معماری

10 بهترین ایده اتاق نشیمن رسمی جایگزین برای خانه شما

10 بهترین ایده اتاق نشیمن رسمی جایگزین برای خانه شما

با این حال، اگر در نهایت از فضای زندگی رسمی خود استفاده می کنید، مطمئن شوید که برای نحوه زندگی خانواده شما کاربردی است و نوعی عملکرد برای خانه شما دارد. به این ترتیب، در واقع اگر هر روز از آن استفاده نکنید، باز هم فضای هدر نمی رود.

تطبیق پذیری را هدف قرار دهید و سبک داخلی را که در بقیه موارد حفظ می کنید، ادامه دهید. خانه شما با این حال، اتاق نشیمن رسمی شما فضایی خواهد بود که شما آن را دوست دارید – به جای فضایی که مطمئن نیستید اگر آن را به درستی انجام دهید چه کاری انجام دهید.

اتاق نشیمن شما بسته به نیاز شما می‌تواند در محدوده‌های مختلف خدمت کند. می توان آن را به یک دفتر خانگی، یک منطقه تکالیف یا منطقه آموزش خانگی، یک آبگرم یا در واقع یک مفصل سرگرمی تبدیل کرد. با نوع کابینت مناسب، نورپردازی و مناظر خانه، یک اتاق یک نفره می تواند به روش های مختلف خدمت کند.

مزیت این است که در واقع حداقل خانه را می توان برای مطابقت با نیازهای شما تبدیل کرد. شما می توانید با فرزندان، خانواده و تفنگداران خود در راحتی خانه خود در اتاق نشیمن خود ارتباط برقرار کنید. جنبه های ضروری که باید در نظر بگیرید شامل سیستم روشنایی است که بسته به ترجیحات شما می تواند از دیوارکوب، پایه چراغ یا در واقع لوستر متغیر باشد.

هر چه نور طبیعی یا مصنوعی روشن‌تر باشد، خلق و خوی بهتر و دلپذیرتر است. شما همچنین محدود به سبک نشستن خود نیستید. می‌توانید تصمیم بگیرید که ته سپر یا صندلی‌های عاشقانه، شزلون یا تخت‌خواب یا نیمکت‌های راحتی داشته باشید.

فویر نئو به طور ویژه برای طراحان داخلی ساخته شده است تا خانه و اتاق نشیمن شما را از پلان تا یک رندر تمام شده در کمتر از چند ساعت. شما می توانید پلان های طبقه مورد نظر خود را انتخاب یا ترسیم کنید، مبلمان خود را انتخاب کنید و اساساً خانه خود را بر اساس مدل سه بعدی طراحی کنید. این به شما یک رندر دقیق از اینکه اتاق نشیمن شما بعد از تغییر ظاهر می شود، می دهد. Foyr Neo را امتحان کنید ۱۴ روز آزمایشی رایگان و طراحی اتاق نشیمن خود را شروع کنید.

Foyr Neo Free Trial

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا