اخبار روزفناوری

Witcher 4 بزرگتر و بهتر از بازی های قبلی CDPR خواهد بود، Reckons Developer. کنسول ها رها نمی شوند

Witcher 4 بزرگتر و بهتر از بازی های قبلی CDPR خواهد بود، Reckons Developer. کنسول ها رها نمی شوند

با دنبال کردن اخبار مبنی بر اینکه The Witcher 4 رسما وارد تولید تمام عیار شده است، Eurogamer مقاله ای را منتشر کرد که حاوی نقل قول هایی از توسعه دهندگان CD Projekt RED در مورد این پروژه است.

مدیر عامل مشترک Michał Nowakowski ادعا کرد که بازی بزرگتر و بهتر از عناوین قبلی ساخته شده توسط استودیوی لهستانی خواهد بود زیرا آنها به سادگی از نظر جاه طلبی به این شکل هستند.

باز هم نمی گویم آسان است، اما فکر می کنم که ما چیزهای جالبی داریم، و امیدوارم که ویترین خوبی از فناوری باشد. تنها چیزی که می گویم این است که تغییر فناوری برای ما این واقعیت را تغییر نمی دهد که ما همیشه جاه طلب خواهیم بود. و بازی بعدی که انجام می دهیم کوچکتر نخواهد بود و بدتر نخواهد بود. بنابراین بهتر، بزرگ‌تر، بزرگ‌تر از The Witcher 3، بهتر از Cyberpunk خواهد بود – زیرا برای ما، راه‌اندازی به این روش غیرقابل قبول است. ما نمی خواهیم به عقب برگردیم. حتی اگر برخی “لحظه های عرق آور” و شاید حتی اتفاقات بدی رخ دهد، باز هم، من فکر می کنم که ما تمام تلاش خود را می کنیم تا آن را حتی بیشتر از آنچه در سال های گذشته به دست آورده ایم، انجام دهیم. بنابراین اساساً این فناوری نباید برای ما مسدود کننده باشد.

در مورد فناوری، این مقاله همچنین شامل نقل قولی از معاون فناوری چارلز ترمبلی در رابطه با تصمیم تا حدی گیج کننده برای تغییر از RED Engine به Unreal Engine 5 Epic، با شروع با The Witcher 4. Tremblay ابتدا گفت که CD Projekt RED به دستاوردهای خود با موتور RED، از جمله Cyberpunk 2077 بسیار افتخار می کند. با این حال، استودیو متوجه شد که رسیدگی به چندین پروژه به طور همزمان مشکل است، در حالی که با UE5 باید ساده تر باشد. . علاوه بر این، با استفاده از محبوب ترین ابزار بازی سازی، CDPR می تواند بازیکنان بیشتری را بر روی بازی های واقعی کار کند.

بنابراین ایده این بود که ما می‌توانیم فناوری را پیش ببریم، در نهایت می‌توانیم همه افراد فنی شرکت را در پروژه‌های مختلف با هم کار کنند، نه اینکه در یک فناوری متمرکز شوند که به سختی می‌توان آن را بین پروژه‌های دیگر به اشتراک گذاشت. .

ما می توانیم تخصص را به اشتراک بگذاریم، مردم را به اشتراک بگذاریم، دانش را به اشتراک بگذاریم. و همچنین می‌خواستیم مطمئن باشیم که این بار برخی از فناوری‌ها را به درستی توسعه داده‌ایم – با تخصص خود، می‌دانیم که چگونه با تجربه‌ای که در گذشته داشتیم، کارها را انجام دهیم، و اکنون زمان آن رسیده است که آن را در همه موارد قابل اشتراک‌گذاری کنیم. گروه ها.

یک جنبه کلیدی دیگر این است که برای The Witcher 4 و بازی‌های بعدی بعدی، CDPR به طور قابل‌توجهی می‌خواهد از تکرار وضعیت Cyberpunk 2077 روی کنسول‌ها جلوگیری کند. به همین دلیل، آنها اکنون مطمئن می شوند که تمام نسخه های بازی در تمام مراحل توسعه به یک اندازه خوب اجرا شوند.

اینکه کنسول بسیار دیر کار کند، دیگر غیرقابل قبول است و بخشی از روند ما است. بنابراین ما بررسی‌ها را روی کنسول انجام می‌دهیم، بنابراین دقیقاً می‌دانیم در همه پلتفرم‌ها کجا هستیم – پلتفرم‌های پایین‌تری که داریم – به‌جای اینکه می‌دانید «اوه رایانه خوب است، بنابراین می‌توانیم جلو برویم». بنابراین ما این رویکرد را تغییر دادیم تا دید وسیع تری در پلتفرم های دیگری که می خواهیم داشته باشیم داشته باشیم.

Tremblay همچنین اشاره کرد که احتمالاً راه اندازی فقط برای رایانه شخصی وجود نخواهد داشت، حتی اگر این امر ممکن است با تمرکز بر یک پلتفرم در یک زمان به بهینه سازی کمک کند.

در نهایت، میخال نواکوفسکی، مدیر عامل مشترک، در مورد برنامه بازاریابی The Witcher 4 صحبت کرد. استودیو یک فاز بازاریابی طولانی مانند Cyberpunk 2077 نمی‌خواهد، بنابراین هدف این است که تقریباً یک سال قبل از عرضه به جای دو سال شروع شود. با این اوصاف، نواکوفسکی همچنین اضافه کرد که به این معنا نیست که قبل از شروع کمپین بازاریابی تمام عیار، طعنه یا چیزی شبیه به آن وجود نخواهد داشت. این باعث می شود تا طرفداران کمی امیدوار باشند که در سال آینده چیزی از بازی بعدی استودیو را ببینند.

محصولات ذکر شده در این پست

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا