اخبار روزفناوری

Bloodborne با سایه های پویا کامل به نظر می رسد زرق و برق دار است

Bloodborne با سایه های پویا کامل به نظر می رسد زرق و برق دار است

تقریباً ده سال پس از انتشار اولیه، Bloodborne سرانجام به لطف شبیه‌ساز ShadPS4 و کار سخت موددرها، به بهبودهای بصری چشمگیری دست یافت.

مدیر سرشناس سری Souls fromsoftserve، اوایل این هفته ویدیویی را به اشتراک گذاشت نمایش بازی با سایه های پویا کامل که جلوه های بصری را تا حد زیادی بهبود می بخشد. بدیهی است که گنجاندن آن‌ها در سناریوهای خاص به شدت بر عملکرد تأثیر می‌گذارد، اما با بهبود شبیه‌سازی، عملکرد با حالت‌های مشابه با هدف افزایش تصاویر بصری نیز بهبود می‌یابد.

Moder همچنین یک ویدیوی اضافی از گیم پلی Bloodborne را به اشتراک گذاشت که نشان می دهد بازی در حال حاضر چگونه بر روی شبیه ساز ShadPS4 اجرا می شود و تا چه حد می توان به کمپین اصلی قبل از غیرقابل بازی شدن آن رفت. هنگامی که بازی به خوبی اجرا می شود، شبیه سازی بسیار دقیق است، و با سرعت سریع توسعه دهندگان ShadPS4 که شبیه ساز را بهبود می بخشند، واقعاً زمان زیادی طول نمی کشد تا بازی به طور کامل روی رایانه شخصی قابل پخش باشد.

سایه‌های پویا کامل تنها بهبودی نیستند که سافت‌سرور برای Bloodborne روی آن کار می‌کند. موددر قبلاً اولین نسخه بسته بافت ارتقا یافته را منتشر کرده است که در نهایت تمام بافت های بازی را بهبود می بخشد. .

bloodborne d8a8d8a7 d8b3d8a7db8cd987 d987d8a7db8c d9bed988db8cd8a7 daa9d8a7d985d984 d8a8d987 d986d8b8d8b1 d985db8c d8b1d8b3d8af d8b2d8b1d982 66daf63734506

اطلاعات بیشتر در مورد Shad4 شبیه‌سازی که بازی Bloodborne را بر روی رایانه شخصی ممکن می‌سازد را می‌توانید در وب‌سایت رسمی آن پیدا کنید./

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیسبوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا