اوستون اورونوف گل می‌زند، جواد نکونام فحش می‌خورد

اوستون اورونوف گل می‌زند، جواد نکونام فحش می‌خورد

به گزارش خبرورزشی، بازی دو تیم پرسپولیس و فولاد خوزستان با نتیجه دو بر صفر به سود تیم پرسپولیس به پایان رسید. نکته جالب این بازی گلزنی اوستون اورونوف ستاره ازبک تیم پرسپولیس بود که از زمان حضورش در پرسپولیس تا الان محبوبیت زیادی نزد هواداران این تیم کسب کرده است.

اما اتفاق تکراری که هر بازی پس از گلزنی اورونوف رخ می‌دهد، حمله هواداران استقلال به جواد نکونام سرمربی تیم استقلال است. اوستون اورونوف در حالی به تیم پرسپولیس پیوست که گفته می‌شد کار این بازیکن با تیم استقلال تمام شده بود و هواداران استقلالی خیال می‌کردند فصل را با حضور ماشاریپوف و اورونوف، دو ستاره ازبک سپری خواهند کرد که در اتفاقی عجیب، جواد نکونام اعلام کرد در صورتی اورونوف را می‌خواهد که فرشید باقری و فرشید اسماعیلی جذب شوند و با توجه به شرایطی که باقری و اسماعیلی داشتند امکان جذب آنها وجود نداشت و همین سبب شد تا حضور اورونوف در تیم استقلال منتفی شود.

با پیوستن اورونوف به پرسپولیس، جواد نکونام تازه متوجه شد چه ستاره ای را از دست داده و درخشش این بازیکن بازی به بازی بیشتر شد تا جایی که اوستون اورونوف یکی از بازیکنانی بود که قهرمانی را از چنگ استقلالی‌ها خارج کرد و تحویل پرسپولیسی‌ها داد.

با گلزنی امشب اورونوف مقابل تیم فولاد، هواداران تیم استقلال در فضای مجازی باز هم به جواد نکونام حمله کردند و این سرمربی را به دلیل جذب نشدن اورونوف به باد انتقاد گرفتند. آنها معتقدند اگر اورونوف به تیم استقلال می‌آمد هم فصل گذشته قهرمان می‌شدند و هم در این فصل مدعی قهرمانی بودند.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل