ورزش

هفته خروج‌های عجیب گلرها/ حسینی، گندوز و یوسوپوف خوش شانس بودند یا استقلال، پرسپولیس و فولاد؟

هفته خروج‌های عجیب گلرها/ حسینی، گندوز و یوسوپوف خوش شانس بودند یا استقلال، پرسپولیس و فولاد؟

به گزارش خبرورزشی، هفته سوم آخرین هفته لیگ ۲۴ قبل از تعطیلات بود. تیم های ملی در شهریور دو بازی دارند و مسابقات لیگ مثل سال‌های قبل تعطیل شد. بازیکنان ملی پوش از همه ملیت ها دراختیار تیم های کشورشان قرار می گیرند و بین دروازه بانان شاغل در فوتبال ما هم نمایندگانی از سایر کشورها هستند.

در هفته سوم ۷ بازی برنده داشت و تنها یک مسابقه مساوی تمام شد. گل‌های زیادی رویید و نتایج غیر منتظره نیز داشتیم. فوتبال ما هم که همیشه حاشیه‌هایی فراتر از متن دارد اما باز با همه این موارد، اتفاقاتی که در چند مسابقه گلرها رقم زدند از چشم کارشناسان دور نماند. به شکل عجیب این هفته چند گلر با درخشش بیش از حد نتیجه را به نفع تیمشان برگرداندند و گلرهایی هم مانع تحقیر تیمشان شدند. حامد لک پنالتی گرفت و در ادامه با چند سیو درخشان باعث برد تیمش شد. لوان پولی هم پنالتی گرفت و با چند سیو درخشان اگرچه نتوانست مانع شکست نساجی شود اما از سنگینی نتیجه جلوگیری کرد.

پارسا جعفری در خرم آباد خوش درخشید تا تیمش دست خالی به اصفهان برنگردد. احمد گوهری هم در اهواز باعث و بانی شکست استقلال بود و در کنار همه این نمایش‌ها سه گلر هم بودند که در کنار درخشش، اشتباهاتی عجیب و غریب هم مرتکب شدند که در ذهن فوتبال دوستان ماند!

سیدحسین حسینی کاپیتان با تجربه استقلال که برای بازگشت دوباره به تیم ملی انگیزه زیادی داشت و می خواست با اولین کلین شیت این فصل برگردد، در یک صحنه بی دلیل از دروازه خارج و بیرون محوطه جریمه توپی در ارتفاع نیم متری را می‌خواست با سر بزند! طبیعی است که نتوانست اما شانس آورد و مدافعان کار را جمع کردند. البته استقلال این بازی را با یک گل باخت و حسینی روی این گل نیز مقصر بود تا شبی تلخ به صورت شخصی و تیمی را تجربه کند.

هفته خروج‌های عجیب گلرها/ حسینی، گندوز و یوسوپوف خوش شانس بودند یا استقلال، پرسپولیس و فولاد؟

اما در تقابل پرسپولیس و فولاد همه نگاه‌ها به دو دروازه‌بان خارجی دو تیم بود. اتکیر یوسوپوف سنگربان درخشان تیم ملی ازبکستان که در دو بازی قبلی به خوبی از دروازه فولاد دفاع کرده بود، بعد دو کلین شیت در همان نیمه اول یک اشتباه عجیب مرتکب شد! یوسوپوف بیرون آمد و از علیپور دریبل سرپا خورد! او هم  شانس آورد که  کولی بالی پشت سرش بود و توپ مهاجم پرسپولیس را گرفت وگرنه علیپور اولین گل فصل را وارد دروازه خالی فولاد کرده بود! البته او هم در ادامه بازی دو گل خورد و فولاد باخت، مثل استقلال! اما آن طرف میدان، سنگربان تیم ملی الجزایر که او هم مثل حسینی و یوسوپوف در این فیفادی به تیم کشورش دعوت شده اجازه نداد رقیب در سوتی دادن هم تنها بماند!

«آلکسی گندوز» برای دفع یک ارسال ساده از سمت راست از دروازه خارج شد اما توپ از بالای دستانش رد شد! او هم شانس آورد که کسی پشت سرش نبود تا دروازه خالی پرسپولیس را باز کند! این سه دروازه‌بان ملی پوش و باتجربه با این سه خروج و سه اشتباه عجیب و غریب، خوش شانس بودند که در صحنه اشتباه آنها تیمشان گل نخورد و البته که از بازیکنی با تجربه و بزرگ مثل آنها کاملاً بعید بود. از این جمع فقط گندوز برنده ۳ امتیاز شد!

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا