قاتل سریالی کرمان را بشناسید / در 13 سال 4 مرد را بی رحمانه کشت + جزییات

قاتل سریالی کرمان را بشناسید / در 13 سال 4 مرد را بی رحمانه کشت + جزییات

به‌ گزارش رکنا، مرداد امسال مأموران شهر بروات از توابع بم در استان کرمان در جریان ناپدید شدن مردی 37 ساله قرار گرفتند. این مرد آخرین بار برای انجام کاری از خانه خارج شده و دیگر بازنگشته بود.

با گذشت چند روز از ناپدید شدن مرموز مرد جوان، احتمال اینکه وی قربانی جنایت شده باشد قوت گرفت و در این شرایط تیمی از مأموران زیر نظر غلامعباس عظیمی، قاضی دادگاه بروات تحقیقات ویژه‌ای را برای یافتن ردی از او آغاز کردند. پس از یک هفته بررسی‌های تخصصی، مأموران به مرد 47ساله‌ای به نام رامین رسیدند؛ کارمند یکی از ادارات شرق استان کرمان که براساس یافته‌های پلیس، آخرین فردی بود که با مرد گمشده مشاهده شده بود.

برای همین مأموران سراغ این مرد رفتند، اما او ملاقات با مرد گمشده را انکار کرد. با این حال پلیس به شواهدی دست یافت که نشان می‌داد رامین با مرد ناپدیدشده دچار ا ختلافات مالی بود و روز حادثه نیز برای حل این اختلافات با او قرار داشت.

این اما همه اطلاعاتی نبود که پلیس درباره رامین به‌ دست آورد. کارآگاهان متوجه شدند که این مرد در حقیقت یک قاچاقچی عمده مواد مخدر است که شغل کارمندی را به‌عنوان پوشش انتخاب کرده بود.

با این اطلاعات، رامین بازداشت شد و وقتی با شواهد و مدارک به‌دست‌آمده از سوی پلیس مواجه شد، به قتل مرد ناپدیدشده اعتراف کرد. او گفت: چون با مقتول اختلاف مالی داشتم و او نمی‌‌خواست بدهی‌اش را بدهد، به بهانه‌ای او را به بیابان‌های خارج از شهر کشاندم و در آنجا او را با شلیک گلوله به قتل رساندم و در چاهی متروکه انداختم.

چاه مخوف

هرچند با اعترافات رامین اسرار گم شدن مرد جوان فاش شد، اما ماموران همچنان به متهم مشکوک بودند، چراکه در سال‌های گذشته نیز افرادی در این شهر ناپدید شده بودند که سرنوشت آنها هرگز مشخص نشده بود. نکته مهم این بود که همه افراد گمشده، از اقوام یا آشنایان رامین بودند. در این شرایط، تحقیقات از متهم ادامه یافت و او در ادامه بازجویی‌ها به ارتکاب 3جنایت دیگر از جمله قتل دخترعمه‌اش هم اعتراف کرد. او گفت که دخترعمه‌اش و 2مرد دیگر از آشنایانش را هم در سال‌های ۱۳۹۱، ۱۳۹۲ و ۱۳۹۷ با همین شگرد به قتل رسانده و اجساد آنها را داخل چاهی متروکه در بیابان انداخته است.

به‌ گفته سرهنگ عبدلی، فرمانده انتظامی بم، ماموران علاوه بر کشف یک کلت کمری و فشنگ‌های مربوط از مخفیگاه متهم، موفق شدند چاهی به عمق 20متر را که اجساد قربانیان داخل آن دفن شده بود پیدا و بقایای اجساد را بیرون بکشند.  از سوی دیگر معین افشاری، رئیس حوزه قضایی بروات نیز گفت: متهم انگیزه خود از این جنایات را اختلاف مالی در زمینه خرید و فروش مواد‌ مخدر عنوان کرد و ممکن است پرونده ابعاد وسیع‌تری پیدا کند و پای متهمان دیگری نیز به پرونده باز شود. تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

 

 

 

منبع :رکنا

خروج از نسخه موبایل