Monster Hunter Wilds Dev سخت روی بهینه سازی کار می کند. لابی های آنلاین سایر بازیکنان را در بیس کمپ نشان می دهند
تیم توسعه Monster Hunter Wilds سخت در تلاش است تا بازی را بهینه کند و مطمئن شود که تجربه تا حد ممکن بهتر خواهد بود.
در یک مصاحبه جدید با رسانه ایتالیایی چند نفره، تهیه کننده بازی ریوزو سوجیموتو، طراح کانام فوجیوکا و کارگردان یویا توکودا در مورد بهینه سازی صحبت کردند و گفتند که در حالی که نمی توانند جزئیات بیشتری در مورد این موضوع ارائه دهند، اما سخت روی آن کار می کنند تا مطمئن شوند که کل تجربه به بهترین شکل ممکن بهینه خواهد شد. با توجه به اینکه در ساخت Tokyo Game Show 2024 پیشرفت های قابل توجهی از نظر عملکرد نسبت به Gamescom one، شکی نیست که تیم در حال حاضر کار بزرگی در این زمینه انجام می دهد.
در مصاحبه جدید، تیم توسعه Monster Hunter Wilds همچنین در مورد قابلیت cross-play و cross-save اظهار نظر کرد و تأیید کرد که cross-play را می توان در هر زمان غیرفعال کرد، حتی در هنگام جستجوی ماموریت های موجود، بنابراین شکارچیان چیزهای زیادی خواهند داشت. آزادی در خواستگاری برای ایجاد تجربه. از طرف دیگر، اجرای Cross-Save در چنین بازیهایی بسیار دشوار است، اما تیم احساس میکند با انتشار همزمان روی رایانه شخصی و کنسولها، این مشکل تا حدودی کاهش مییابد و به بازیکنان این امکان را میدهد تا پلتفرم مورد نظر خود را انتخاب کنند و همچنان باشند. می تواند با دیگران بازی کند.
در مورد بازی آنلاین، تیم Monster Hunter Wilds همچنین تأیید کرد که برخی از عناصر اجتماعی علامت تجاری این مجموعه در ورودی جدید این مجموعه، و بهتر از همیشه، باز خواهند گشت. برای مثال، هنگامی که به یک لابی آنلاین متصل میشوید، هر بازیکنی که در لابی است در کمپ اصلی ظاهر میشود، بنابراین تنظیمات دنیای باز جدید تأثیر منفی بر این جنبه از سری نخواهد گذاشت. علاوه بر این، به لطف نوعی سیستم پیش بینی آب و هوا که به بازیکنان اجازه می دهد شرایط آب و هوایی را انتخاب کنند و به شکارچی اجازه می دهد تا زمان انتخاب شده استراحت کند، می توان در شرایط آب و هوایی مختلف شروع به کار کرد.
Monster Hunter Wilds نیز شاهد تغییرات عمده ای در مورد تعادل خواهد بود که احتمالاً به تنوع بیشتر در ساخت منجر خواهد شد. مهارتهای تهاجمی به سلاحها منتقل شدهاند، بنابراین به بازیکنان آزادی بیشتری با قطعات زره میدهند. علاوه بر این، سیستم تزئینات تغییر کرد تا امکان یک سیستم سفارشیسازی انعطافپذیرتر فراهم شود.
Monster Hunter Wilds برای رایانه شخصی راه اندازی شد، PlayStation 5، Xbox Series X و Xbox Series S در 29 فوریه 2025.