اخبار روزفناوری

طراحی PS5 Pro توسط سونی در پست 30 سالگرد تیز شد. اعلامیه ورودی است و راه اندازی برای نوامبر تنظیم شده است

طراحی PS5 Pro توسط سونی در پست 30 سالگرد تیز شد. اعلامیه ورودی است و راه اندازی برای نوامبر تنظیم شده است

افشاکننده مشهور billbill-kun اولین را به اشتراک گذاشت اوایل این هفته به PS5 Pro نگاه کنید، و سونی اکنون اساساً طراحی را به عنوان بخشی از پست وبلاگ سی امین سالگرد پلی استیشن . در تصویر جشن، سونی یواشکی مدلی را اضافه کرد که به نظر می رسد بسیار مطابق با نمونه فاش شده است.

در حین گزارش داستان، تام وارن از The Verge گفت به توسعه دهندگان گفته شده است که تمامی بازی هایی که در تاریخ 16 سپتامبر یا پس از آن عرضه می شوند، باید از پلی استیشن 5 پرو پشتیبانی کنند و به یک اعلامیه ورودی اشاره می کند. خودی تام هندرسون اضافه کرد که طرح فعلی برای راه‌اندازی به‌روزرسانی کنسول میانی در ماه نوامبر، در نتیجه تقلید کامل از اعلامیه سپتامبر و انتشار نوامبر که در آخرین نسل برای پلی‌استیشن 4 پرو مشاهده شد، همانطور که در زمان شنید توسعه دهندگان آزادانه در مورد آن در Gamescom 2024 صحبت کردند.

هفته آینده احتمالاً هفته مناسبی برای معرفی PS5 Pro است، و ممکن است این هیجان برای طرفداران پلی استیشن به همین جا ختم نشود. شایعه دیگری اشاره می‌کند که سونی نیز آماده سازی پخش جدید حالت پخش برای نمایش بازی های شخص اول در هفته 19 تا 20 نوامبر.

بیایید آنچه را که تاکنون در مورد PS5 Pro می‌دانیم خلاصه کنیم:

d8b7d8b1d8a7d8addb8c ps5 pro d8aad988d8b3d8b7 d8b3d988d986db8c d8afd8b1 d9bed8b3d8aa 30 d8b3d8a7d984daafd8b1d8af d8aadb8cd8b2 d8b4d8af d8a7 66dada011c356
  • به لطف GPU بزرگتر و حافظه سریعتر 45% بهبود عملکرد در رندر شطرنجی
  • معماری ردیابی پرتوی بسیار بهبود یافته که به طور متوسط ​​۲ تا ۳ برابر سرعت، با پیک‌های ۴ برابر ارائه می‌کند
  • معماری یادگیری ماشین سفارشی که از 300 TOPS در 8 بیت پشتیبانی می‌کند تا تکنیک ارتقاء مقیاس فوق‌العاده طیفی پلی‌استیشن (PSSR) را تقویت کند، نسخه سونی Multi Frame Super Resolution بر اساس الگوریتم یادگیری ماشین پلی‌استیشن (PSML).
  • PSSR یک نسخه ارتقا یافته با ML از تمپورال Anti-Aliasing Upscaling (TAAU) است که به ورودی هایی مشابه NVIDIA DLSS یا AMD FSR نیاز دارد و به طور کامل از خطوط لوله با محدوده دینامیکی بالا (HDR) پشتیبانی می کند. همچنین مانند آخرین نسخه DLSS به آموزش هر بازی نیاز ندارد.

هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت وجود ندارد، اما به محض اینکه شایعه معتبری در مورد این موضوع وجود داشته باشد، به شما اطلاع خواهیم داد.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیسبوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا