چه VAR خوبی؟ اصلا اهل دخالت نیست!/ فیلم برخورد مشکوک علی نعمتی و عیسی آل کثیر

چه VAR خوبی؟ اصلا اهل دخالت نیست!/ فیلم برخورد مشکوک علی نعمتی و عیسی آل کثیر

به گزارش خبرورزشی، بعد از گل دوم پرسپولیس بود که فولادی ها سعی کردند روی دروازه سرخ ها هجوم آورده و نتیجه بازی را به حداقل برسانند. تدبیری که مورد نظر گاریدو بود چرا که تیم او باز شدن به هنگام ضدحملات را خوب می شناسد و همین تدبیر باعث شد تا پرسپولیس چند ضد حمله خوب در دقایق پایانی مسابقه روی دروازه حریف ایجاد کند.

در همین شرایط در دقیقه ۸۷ بازی بود که روی یک ارسال بلند توپ به عیسی آل کثیر رسید و او درحالی که در حال حمل توپ بود در آستانه ورود به محوطه روی زمین افتاد. اما پیام حیدری داور مسابقه آن قدر از صحنه دور بود که برخورد نعمتی و آل کثیر را ندید و عجیب تر این که این صحنه اگر چه توسط شبکه ۳ چند باری نشان داده شد اما VAR به این صحنه که مورد اعتراض آل کثیر و بقیه سرخ پوشان بود ورود نکرد و هیچکدام از داوران حاضر در اتاق VAR نیز این صحنه را بازبینی نکردند.

در نهایت نیز عیسی آل کثیر در پایان بازی و در میکسدزون ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به این صحنه اشاره کرد و گفت:

داور وقتی یک صحنه را ندیده است پس نقش VAR چیست؟ در تبریز هم در یک صحنه توپ به دست مدافع تراکتور خورد اما نمی‌دانم VAR چه نقشی در فوتبال ما دارد؟

حال باید منتظر بود و دید نظر کارشناسان داوری در مورد این صحنه چیست؟ صحنه ای که اگر خطا بر روی آل کثیر تشخیص داده شود بی شک علی نعمتی باید از داور کارت قرمز دریافت می کرد.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل