پرسپولیس فرصتی برای معرفی ورزشگاه ندارد

پرسپولیس فرصتی برای معرفی ورزشگاه ندارد

به گزارش خبرورزشی، درحالی که باشگاه استقلال ورزشگاه شهر قدس را به عنوان ورزشگاه میزبان برای رقابت‌های لیگ نخبگان انتخاب کرده، باشگاه پرسپولیس هنوز تاکید دارد به جز ورزشگاه ازادی، استادیوم دیگری نمی‌تواند از هواداران این تیم میزبانی کند.

همان طور که می‌دانید ورزشگاه شهر قدس برای بازی‌های پیش رو حداکثر می‌تواند پذیرای ۸ هزار تماشاگر باشد و جالب این که باشگاه استقلال با وجود محدودیت این ورزشگاه، این استادیوم را انتخاب کرده اما باشگاه پرسپولیس به واسطه این که تاکید دارد باید در مقابل تیم‌های بزرگ و پرستاره قطری و عربستانی از پتانسیل هواداران خود نهایت استفاده را ببرد و ۸ هزار نفر پاسخگوی حضور پرتعداد هواداران این تیم نیست.

این درحالی است که باشگاه پرسپولیس برای انتخاب و معرفی استادیوم خود به AFC فرصت چندانی ندارد.جالب اینجاست در شرایطی که تمامی استادیوم‌های بزرگ تهران از جمله آزادی و تختی را از پرسپولیس گرفته اند، محمدمهدی نبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال ساعتی پیش در مصاحبه ای اعلام کرده:

اگر می‌گویند حداقل ۲۰ هزار تماشاگر می‌خواهیم، استادیومی را معرفی کنند که که مشکلی نداشته باشد و همه مسائل را به بهترین شکل مدیریت کنیم. اگر باشگاه پرسپولیس برای ورزشگاهش نامه نزند، هیچ قدمی برای این باشگاه برنمیداریم

به هر روی به نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس در این مورد یکه و تنهاست و باید با وجود شرایط بسیار بد استادیوم‌ها در ایران، مجبور به معرفی استادیوم شهر قدس شود و با حداکثر ۸ هزار نفر پذیرای تیم‌های پرقدرت حاشیه خلیج فارس شود. مگر این که ورزشگاه امام رضا مشهد درخواست باشگاه پرسپولیس برای میزبانی را بپذیرد که بسیار بعید است.
 

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل