جریمه سنگین برای پدر ستاره محبوب لیگ برتری/ جرم: آزار و اذیت کودکان!

جریمه سنگین برای پدر ستاره محبوب لیگ برتری/ جرم: آزار و اذیت کودکان!

پدر سون هیونگ مین، ستاره مشهور تاتنهام، به آزار و اذیت کودکان در کره جنوبی متهم شده است. طبق گزارش خبرگزاری یونهاپ مستقر در سئول، کیفرخواست روز جمعه پس از بررسی فعالیت‌های آکادمی فوتبال سون صادر شد و سون وونگ‌جون، پدر سون، به همراه دو مربی دیگر از آکادمی فوتبال سون به بدرفتاری با بازیکنان جوان متهم شده‌اند و یکی از این مربیان برادر بزرگ‌تر سون، سون هیونگ یون، است. دادستان‌ها تنها به درخواست جریمه‌ برای این سه نفر اکتفا نکرده‌اند، بلکه آنها را ملزم به گذراندن یک دوره آموزشی تخصصی نیز کرده‌اند که هدف آن جلوگیری از وقوع موارد مشابه آزار و اذیت کودکان در آینده است.

این اتهامات پس از گزارش والدین یکی از بازیکنان جوان مبنی بر حمله فیزیکی پدر سون به فرزندشان در یک اردوگاه آموزشی در ژاپن مطرح شدند. به گفته والدین این بازیکن، پدر سون در این کمپ تمرینی با استفاده از پرچم کرنر به پای کودک ضربه زده که موجب آسیب دیدگی به کودک شده و درمان بچه دو هفته به طول انجامید.

پدر سون در واکنش به این اتهامات بیانیه‌ای صادر کرد و ادعا کرد که حادثه مذکور بخشی از تمرینات معمولی بوده و نه تنبیه بدنی. او همچنین تأکید کرده که آکادمی او همیشه در تلاش بوده تا با محبت با بازیکنان جوان برخورد کند و هر گونه ادعای خلاف را نادرست دانسته است.

این اخبار به شدت در کره جنوبی سر و صدا به پا کرده است. سون وونگ‌جون در پرورش استعدادهای پسرش، سون هیونگ مین نقشی کلیدی داشت اما این حادثه اخیر نقطه سیاهی در کارنامه مربی‌گری او خواهد بود. آکادمی فوتبال سون نیز که با هزینه‌ای قابل توجه ساخته شده بود، درگیر این مسائل شده و آینده آکادمی در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: رسوایی بزرگ برای کاپیتان تیم ملی/ اتهام آزارجنسی به پدر آقای ستاره

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل