خبرورزشی‌گردی| اکبر عبدی: استقلالی‌ام و دلم می‌خواهد استقلال قهرمان شود/ پرسپولیس و استقلال برند هستند

خبرورزشی‌گردی| اکبر عبدی: استقلالی‌ام و دلم می‌خواهد استقلال قهرمان شود/ پرسپولیس و استقلال برند هستند

اکبر عبدی در تاریخ هنر کشورمان چهره‌ای غیرقابل‌انکار تلقی می‌شود؛ مردی که بازی در فیلم‌های مهمی چون اجاره‌نشین‌ها، مادر و اخراجی‌ها را در کارنامه خود داشته و در سریال‌های فاخری همچون امام علی(ع) و معصومیت ازدست‌رفته نیز نقش‌آفرینی کرده است.

اکبر عبدی دهم شهریور سال ۱۳۹۴ و دقایقی پس از این‌که برای عیادت از ناصر ملک مطیعی فقید در بیمارستان حاضر شده بود، طی گفت‌وگویی از علاقه خود به فوتبال صحبت کرد و گفت: رقابت‌های فوتبال را کم و بیش دنبال می‌کنم و خوشحالم استقلال تا این‌جای کار در لیگ پانزدهم نمایش خوبی ارائه کرده است. امیدوارم این تیم بتواند لیگ را فتح کند و به جام قهرمانی برسد. البته این را هم بگویم که من استقلالی‌ام ولی دوستان پرسپولیسی بسیار زیادی دارم. در واقع بعد از استقلال، برای پرسپولیس احترام خاصی قائلم چون این دو باشگاه را برند فوتبال ایران می‌دانم.

اکبر عبدی در ادامه با تمجید از ناصر حجازی، او را مرد بزرگی قلمداد کرد و از طریق روزنامه خبرورزشی به آتیلا حجازی هم سلام رساند. او همچنین آرزو کرد شرایطی فراهم شود تا در یک فیلم با استاد ناصر ملک‌مطیعی همبازی شود. اتفاقی که البته  هرگز رخ نداد.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل