معماری

6 تفاوت کلیدی بین خانه های سنتی و خانه های مدرن

6 تفاوت کلیدی بین خانه های سنتی و خانه های مدرن

خانه های مدرن حداقلی هستند. ریاضت این سبک در دهه 1920 آغاز شد اما در طول رکود بزرگ در دهه 1930 غالب شد. از توابع که اکثر ویژگی های آن کاربردی هستند و کارکردهای یک طراحی را انجام می دهند، گسترش می یابد.

ترکیب مواد صنعتی و مینیمالیسم بسیار مقیاس پذیر است و نیازهای اواخر عصر صنعتی را برآورده می کند. طراحی مدرن شامل مواد صنعتی مانند فولاد، بتن و شیشه های معماری است. این سبک از هر شکلی از دکوراسیون جلوگیری می کند و دلیلی اساسی دارد که طراحی مدرن ارزش خود را از دست می دهد زیرا دکوراسیون با زمان تغییر می کند.

به عنوان سبک مدرن مخالف جنبه های زینتی است، همچنین مخالف ترکیب رنگ است. فقط رنگ سفید را ترجیح می دهد، مگر اینکه رنگ متفاوت هدف خاصی داشته باشد. سفید همچنین یک رنگ بازتابنده است که نور را جذب می کند و ظاهر طبیعی تری ایجاد می کند.

عوامل طراحی در افشای ماهیت مواد. بتن و فولاد خالی مانده اند و جذابیت طبیعی را افزایش می دهند. همچنین از مفهوم بروتالیسم استفاده می کند که بتن و فولاد را در معرض دید قرار می دهد. خانه‌های مدرن از رویکردی عمل‌گرایانه و حداقلی پیروی می‌کنند که در هر اتاق تکرار می‌شود.

همچنین بخوانید – 15 بهترین ایده برای افزودن به خانه برای گسترش تصاویر مربعی خود

what is modern architecture

اعتبار تصویر: mydomaine.com

نمونه‌ای از تکرار در الگوهای پنجره یافت می‌شود. معماری مدرن نیز از یک فرم مستطیل پیروی می‌کند و برای توجیه با اشکال دیگر در زیر فرم از اصل function پیچیده است. . سایر اشکال معماری با فرهنگ، هنر و سنت‌ها همسو هستند در حالی که شکل مدرن با فناوری و علم همسو است.

این سبک کاربردی است و از ساختارها و مواد موجود مانند کارخانه های قدیمی و کانتینرهای حمل و نقل مجدد استفاده می کند. عناصر ساختاری نسبتا کوچک هستند و به سختی قابل توجه هستند. شیشه‌های معماری بسیار مستحکم با اجازه دادن به نور برای روشن کردن طراحی ظاهری طبیعی به جلوه می‌افزایند. مفهوم فضای باز با استفاده از ستون‌های فولادی با مقاومت بالا که دیوارهای باربر را حذف می‌کنند، تقویت می‌شود.

معماری مدرن را می‌توان شکلی از سازه‌های مسکن توصیف کرد که دارای سبک‌ها و ویژگی‌های متمایز وام گرفته شده از روندهای کنونی است. طراحی مدرنمعماری شامل طرح‌های تمیز، توکار، و واضح در مفهوم است. فضاها. سبک‌های طراحی می‌تواند به شکل کف باز، قاب، سقف، و تزئینات باشد.

معماری معاصر به طور فزاینده ای سفت و سخت و متعارف شده است و به رسمیت شهرت دارد که خلاقیت ما را خفه می کند. جنبش‌های معماری رقیب مانند پست مدرنیسم، فرم‌های غیر عملی جسورانه، تزئینات، و بیان فرهنگی را در بر می‌گیرند که واکنشی به مینیمالیسم سخت‌گیرانه معماری مدرن.

همچنین بخوانید – 9 بهترین ایده طراحی داخلی معاصر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا