عواقب یک انتقال نافرجام؛ ستاره تیم با باشگاه به مشکل خورد!

عواقب یک انتقال نافرجام؛ ستاره تیم با باشگاه به مشکل خورد!

اوسیمن با باشگاه الاهلی برای قراردادی به ارزش ۴۰ میلیون یورو (۳۴ میلیون پوند / ۴۴ میلیون دلار) در هر فصل به مدت چهار سال، در مجموع ۱۶۰ میلیون یورو، توافق کرده بود اما ناپولی درخواست ۵ میلیون یورو (۴ میلیون پوند / ۵.۵ میلیون دلار) اضافه‌تر بر روی ۸۰ میلیون یورو (۶۷ میلیون پوند / ۸۸ میلیون دلار) که تیم عربستانی پیشنهاد داده بود، کرد و همین مسئله باعث شد الاهلی از مذاکرات خارج شود.

اسکای اسپورت ایتالیا گزارش داده که پس از خراب شدن این معامله، اوسیمن و ایجنتش به شدت عصبانی شدند و ایجنت او با رئیس باشگاه، آوریلیو دی لورنتیوس و مدیر ورزشی، جووانی مانا، تماس گرفت و خشم خود را ابراز کرد. اکنون به نظر می‌رسد که رابطه بین باشگاه و بازیکن به قدری مسموم شده که او دیگر به تیم آنتونیو کونته باز نخواهد گشت و روملو لوکاکو جایگزین او در تیم سری آ شده است.

اوسیمن همچنین با انتقال لحظه آخری به چلسی مرتبط شده بود، اما آن معامله نیز به خاطر عدم توافق طرفین بهم خورد. پنجره نقل و انتقالات اروپا در روز جمعه بسته شد و پنجره عربستان تا ۲ سپتامبر باز است اما احتمالاً الاهلی برای این بازیکن نیجریه‌ای دوباره اقدام نخواهد کرد.

اوسیمن ۲۵ ساله در وضعیت بلاتکلیفی قرار گرفته و با وجود ۷۶ گل زده در ۱۳۳ بازی برای ناپولی، از ترکیب کونته کنار گذاشته شده و باید امیدوار باشد که تیم دیگری از عربستان سعودی پیشنهادی برای خرید او ارائه دهد، وگرنه ممکن است تا باز شدن پنجره نقل و انتقالات ژانویه قادر به بازی در تیم اصلی نباشد.

بیشتر بخوانید: عکس| ستاره لیگ برتری با لباس هاگرید هری پاتر قرارداد بست! +ویدیو

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل