Unreal Engine 5 Hardware Ray Tracing عضلات خود را در PlayStation 5 Pro در Fortnite نشان می دهد. پیاده سازی PSSR در Avatar: Frontiers of Pandora بسیار ناامید کننده است
مانند سایر بازیهای محبوب، فورتنایت اخیراً با یک پچ پلیاستیشن 5 پرو بهروزرسانی شد که ویژگیهای جدیدی را معرفی میکند که جلوههای بصری بازی را بهطور قابلتوجهی ارتقا میدهد و نگاهی اجمالی به آینده بازیهای مجهز به Unreal Engine 5 در سیستم ارائه میدهد.
چند ساعت پیش، Digital Foundry تجزیه و تحلیل خود را از PlayStation بازی به اشتراک گذاشت 5 وصله حرفه ای، نشان می دهد که چگونه اضافات معرفی شده تفاوت بزرگی ایجاد می کنند، و همچنین عدم پشتیبانی از PSSR. Fortnite در PS5 Pro به جای استفاده از ارتقاء دهنده مبتنی بر هوش مصنوعی، که مشکلات مختلفی را در چندین عنوان ایجاد میکند، به استفاده از TSR ادامه میدهد، انتخابی که با توجه به اینکه برای Unreal Engine 5 طراحی شده است و هزینه کمتری برای پردازنده گرافیکی دارد، کاملا منطقی است. ، به بازی اجازه می دهد با سرعت 60 FPS و بالاتر با مشکلات کمتر اجرا شود.
مهمترین مورد اضافه شده در پچ Fortnite PlayStation 5 Pro، معرفی Unreal Engine 5 Hardware Ray Tracing است که بازی محبوب بتل رویال را به یکی از معدود بازیهای UE5 تبدیل میکند که از آن روی کنسولها پشتیبانی میکند. تفاوت، همانطور که در مقایسههای متعدد نشان داده شده است، شب و روز با ردیابی پرتوهای نرمافزاری است، زیرا سختافزار Ray Tracing به طور کلی پایدارتر و سازگارتر است، بهبودهای بصری عظیمی را به همراه دارد و برخی از مشکلات پایداری را که در مدل پایه مشاهده میشود برطرف میکند.
PlayStation 5 Pro اکنون در سراسر جهان در دسترس است. میتوانید با بررسی بررسی ما درباره سیستم اطلاعات بیشتری کسب کنید.