ورزش

هواداران استقلال به مدیران هلدینگ؛ برای سرمربی خارجی هزینه کنید

هواداران استقلال به مدیران هلدینگ؛ برای سرمربی خارجی هزینه کنید

به گزارش خبرورزشی، با پایان مسابقات لیگ بیست و سوم و ناکامی تیم استقلال در قهرمانی و تقدیم جام به رقیب سنتی خود، هواداران استقلالی از مدیران و کادرفنی خود درخواست کردند تا دستیار خارجی به کادرفنی این تیم اضافه شود و به بار فنی جواد نکونام کمک کند.

با شروع مسابقات لیگ بیست و چهارم و جذب نشدن دستیار خارجی، در حالی که بازیکنان با کیفیتی برای تیم استقلال و جواد نکونام جذب شد این تیم در مسیر افت قرار گرفت و نتایج بدی در سه هفته ابتدایی لیگ کسب کرد. در حدی که هواداران استقلال خواستار اخراج جواد نکونام شدند.

با توجه به اینکه تیم استقلال در هفته دوم مسابقات لیگ برتر با تیم ملوان به تساوی رسیده بود، هواداران این تیم هنوز امید داشتند تا با جذب دستیار خارجی، شرایط این تیم بهتر شود و تغییر تاکتیکی در این تیم ببینند. اما با باخت استقلال مقتبل استقلال خوزستان و اصرار هواداران به اخراج نکونام به نظر می رسد دیگر علاقه ای به جذب دستیار خارجی ندارند.

هواداران تیم استقلال پس از باخت این تیم در فضای مجازی اعلام کردند مدیران این تیم به جای جذب دستیار خارجی، پول آن را هزینه جذب سرمربی خارجی کنند تا مجبور نباشند یک بار برای دستیار خارجی و یک بار برای جذب سرمربی خارجی هزینه کنند. هواداران استقلال معتقدند مدیران، اگر در حال حاضر دستیار خارجی جذب کنند مجبورند پس از مدتی نکونام را اخراج کنند و باید دوباره برای جذب سرمربی خارجی هزینه کنند.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا