جا مانده های تیم ملی؛ دو یاغی، یک پدیده و دو جوان با آتیه!

جا مانده های تیم ملی؛ دو یاغی، یک پدیده و دو جوان با آتیه!

به گزارش خبرورزشی، با احترام به تمام کسانی که از لیست بلند بالای تیم ملی جا مانده اند، بی شک رامین رضاییان، امیرحسین حسین زاده، محمد جواد حسین نژاد، احمد نوراللهی و رضا غندی پور اصلی ترین جا مانده های این لیست هستند.

رامین رضاییان چه در روزهای پایانی حضورش در سپاهان و چه در روزهای ابتدایی حضورش در استقلال، عملکردی درخشان داشته و به همان اندازه که در قهرمانی سپاهان در جام حذفی ایفای نقش کرده، در امتیازهای ابتدایی استقلال هم با یک پاس گل به اسلامی در روز پیروزی دیرهنگام برابر شمس آذر قزوین و دو گل به ملوان در روز فرار از شکست برابر قوی سپید، نقش داشته و با انتقال به استقلال امیدوار بود بار دیگر رنگ پیراهن تیم ملی را ببیند اما به نظر می رسد امیر قلعه نویی که رامین رضاییان را کنار گذاشته، خیال برگرداندن او را ندارد. هرچند وقتی شجاع خلیل زاده با ۳۵ سال و ۴ ماه سن به تیم ملی دعوت می شود، رامین هم با ۳۴ سال و ۵ ماه، تصور می کند می تواند در تیم ملی باشد.

رامین رضاییان اما تنها یاغی جا مانده نیست. کنار این یاغی سرخابی، یک یاغی ملی هم حسرت برگشتن به جمع ملی پوشان را دارد حتی اگر به روی خود و به زبان نیاورد! احمد نوراللهی که با یک قهر بی موقع و خروج بدون اجازه از اردو، مورد غضب امیر قلعه نویی قرار گرفت، همچنان راهی به جمع ملی پوشان ندارد.

علاوه بر این دو نفر، حسین نژاد، لژیونر جدید فوتبال ایران که ازسپاهان به روسیه رفته هم می توانست به تیم ملی دعوت شود. کنار این سه نفر، یک ستاره و یک پدیده لیگ برتر بیست و چهارم که در پایان سه هفته ابتدایی فصل جدید، با ۳ گل زده آقای گل مشترک و صدرنشین جدول گلزنان برتر این رقابتها هستند هم می توانستند با دعوت به تیم ملی، مزد درخشش خود را بگیرند. این دو جوان با آتیه امیرحسین حسین زاده از تراکتور و رضا غندی پور از ملوان هستند.

تازه به این جمع ۵ نفره می توان روزبه چشمی و نفرات دیگری را هم اضافه کرد اما چه در مورد این ۵ نفر و چه در خصوص دیگران، باید به سلیقه و نظر سرمربی تیم ملی احترام گذاشت.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل