استودیو لاریان می گوید بازی بعدی ممکن است در سال 2029 عرضه شود
Swen Vincke امروز در مالزی جایزه ای را پذیرفت و در مورد برنامه های خود برای بازی های آینده و آنچه طرفداران استودیو می توانند انتظار داشته باشند نظر داد. در مراسم SEA Game Awards 2024، استودیو Larian یک جایزه ویژه دریافت کرد، جایی که وینکه گفت: “ما باید سخت روی بازی بعدی کار کنیم تا بتوانیم پنج سال دیگر به اینجا برگردیم.” بلافاصله پس از سخنرانی پذیرش روی صحنه، آنها با IGN در یک مصاحبه سریع. این بدان معنی است که بازی بعدی آنها در سال 2029 منتشر می شود. با این حال، آنها به IGN اعلام کردند که این بیانیه یک شوخی است. “آنها بازی های بزرگی هستند و زمان می برد، بنابراین ما را به یک قرار قرار ندهید.”
برای کمک به تولید Baldur’s Gate 3، استودیوی Larian چندین استودیوی توسعه را در سراسر جهان افتتاح کرد تا با مفهوم توسعه بازی 24 ساعته خود “به دنبال خورشید” حرکت کند. تیمها میتوانند بهطور یکپارچه کار خود را به منطقه زمانی بعدی تحویل دهند و بدون نیاز به سختگیری برای رسیدن به اهداف، توسعه را تسریع کنند. استودیو Larian استودیوهای توسعه در کوالالامپور، بارسلونا، دوبلین، گیلدفورد، کبک، ورشو، و گنت داشت.
در حالی که آنها به بروزرسانی برای Baldur’s Gate 3 ادامه می دهند، لاریان به تولید محتوای جدید ادامه می دهد و اعلام کرده است که روی بیش از یک بازی کار می کنند. حداقل یکی از آنها ظاهراً به عنوان یک عنوان کاملاً جدید در حال شکل گیری است تا ورود به سری معتبر Divinity یا Baldur’s Gate. قبلاً تأیید شده بود که آنها بازی دیگری از Baldur’s Gate را در مصاحبه با Vincke نمی سازند. این بدان معنا نیست که هیچ توسعهای برای Baldur’s Gate 4 انجام نشده است و گفته میشود محتوای ساخته شده لذتبخش است. با این حال، وینکه گفت که ایجاد یک بازی مانند BG3 آنها را “آسیبپذیر” کرده و میخواهند از این امتیاز فاصله بگیرند و جادوگران ساحل را دریافت نکردند تا توسعه دهنده دیگری را برای عنوان در نظر بگیرند.
البته، تولید هر بازی بعد از Baldur’s دروازه 3 قرار است یک کار بزرگ برای تیم باشد، زیرا همیشه این سوال وجود دارد که آیا عملکرد خوبی دارد یا خیر. وینکه میگوید: «انتظارات فوقالعاده بالاست، بنابراین من به تیم گفتم، «فقط روحت را دنبال کن، تا ببینیم به کجا میرسیم». “شکست خوردن اشکالی ندارد – شکست همیشه در DNA استودیو بوده است؛ شکست بخشی از خلاقیت است و ما باید آن را به خاطر بسپاریم. من خوشحالم که اکنون از سیرک خارج شده ایم و می توانیم روی چیزی تمرکز کنیم. ما انجام می دهیم.”