سبک زندگی

15 شغل مناسب برای افرادی که نمی خواهند تمام روز پشت میز بنشینند

15 شغل مناسب برای افرادی که نمی خواهند تمام روز پشت میز بنشینند

بدن انسان برای فعالیت ساخته شده است. سبک زندگی کم تحرکی که همراه با نشستن پشت میز در تمام روز است برای سلامت روحی و جسمی شما عالی نیست. و زمان بیش از حد پشت میز یک راه مطمئن برای آسیب رساندن به کمر شما است.

علاوه بر این، برخی افراد ترجیح می‌دهند فعال‌تر و روی پا باشند.

اگر این شما هستید، در اینجا 15 شغل وجود دارد که باید در نظر بگیرید، که برای افرادی که از ایده نشستن پشت میز در تمام روز متنفر هستند، عالی هستند:

1. پرستاری-پرستاران ثبت نام شده در انواع محیط های پزشکی مختلف یافت می شوند. آنها با پزشکان، جراحان و سایر متخصصان پزشکی برای کمک به مراقبت از بیماران همکاری می کنند. آنها اغلب در رشته هایی مانند طب سالمندان، اطفال، سرطان شناسی یا سایر تخصص های پزشکی تخصص دارند. در بسیاری از ایالت ها، مجوز پرستاری ثبت شده نیاز به مدرک لیسانس در رشته پرستاری دارد. با دنبال کردن آموزش اضافی می توان یک مسیر صعودی داشت.

2. ساخت و ساز-رشته ساخت و ساز طیف گسترده ای از رشته ها، استعدادها و مهارت ها را پوشش می دهد. همه اینها در صورت تمایل شما می توانند به سمت نقش مدیریت ساخت و ساز منتهی شوند. بسیاری از شرکت‌های ساختمانی ترجیح می‌دهند مدیران پروژه‌ای با تجربه در این صنعت داشته باشند، زیرا آنها چالش‌های پیش روی کارگران را بهتر درک می‌کنند. بسیاری از این نقش‌ها به تحصیلات دانشگاهی نیاز ندارند، اگرچه گواهینامه‌های تجاری به خوبی مورد توجه قرار می‌گیرند.

3. خرده فروشی—خرده فروشی، و به ویژه مدیریت خرده فروشی، موقعیتی است که بسیاری از مردم آن را نادیده می گیرند. در بسیاری از شرکت‌ها، مدیریت خرده‌فروشی یک شغل فوق‌العاده قابل دسترس است که می‌توانید در عرض چند سال به آن برسید. در خرده‌فروشی میزان زیادی از جابجایی کارمندان وجود دارد که تیراندازی برای موقعیت‌های شغلی را آسان‌تر از بسیاری از افراد می‌کند. اکثر موقعیت ها به مدرک دانشگاهی نیاز ندارند، اگرچه برای برخی از نقش ها، مدرک کسب و کار کمک می کند.

4. فروشنده—فروشندگان دنیا را می چرخانند. فرقی نمی‌کند که می‌خواهید خودروی زیادی بخرید، یا اگر یک کسب‌وکار به دنبال خرید هزاران ویجت برای زنجیره‌های تولید خود است، فروشندگان این کار را انجام می‌دهند. کار در بخش فروش یک انتخاب عالی برای افراد کاریزماتیک و پروانه های اجتماعی است. این در مورد استفاده از هدیه گاب برای اتصال، یافتن زمینه مشترک و فروش است. این مجموعه مهارتی نیست که بتوانید در کلاس درس یاد بگیرید.

5. برق-برق حرفه ای اغلب مورد تقاضا هستند. یک کارگر خط برق می‌تواند نقش خطرناکی داشته باشد، زیرا اغلب در شرایط پرخطر کار می‌کند، مانند طوفان هنگام قطع شدن خطوط برق. با این حال، یک برقکار خانه یا تجاری معمولاً خود را در داخل خانه در حال انجام کارهای تعمیر یا راه‌اندازی زیرساخت‌های الکتریکی جدید می‌بیند که در صورت پیروی از روش‌های مناسب، نسبتاً ایمن است. برقکارها به گواهینامه و مجوز نیاز دارند، که آن را به تجارتی پردرآمدتر از سایرین تبدیل می کند.

6. سرآشپز-بسیاری از مردم سرآشپز را می شنوند و به شخصی فکر می کنند که پشت اجاق گاز ایستاده و غذاهای فانتزی درست می کند. با این حال، سرآشپزها وظایفی مانند مدیریت آشپزخانه، برنامه ریزی منوها و سفارش دادن مواد غذایی نیز دارند. سرآشپز بودن نقشی است که می‌توانید به آن دست پیدا کنید، اگرچه بسیاری از سرآشپزها در رشته مورد علاقه خود آموزش رسمی دریافت می‌کنند. به عنوان مثال، یک شیرینی‌پز ممکن است در برنامه‌ای شرکت کند تا به‌طور خاص نکات ظریف تهیه شیرینی را بیاموزد.

7. مجری قانون-افسران پلیس مرتباً روی پای خود هستند. بسته به موقعیتی که دارند، ممکن است وقت خود را برای رسیدگی به شکایات، کمک به تحت کنترل گرفتن آنها یا حل و فصل آنها صرف کنند. در بسیاری از جاها، افسر پلیس بودن نیازی به مدرک دانشگاهی ندارد، اما افرادی که مدرک دانشگاهی ندارند ممکن است مسیر صعودی شغلی خود را با مشکل مواجه کنند. برای پست‌های بالاتر از پلیس خیابانی، حوزه‌ها اغلب افراد با تحصیلات عالی را می‌خواهند.

8. لوله کش-لوله کشی یک تجارت عالی و پرتقاضا است زیرا مردم اغلب آن را دست کم می گیرند. آنها تمایل دارند فکر کنند که لوله کش ها فقط با مشکلات سپتیک سروکار دارند که بسیاری از مردم آن را فاحش می دانند. با این حال، لوله کش ها خیلی بیشتر از این کار می کنند. آنها می توانند در رشته هایی مانند نصب و راه اندازی جدید یا لوله کشی تامین آب که مشاغلی هستند که شما را با کارهای سپتیک در تماس نیستند، تخصص داشته باشند. لوله کشی شغلی است که معمولاً به مجوز ایالتی نیاز دارد تا اطمینان حاصل شود که لوله کش ها قوانین ساختمان را درک می کنند.

9. متخصص بهداشت دندانیک متخصص بهداشت دندان تحت نظر دندانپزشکان برای مراقبت از بیماران کار می کند. آنها به ارائه مراقبت های پیشگیرانه از دهان مانند تمیز کردن، گرفتن اشعه ایکس و آموزش بیماران کمک می کنند. متخصصین بهداشت دندان به غربالگری بیماری های رایج دهان مانند التهاب لثه یا بیماری لثه کمک می کنند. در بیشتر جاها، یک متخصص بهداشت دندان به مدرک کاردانی و مجوز نیاز دارد.

10. نماینده املاک-نمایندگان املاک اجاره، خرید و فروش ملک را تسهیل می کنند. آنها با سایر نمایندگان، خریداران و فروشندگان همکاری می کنند تا به نیازهای مشتریان خود کمک کنند. وظایف آنها شامل مواردی مانند تبلیغات مکان، گرفتن مشتریان برای مشاهده املاک، کمک به آنها در تصمیم گیری آگاهانه، مذاکره در مورد قیمت ها، و ثبت اسناد قانونی همراه با فروش است. آنها اغلب به مشتریان در مورد فروش دارایی هایشان مشاوره می دهند یا بازدیدهای باز را برای آنها میزبانی می کنند.

11. ماساژدرمانگر-ماساژدرمانگران به ارائه درمان به مراجعین برای کاهش تنش، کاهش استرس و حمایت از درمان و مدیریت درد کمک می کنند. بسیاری از ماساژدرمان‌ها در محیط‌های درمانی کار می‌کنند، در حالی که دیگران ممکن است متحرک باشند یا در محیطی شبیه به اسپا کار کنند. در بیشتر موارد، ماساژ درمانی نیاز به گواهی از یک برنامه آموزشی معتبر دارد.

12. دستیار فیزیوتراپی-دستیاران فیزیوتراپی تحت نظارت فیزیوتراپیست های معتبر کار می کنند. آنها از طریق مسائل فیزیکی با حرکت، ماساژ، ورزش و موارد دیگر به بیماران کمک می کنند و آنها را توانبخشی می کنند. دستیاران فیزیوتراپی به مدرک کاردانی و گواهینامه ایالتی نیاز دارند.

13. دستیار کاردرمانی معتبر-یک دستیار کاردرمانی معتبر تحت راهنمایی یک کاردرمانگر دارای مجوز کار می کند. نقش آنها کمک به بیماران برای بهبود هوشیاری ذهنی و عملکرد شناختی و اجرایی است. آنها از طریق تمرینات روزانه و تعیین هدف، بهبودی بیماران را برنامه ریزی، تحویل و حمایت می کنند. یک دستیار کاردرمانی معتبر به مدرک کاردانی و گواهینامه خاص ایالتی نیاز دارد.

14. HVAC Technician—HVAC مخفف Heating, Ventilation, and Air Conditioning است. این تکنسین ها تجارتی اغلب مورد تقاضا هستند. مهم نیست کجا زندگی می کنید یا کجا هستید، تهویه مطبوع یک نیاز ضروری و مداوم است. فن‌آوران HVAC اغلب وقت خود را صرف رانندگی از سایتی به سایت دیگر یا پرسه زدن در ساختمانی می‌کنند که در آن برای انجام تعمیر و نگهداری منظم به کار گرفته شده‌اند. برای تبدیل شدن به یک تکنسین HVAC، باید یک برنامه تکنسین HVAC دارای مجوز را تکمیل کنید.

15. تکنسین منظرمنظره‌سازان و تکنسین‌های منظر به طراحی، نصب و نگهداری مناظر برای خانه‌ها، پارک‌ها، مشاغل، زمین‌های گلف و سایر فضاهای مرتبط کمک می‌کنند. آنها ممکن است به صورت تیمی، به تنهایی یا برای شرکت های محوطه سازی کار کنند. محوطه سازی نیازی به مدرک ندارد، اما گواهی های آموزشی یا کارآموزی می تواند به راه اندازی حرفه شما کمک کند و به شما مزیت رقابتی بدهد.

—–

اینها فقط مجموعه‌ای از فرصت‌های شغلی در دسترس افرادی است که نمی‌خواهند تمام روز پشت میز گیر کنند.

شما می توانید شرط بندی کنید که صدها مورد دیگر وجود دارد.

علاقه یا مهارت شما هرچه که باشد، جایی در خارج از کشور بهترین شغل برای شماست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا