ورزش

بیفوما با دستور رئیس قبیله‌اش شماره ۲۳ را انتخاب کرد! / یک نکته جالب از قاتل افریقایی استقلال

بیفوما با دستور رئیس قبیله‌اش شماره ۲۳ را انتخاب کرد! / یک نکته جالب از قاتل افریقایی استقلال

به گزارش خبرورزشی، شب گذشته تیم استقلال خوزستان با یک بازی منطقی توانست تیم استقلال تهران را در ورزشگاه فولاد آره نا با نتیجه یک بر صفر شکست دهد. گفتنی است تک گل این بازی را تیوی بیفوما بازیکن شماره ۲۳ تیم استقلال خوزستان به ثمر رساند.

تیوی بیفوما بازیکن تیم ملی کنگو و کاپیتان این تیم است که گفته می‌شود زمانی که او با تیم استقلال خوزستان قرارداد بست مسئولین این تیم از بیفوما پرسیدند به چه شماره ای علاقمند است و دوست دارد چه شماره ای را بپوشد؟ بیفوما در پاسخ گفت باید با رئیس قبیله ای که متعلق به آنجاست تماس بگیرد و از رئیس قبیله‌اش در کشور کنگو کسب اجازه کند. پس از تماس بیفوما با رئیس قبیله‌اش و در حالی که مدیران استقلال خوزستان حاضر بودند شماره ۱۰ تیم خود را به این بازیکن بدهند، رئیس قبیله بیفوما به او گفت شماره ۲۳ را انتخاب کند که برایش خوش یمنی خواهد آورد.

به نظر می‌رسد انتخاب این شماره و اعتقادات قبیله ای تیوی بیفوما اثر مثبت روی فوتبال این بازیکن داشته و این بازیکن در بازی مهم شب گذشته‌اش مقابل تیم استقلال تهران گلزنی کرد.

تیم استقلال خوزستان، فصل گذشته نیز بازیکنان خارجی با کیفیتی در ترکیب خود داشت و به نظر می‌رسد این روند را در این فصل نیز ادامه داده است. گفتنی است کیفیت بالای این نوع بازیکنان با توجه به قیمت کم آنها باعث شده تا تیم استقلال خوزستان سراغ این بازیکنان برود و بتواند از حضور آنها نتایج مثبتی نیز بگیرد.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا