کلوب| اخراج نکونام؛ هنوز برای خداحافظی زود است

کلوب| اخراج نکونام؛ هنوز برای خداحافظی زود است

گاه گداری اخراج‌ها و تغییرات روی نیمکت توانسته تیمی را از یک بحران بزرگ نجات دهد و تفاوتی هم ندارد که این اخراج در هفته‌های نخست باشد یا اواسط و یا حتی اواخر فصل.

اما این داستان برای تیمی همچون استقلال قطعا فرق می کند، استقلال جواد نکونام در فصل گذشته بیش از یک نیم فصل صدرنشین جدول بود و مدعی اصلی قهرمانی و تنها یک شکست بیشتر نداشت. اما در دو سه هفته پایانی لغزید و حتی برد هفته پایانی هم نتوانست جبران کند و از دستیابی به جام محروم شد.

جواد نکونام این فصل متفاوت تر از فصل گذشته در یارگیری عمل کرد و در دو هفته ابتدایی یک برد و یک تساوی بدست آورد که خارج از خانه بودند و در هفته سوم برابر همنام خوزستانی خود تن به شکست داد.

شکستی که بی شباهت به اتفاق و شکست فصل قبل در هفته سوم و برابر سپاهان نبود. حال لیگ به دلیل بازی‌های تیم ملی چند هفته تعطیل است تا تیم‌ها با یک استراحت و تجدید قوا و نفسی تازه در مهرماه ادامه دهند.

اخراج نکونام در این موقعیت شاید عاقبت جالب و مثبتی برای آبی پوشان پایتخت نداشته باشد، بویژه اینکه هیچ گزینه مورد اعتمادی هم فعلا برای استقلالی‌ها وجود ندارد.

استقلالی‌ها ماه مهمی در پیش رو دارند، استارت حضور دوباره در آسیا آن هم با شکل و شمایل جدید و سپس دربی پایتخت و این تیم فصل گذشته هم یک شکست زود هنگام در لیگ تجربه کرد اما سپس به خودش آمد و در ادامه یک فصل بدون شکست را به پایان رساند.

پس برای اخراج یا برکناری جواد نکونام فرصت و زمان هست. عجله نکنید!

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل