معماری

مزایای طراحی داخلی سه بعدی برای خریداران خانه

مزایای طراحی داخلی سه بعدی برای خریداران خانه

شما آماده خرید خانه جدید خود هستید و می خواهید بهترین ظاهر ممکن را به آن بدهید. اما شما نمی توانید با قرار دادن عناصر طراحی خاص ضربه بزنید و از دست بدهید و بعدا مجبور شوید همه چیز را دوباره انجام دهید زیرا هزینه و زمان زیادی دارد. همچنین، نگاه کردن به تصاویر دو بعدی، تصور درستی از ظاهر محصول نهایی به شما نمی دهد. بهترین راه حل برای شما، در این مورد، استفاده از طراحی داخلی سه بعدی است.

3D interior design

اعتبار تصویر: nimlog.co

جنبه های یک طراحی داخلی 3 بعدی خوب

یک طراحی داخلی سه بعدی خوب به شرکت و مشتری نیاز دارد که با هماهنگی بسیار نزدیک کار کنند. یک سری مشاوره در ابتدا برای درک نیازهای کلی مشتری و همسو کردن آن با قابلیت های شرکت طراحی انجام می شود. این زمانی است که ممکن است برخی از ایده ها به دلیل کمبود منابع یا بیش از حد بودجه محدود شود. همچنین، شرکت ممکن است پیشنهادات دیگری را بیش از چشم انداز مشتری برای خانه اش ارائه دهد.

بعد از این که فرآیند قرار دادن طرح ها در جای خود آغاز شد، اینجاست که مزایای داشتن نمای سه بعدی نمایان می شود. تجسم بسیار آسان در نهایت، هنگامی که  طراحی داخلی سه بعدی توسط مشتری و شرکت طراحی موافقت شد، باید اجرای طرح مورد توافق تکمیل شود.

3D interior design aspects

اعتبار تصویر: pinterest.com

طراحی مخل داخلی

طراحی داخلی سه بعدی صنعت املاک و مستغلات را به سمت خود برگردانده است. فرمان محکم به دست مشتریان فشار داده شده است. بحث در مورد نمای نهایی خانه اکنون می تواند توسط مشتری آغاز و رهبری شود. ما تا به حال به روش مخالف کار عادت کرده ایم. شرکت طراحی چند گزینه جایگزین ارائه می دهد و مشتری از بین آنها انتخاب می کند. اما اکنون طراحی سه بعدی این امکان را فراهم کرده است که کل بحث از آنچه مشتری می خواهد شروع شود.  

Disruptive Capabilities of 3D Interior Design اعتبارات com

با کمک قابلیت‌های طراحی داخلی سه بعدی، یک شرکت طراحی داخلی خوب می‌تواند بوم عالی را به خریدار خانه ارائه دهید. این به خریدار خانه کمک می کند تا تصور کند که خانه چگونه باید باشد. این فرآیند بسیار خلاقانه تر و مشارکتی تر خواهد بود. این تفاوت بسیار زیادی از روش های قبلی طراحی داخلی خانه است.

همچنین ببینید – بهترین نکات طراحی داخلی

مزایای طراحی داخلی سه بعدی

یک بسته طراحی داخلی سه بعدی خوب می تواند برای شرکت های معماری یا شرکت های طراحی یک موهبت بزرگ باشد. اما در حال حاضر، اجازه دهید به مزایای طراحی داخلی سه بعدی برای خریداران خانه نگاه کنیم.

1. تجسم آسان

خریدار می‌تواند با استفاده از طراحی داخلی سه بعدی، تصویر نهایی پیشنهادی خانه خود را بسیار سریع‌تر تجسم کند. پلان های دو بعدی ممکن است تصویر کامل را ارائه نکنند. به طور مشابه، ارتفاعات ساده ممکن است نمای ناقصی را ارائه دهند. طراحی داخلی سه بعدی به خریدار کمک می کند تا عمق و دامنه طراحی را درک کند.

2. زمین مشترک

common ground

اعتبار تصویر: cgarchitect.com

از آنجایی که طراحی داخلی سه بعدی وضوح بیشتری به شما می‌دهد، مشتری و طراح همیشه در یک صفحه خواهند بود. دامنه سوء تفاهم بسیار کمی وجود دارد. چنین سوء تفاهمی می تواند تأثیر مالی نیز داشته باشد، اگر برخی از قسمت ها دوباره بازسازی شوند. طراحی داخلی سه بعدی اجازه می دهد تا همه تفاوت ها قبل از مرحله اجرا مرتب شوند.

3. بهینه سازی هزینه

صدها ترکیب را می توان قبل از توافق با نسخه نهایی در رایانه امتحان کرد. این اجازه می دهد تا چندین تنوع را به صورت تصوری و بدون صرف هیچ هزینه ای امتحان کنید. روش قبلی انجام کارها اغلب منجر به هدر دادن پول زیادی می شد. طرح‌ها شروع می‌شوند و اگر کسی ایده بهتری داشته باشد، باید حذف شوند. یک بسته طراحی داخلی سه بعدی خوب، انعطاف پذیری را برای آزمایش همه جایگشت ها بدون هیچ هزینه ای فراهم می کند

4. صرفه جویی در زمان

اجازه دهید فرض کنیم می خواهید رنگ های مختلفی را برای اتاق خاصی در خانه خود امتحان کنید. نرم افزار طراحی داخلی سه بعدی به شما این امکان را می دهد که همه رنگ ها را در یک لحظه امتحان کنید. . چه رنگ‌ها، چه پرداخت، چه بافت یا عناصر طراحی جایگزین، همه چیز را می‌توان در عرض چند دقیقه امتحان کرد. به این دلیل مدت زمان کلی پروژه کاهش می یابد.

5. مطابقت قانونی

3D Visualization Design

اعتبار تصویر: pinterest.com

همه شهرها مجموعه ای از دستورالعمل های نظارتی خاص خود را دارند. یک بسته طراحی داخلی سه بعدی خوب، این دستورالعمل ها را در بسته گنجانده است. این تضمین می کند که طرح های شما به طور خودکار مطابقت دارند. از نظر حقوقی نیازی به بررسی جداگانه نیست.

6. وضوح فنی

اکثر مردم معمولاً به مزایای زیبایی شناسی بسته طراحی داخلی سه بعدی نگاه می کنند. اما برای یک خریدار خانه، بینش مفیدی در مورد جنبه های فنی ساخت و ساز نیز ارائه می دهد. این یک دانش اجباری برای خریدار نیست. اما اگر این بینش را به دست آورد، به او کمک می کند خانه خود را بهتر تجسم کند.

همچنین به – آخرین گرایش های طراحی داخلی

مراجعه کنید

7. نمای کل نگر

3D interior design holistic view

یک طراحی داخلی سه بعدی به خریدار خانه تصویر کاملی از خانه خود می دهد. این شامل عناصر ساختاری و همچنین طراحی می شود. پرس و جوها و توضیحات را می توان در چارچوب طرح کلی به جای پرداختن به صورت جداگانه پاک کرد. به عنوان مثال، یک نمای واحد اثرات متضاد دو سایه مختلف رنگ را در دو اتاق مختلف نشان می دهد.

همچنین ببینید – %D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86%20%D9%86%D8%B1%D9%85%20%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1%20%D8%AA%D8%AC%D8%B3%D9%85%20%D8%B3%D9%87%20%D8%A8%D8%B9%D8%AF%DB%8C

%0A%0A

%0A”>

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا