مد

21 مورد از شیک ترین ایده های طراحی ناخن قهوه ای آمبره برای سال 1403

21 مورد از شیک ترین ایده های طراحی ناخن قهوه ای آمبره برای سال 1403

قهوه ای رنگی زیبا برای ناخن است. اغلب در طول پاییز پوشیده می شود تا با ژاکت های خنثی دنج و برگ های در حال سقوط مطابقت داشته باشد، اما البته، این یک رنگ عالی برای پوشیدن در تمام طول سال است. بسته به زمینه، می تواند هوای دنج مانند لاته ادویه کاراملی یا ظاهری پیچیده مانند یک کیف دستی لوکس داشته باشد.

یکی از بهترین انتخاب‌ها برای طراحی ناخن‌های قهوه‌ای، الگوی آمبره است. ظاهر Ombre فوق العاده زرق و برق دار است و به شما این امکان را می دهد تا رنگ های مختلف را به روشی زیبا و دلپذیر ترکیب کنید.

بنابراین، آیا حاضرید نگاهی به این ناخن‌های قهوه‌ای آمبره بیندازید؟ بیایید درست وارد شویم.

1. ناخن نوک فرانسوی Ombre قهوه ای با قلب متمرکز

منبع

ناخن‌های فرانسوی Ombre پیچ و تاب فوق‌العاده‌ای در کلاسیک دارند، که وقتی با طراحی قلب متحدالمرکز هماهنگ ترکیب شوند، زیباتر به نظر می‌رسند. این ناخن‌ها را در Etsy بخرید.

2. ناخن های قلب قهوه ای Ombre

منبع

چرا وقتی می‌توانید ombre دوتایی داشته باشید، فقط یک عنصر ombre را انتخاب کنید؟ در این طراحی ناخن، در حالی که رنگ ها از چپ به راست تیره تر می شوند، قلب ها روشن تر می شوند.

این تضمین می‌کند که قلب‌ها همیشه قابل مشاهده هستند، زیرا کنتراست کافی بین آنها و رنگ ثابت اطراف آنها وجود دارد. این ناخن‌ها را در Etsy بخرید.

< span id="ezoic-pub-ad-placeholder-112" data-inserter-version="2"/>

3. ناخن قهوه ای جامد Ombre

منبع

ناخن های آمبره قهوه ای یکدست برای زمانی که می خواهید کارها را ساده نگه دارید عالی هستند. افکت گرادیان به آن‌ها به اندازه کافی جذابیت می‌دهد تا برجسته شوند، اما همچنان با لباس‌های مورد علاقه‌تان عالی به نظر می‌رسند. این ناخن‌ها را در Etsy بخرید.

4. ناخن نوک فرانسوی Ombre

منبع

با برخی از نکات فرانسوی ombre زیبا کمی به ناخن های تک رنگ اضافه کنید. این ناخن‌ها را در Etsy بخرید.

5. ناخن های آمبره قهوه ای جامد با طول متوسط

منبع

ناخن های آمبره تمام قهوه ای ظاهری عالی برای پاییز هستند. آنها در هر طولی عالی هستند، اما ناخن های با طول متوسط ​​تعادل عالی بین برجسته بودن و کاربردی بودن ایجاد می کنند. این ناخن‌ها را در Etsy بخرید.

6. نوک فرانسوی قهوه ای ناخن آمبره

منبع

این طراحی ناخن ثابت می کند که رنگ های خنثی در کنار هم عالی به نظر می رسند . نوک سیاه و سفید دارای کنتراست پررنگی است که با رنگ های قهوه ای در مرکز ملایم تر می شود. این ناخن‌ها را در Etsy بخرید.

7. ناخن های قهوه ای و سفید براق Ombre

منبع

با ایجاد کنتراست سیاه و سفید، می توانید آن را چشمگیرتر کنید با استفاده از رنگ‌های عمدتاً روشن و سپس اضافه کردن یک رنگ تیره‌تر.

هنوز ظاهر شیب‌دار است، اما تعصب به رنگ‌های روشن‌تر در این طرح، رنگ قهوه‌ای تیره روی انگشت شست را چشمگیرتر می‌کند. این ناخن‌ها را در Etsy بخرید.

8. ناخن های قهوه ای آمبره با خطوط انتزاعی سفید

منبع

از آنجایی که این رنگ‌های قهوه‌ای بسیار شبیه به هم هستند، ظاهری بسیار نرم‌تر به الگوی ombre می‌دهد. ، به خصوص با اضافه شدن خطوط انتزاعی سفید. این ناخن‌ها را در Etsy بخرید.

9. ناخن کدو تنبل Ombre

منبع

Brown ombre از قبل حال و هوای پاییزی دارد ، که می توانید با رنگ های قهوه ای گرم و کدو تنبل های کوچک زیبا برجسته کنید. این ناخن‌ها را در Etsy بخرید.

10. میخ های بلند تابوت

منبع

این ناخن‌ها با رنگ‌های یکدست همه چیز را ساده نگه می‌دارند، اما به لطف لاک براق و سبک تابوت بلند، حسی لوکس به آن‌ها می‌دهند. اینها را برای یک شب بیرون رفتن در شهر بپوشید! این ناخن‌ها را در Etsy بخرید.

11. ناخن های برهنه و قهوه ای تیره Ombre

منبع

این ناخن ها تقریباً به نظر می رسد که دو بلوک رنگی روی خود دارند – برهنه و قهوه ای تیره – اما در واقعیت، ظاهری عجیب و غریب دارند.

وقتی رنگ‌ها را زیاد با هم ترکیب نمی‌کنید، می‌توانید کنتراست بسیار واضح‌تری ایجاد کنید که دراماتیک‌تر و چشم‌نوازتر به نظر می‌رسد، به خصوص اگر از رنگ‌های بسیار روشن و تیره در کنار یکدیگر استفاده کنید. این ناخن‌ها را در Etsy بخرید.

12. ناخن های برهنه و سفید برهنه

منبع

بر خلاف آخرین طرح، این یکی از دو سایه روشن – سفید و برهنه – با بیشتر یک شیب بین آنها این منجر به ظاهری بسیار نرم تر می شود که با یک ژاکت دنج عالی به نظر می رسد. این ناخن ها را در Etsy بخرید.

13. طرح ناخن های ژاکت آمبره قهوه ای

منبع

در مورد پلیورها، می‌توانید با این ناخن‌های شیبدار طرح‌دار ژاکت، ناخن‌هایتان را بیشتر با کمد لباس‌هایتان هماهنگ کنید. نکته مهم در مورد آنها، در مقایسه با ناخن های جامد، این است که می توانند با انواع سایه های مختلف هماهنگ شوند.

اگر بالاپوش قهوه ای تیره یا برهنه روشن دارید، این ناخن ها به هر صورت کاملا مطابقت دارد این ناخن‌ها را در Etsy بخرید.

14. ناخن های برهنه، صورتی و قهوه ای امبر

منبع

لازم به ذکر است که اگر می‌خواهید ناخن‌های آمبره قهوه‌ای داشته باشید، لازم نیست تمام آن‌ها قهوه‌ای باشند. افزودن رنگی به آن می‌تواند حس متفاوتی مانند طراحی ناخن به آن بدهد، که صورتی را در ترکیب قرار می‌دهد.

رنگ های استفاده شده حسی تقریبا پاستلی دارند که زیبایی زیبایی به آن می بخشد. . همچنین به لطف پولیش مات ساده با کمی براق بودن در انتهای آن، ظاهری مینیمال دارند. این ناخن‌ها را در Etsy بخرید.

15. ناخن های قهوه ای آمبره با خطوط مواج واضح

منبع

جزئیات براق شفاف روی ناخن‌های ombre مات عالی به نظر می‌رسند. آن‌ها کمی ذوق می‌آورند اما به ظاهر ombre اجازه می‌دهند ستاره اصلی نمایش باشد. این ناخن‌ها را در Etsy بخرید.

16. ناخن نوک فرانسوی Ombre چند جهته

منبع

علاوه بر اینکه شیب از روی ناخن می‌گذرد یا ظاهری ombre روی هر ناخن دارد، می‌توانید یک طرح ombre چند جهته نیز ایجاد کنید.

به شما این امکان را می‌دهد که نکات فرانسوی را بدون ترسیم طرح کلی ایجاد کنید، زیرا شیب‌های مخالف یک توهم نوری ایجاد می‌کنند. این ناخن‌ها را در Etsy بخرید.

17. ناخن های قهوه ای Ombre Outline

منبع

اگر می‌خواهید بیشتر از طرح ombre «به‌ندرت وجود دارد»، می‌توانید این کار را با ترسیم هر ناخن انجام دهید. در سایه ای متفاوت این طراحی ناخن عالی برای مینیمالیست ها است. این ناخن‌ها را در Etsy بخرید.

18. میخ های قهوه ای آمبره و مرمر

منبع

در واقع لازم نیست تمام رنگ های ثابت را برای ایجاد یک ظاهر گرادیان داشته باشید. نه، این طرح نشان می‌دهد که می‌توانید با افزودن یک جلوه مرمری بین سایه‌های تیره و روشن، همه چیز را با هم ترکیب کنید. این ناخن‌ها را در Etsy بخرید.

19. ناخن های قهوه ای آمبره با صورت های انتزاعی

Source

This unique design uses solid ombre colors as a backdrop for some artistic abstract faces.

This normally wouldn’t work since the lightest color wouldn’t have enough contrast for the design to be visible, but in this case, it uses a peach tone that’s just dark enough for the white polish to remain visible. Buy these nails at Etsy.

20. Ombre, Marble, and French Tip Nails

Source

Ombre nails don’t necessarily need to be the focal point of your design. They can also be combined with marble effects and french tips, making for a visually interesting look. Buy these nails at Etsy.

21. Multidirectional Ombre Nails With Flower and Rhinestones

Source

For a glam nail look that stands out, combine rhinestones with the ombre optical illusion effect I mentioned earlier. Every part of this design has something luxurious to gaze at! Buy these nails at Etsy.

Summary and Top Picks

Did you enjoy looking at these brown ombre nail designs? Despite them having the same ombre effect in them, some of the designs couldn’t be more different.

Some use only solid colors, some have solid colors with clear glossy details, and others go all out with optical illusions and rhinestones. I love all the variety, and I hope you have some inspiration to spark your next design!

If I had to choose some favorites, I’d say it comes down to these three: 

  • #9 Ombre Pumpkin Nails: I love the cute little pumpkins in this design. It makes a fall color palette even more ready for fall!
  • #14 Nude, Pink, and Brown Ombre Nails: I like how this design mixes it up by adding some pink into the solid ombre look and a bit of gloss to contrast from the matte.
  • #21 Multidirectional Ombre Nails With Flower and Rhinestones: I appreciate how this design takes a super glam approach to the brown ombre nail look by incorporating rhinestones and fascinating optical illusion french tips.

I’d love to know your thoughts, though. Which of these nail designs were your favorites and why? Let me know in the comments below!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا