و شکلی به اهتزاز درآورد.

روندهای فعلی برای آنها اهمیتی ندارد و آنها سبک زیبایی شناختی خود را بر اساس آنچه در آنها احساس شادی می کند انتخاب می کنند.

یک نفر ممکن است کاملاً لباس قدیمی دهه 1940 بپوشد، در حالی که دیگری ممکن است فقط لباس راحتی بپوشد.

آنها به طور کامل از سبک هایی که دوست دارند استقبال می کنند و وقت خود را با نگرانی در مورد اینکه دیگران در مورد انتخاب های خود چه فکر می کنند، تلف نمی کنند.

3. بدون شرم از فعالیت های انفرادی لذت می برد.

بسیاری از مردم از صرف غذا در رستوران یا رفتن به سینما به تنهایی خودداری می‌کنند، زیرا می‌ترسند دیگران فکر کنند آنها «تنها» هستند.

در مقابل، افرادی که سطح اعتماد به نفس بالایی دارند به راحتی از این فعالیت‌های انفرادی استقبال می‌کنند، زیرا برایشان مهم نیست که مردم چه فکری می‌کنند.

بالاخره، آنها عاشق شرکت خود هستند، پس چرا نمی خواهند زمان خود را تنها بگذرانند؟

آنها حتی ممکن است از خود بیشتر از شرکت لذت ببرند، زیرا مجبور نیستند در مکالمه ای شرکت کنند که به آن علاقه ای ندارند یا به هیچ وجه برای راضی کردن شخص دیگری انجام دهند.< /p>

4. لذت بردن از تنهایی خاموش.

علاوه بر اقامت‌های انفرادی، افراد با اعتماد به نفس اغلب از گذراندن وقت تنها در خانه لذت می‌برند و با سکوت کاملاً راحت هستند.

در حالی که اکثر مردم نوعی سر و صدای پس زمینه را برای جلوگیری از سکوت دوست دارند، کسانی که اعتماد به نفس بالایی دارند تمایل دارند با شرکت و افکار خود راحت باشند.

افراد با اعتماد به نفس در افکار و احساسات خود ایمن هستند، بنابراین نیازی به عوامل خارجی حواس پرتی برای جلوگیری از آنها نداشته باشید.

همان طور که افراد با اعتماد به نفس بالا در شرکت ساکت خودشان راحت هستند، در سکوت همراه با شخص دیگری نیز راحت هستند.

آنها احساس نمی کنند که نیازی به پر کردن سکوت با پچ پچ کردن ندارند، زیرا آنها این مکث های خاموش را ناخوشایند یا ناراحت کننده نمی دانند.

5. علاقه های عجیب و غریب را آشکارا در آغوش می گیرید.

بسیاری از مردم از دنبال کردن علایق یا سرگرمی‌هایی که دیگران فکر می‌کنند غیرعادی هستند، صرفاً به این دلیل که می‌ترسند مورد تمسخر قرار گیرند، اجتناب می‌کنند.

اما کسانی که سطح اعتماد به نفس بالایی دارند، اهمیتی نمی‌دهند که مردم در مورد علایقشان چه فکر می‌کنند.

این افراد صرفاً زمان، تلاش و عشق زیادی را صرف سرگرمی‌های عجیب و غریب و شگفت‌انگیز خود نمی‌کنند، بلکه شادی‌های خود را بدون شرمندگی با دیگران به اشتراک می‌گذارند زیرا از آنچه دیگران فکر می‌کنند خجالت نمی‌کشند.

و چرا باید باشند؟

6. بی عذرخواهی صادق بودن.

اجازه دهید با گفتن این نکته شروع کنیم که تفاوت بزرگی بین بی‌رحمی بودن با مردم و صادق بودن با آنها در صورت لزوم وجود دارد.

افراد بسیار با اعتماد به نفس، معمولاً هنگام گفتن حقیقت به دیگران در مورد موضوعی بسیار زیرک هستند، اما دروغ نمی گویند و چیزهایی را هم نمی گویند.

به عنوان مثال، فرض کنید فردی که اعتماد به نفس ندارد به یک قرار می رود اما هیچ احساس شیمی با آن فرد ندارد.

آنها ممکن است بهانه‌هایی برای اجتناب از قرار دوم پیدا کنند، به جای اینکه مستقیماً بگویند که ارتباطی احساس نمی‌کنند، پیام‌های متفاوتی ارسال کنند.

در مقابل، یک فرد بسیار با اعتماد به نفس مستقیماً می‌گوید که لحظات خوبی را سپری کرده‌اند اما هیچ رابطه عاشقانه‌ای در آینده نمی‌بینند.

این نوع صداقت به آنها کمک می کند تا مرزهای سالمی را ایجاد و حفظ کنند، حتی اگر شنیدن آن برای دیگران سخت باشد.

7. مخالفت آشکار با عقاید عمومی.

از آنجایی که از صحبت صادقانه نمی‌ترسند، افراد با اعتماد به نفس نیز آماده هستند تا مخالف اصول و نظرات مخالف با تفکر گروهی باشند.

به اصطلاح، شنا کردن بر خلاف جریان، و اعتراف به این که به چیزی علاقه‌مند نیستید، یا با دیدگاه خاصی موافق نیستید، به اعتماد به نفس نیاز دارد – به‌خصوص زمانی که تقریباً همه اطرافیان شما احساس متفاوتی دارند.< /p>

افراد با اعتماد به نفس به ندرت اهمیت می دهند که آیا دیگران آنها را تأیید می کنند یا نه. آنها نمی خواهند وانمود کنند که به تیلور سوئیفت علاقه دارند، وقتی سلیقه آنها بیشتر به سمت بیلی آیلیش است.

8. شروع مکالمه با غریبه ها.

بعضی از افراد بسیار با اعتماد به نفس فقط به غریبه ها لبخند نمی زنند، بلکه با آنها گفتگو می کنند و به آن علاقه واقعی نشان می دهند.

آنها به افراد دیگر علاقه مند هستند و هر جا که می روند باعث ایجاد ارتباط می شوند.

به‌دلیل علاقه واقعی‌شان، اغلب می‌توانند تشخیص دهند که شخص دیگری احساس ناراحتی می‌کند و به چند کلمه تشویقی نیاز دارد.

به جای اینکه از ترس گفتن حرف نادرست خجالت بکشند، تعریف می کنند یا به سادگی می پرسند که آیا کارشان خوب است. قبل از اینکه متوجه شوند، در حال گفتگو با طوفان هستند و همه لبخند می زنند.

9. رقصیدن هر طور که می خواهند، زمانی که می خواهند.

احتمالاً این ضرب المثل قدیمی را شنیده اید، “چنینی برقص که هیچ کس تماشا نمی کند”.

افرادی که سطح بالایی از اعتماد به نفس دارند، به جای اینکه نگران این باشند که چه کسی حرکات پیست رقص آنها را قضاوت می کند، کاملاً از رقصیدن با رها شدن وحشیانه خوشحال هستند.

اینکه یک رقصنده “خوب” بودن به معنای دیدگاه شخصی است، اما کسی که اعتماد به نفس بالایی دارد به هیچ وجه اهمیتی نخواهد داد.

آنها به سادگی اجازه می دهند موسیقی آنها را به حرکت درآورد و در آن لحظه با تمام شادی در جهان پاداش می گیرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا