پرسش و پاسخ Elder Scrolls Online Gamescom 2024 – Beyond the 10 Anniversary
در Gamescom 2024، با Rich Lambert، مدیر بازی Elder Scrolls Online در ZeniMax آشنا شدم. این اولین باری نبود که با ریچ مصاحبه کردم – شخصاً با او ملاقات کردم در E3 2019، و سپس در طول پنج سال گذشته تعدادی مصاحبه از راه دور داشتیم یا بنابراین با این حال، امسال برای MMORPG که 10 ساله شد. ZeniMax در طول سال چندین جشن با جامعه برگزار می کند، به این بهانه که نسخه کنسول حدود یک سال پس از نسخه رایانه شخصی عرضه شد.
با انتشار Gold Road، گسترش سالانه (یا فصل، همانطور که دوست دارند آنها را بخوانند) کاملاً پشت سر ما قرار گرفت، ما به ساخت آن نگاه کردیم و سپس به آینده حرکت کردیم و به چند سؤال قدیمی جامعه پاسخ دادیم. ویژگی های بسیار درخواستی.
شما چند رویداد جدید را به عنوان بخشی از جشن 10 سالگی اعلام کردید، درست است؟ در میلان و جاهای دیگر.
بله، میلان، سن دیگو، و پس از آن من نمیدانم هنوز 100٪ اعلام شده است یا نه، اما ما به PAX استرالیا نیز خواهیم رفت.
باحال. به طور کلی، ده سالگی Elder Scrolls Online تاکنون برای شما چگونه بوده است؟
شگفت انگیز بود. بازیکنان و جامعه ای که به این رویدادها رفته اند واقعاً از خود لذت می برند. آنها ما را می بینند، اما به دیدن دوستانشان می روند. در آمستردام، ما گروهی داشتیم که تقریباً 10 سال است که با هم پادکست میسازند، و آنها هرگز حضوری ملاقات نکردهاند. یکی در ترکیه زندگی می کند، پسر دیگر در ایالات متحده زندگی می کند، و اولین باری که آنها رو در رو یکدیگر را ملاقات کردند، در رویداد آمستردام ما بود، که جالب است. این فقط به نوعی در همه چیز منعکس می شود. همچنین، گردآوری این رویداد واقعاً جالب بود، زیرا باید به چیزهایی نگاه میکردیم که سالها به آنها نگاه نکرده بودیم – به معنای واقعی کلمه سالها – و بنابراین واقعاً جالب بود.
من تصور میکنم این یک فرصت منحصر به فرد برای دریافت بازخورد بیشتر در مورد بازی به صورت زنده از طرفداران است.
بله، صد در صد. می نشینیم؛ با آنها صحبت می کنیم در واقع، در میخانه، که در ماه ژوئیه اوایل امسال بود، تعدادی از مردم را با کتابهای قطور که فقط یادداشتهایی از چیزها داشتند به سراغم آمدند. برخی از آنها شعر و عکس و چیزهایی از این قبیل بودند، اما برخی دیگر مانند، هی، ما از انجمن خود نظرسنجی کردیم، و اینها چیزهایی هستند که ما دوست داریم در Elder Scrolls Online اضافه یا تغییر یا به روز شوند، بنابراین واقعا عالی بود. .
شما بخش جاده طلا را منتشر کرد. به عنوان مثال، استقبال در مقایسه با فصل گذشته چگونه بود؟
این واقعاً مثبت بوده است. بازیکنان واقعاً واکنش خوبی به منطقه نشان دادند. این منطقه از نوع جنگلی است، اما سبز و قهوه ای نیست، درست است؟ رنگ های روشن و محیط های جالبی دارد. سپس آنها عاشق Ithelia هستند، شاهزاده Daedric جدید که ما ایجاد کردیم. آنها کاملا او را دوست دارند.
از آنجایی که این نوع داستان متفاوت از داستانهایی بود که قبلاً در بازی انجام دادهاید، چه کاری متفاوت انجام دادید؟ برخی از چالش ها چه بود؟
من فکر می کنم بزرگترین چالش این بود که ما در حال نوشتن یک Daedric Prince بودیم، و این هرگز قبلاً انجام نشده بود. فهمیدن اینکه چگونه او را مجبور کنیم به تنهایی بایستد و مانند بقیه احساس نکند، برای ما چالش بزرگی بود. و بعد مثل اینکه ویژگی های او چیست؟ زیرا بسیاری از شاهزادگان Daedric بسیاری از ویژگی های مختلف را پوشش می دهند.
زمانی که ما شروع به ورود به داخل کردیم و به خوبی فکر می کردیم، هرمئوس مورا تماماً در مورد نظم و حفظ همه چیز و دانستن همه چیز است. ما شروع به جست و خیز کردیم که نقطه مقابل آن چیست؟ اینجاست که ما وارد این هرج و مرج شدیم، رشته های سرنوشت و پرش به اطراف، و بنابراین کشف کردن یک پروژه واقعا سرگرم کننده بود. هنگامی که آن را دریافت کردیم، به اطلاع رسانی برخی از داستان هایی که در این داستان در حال انجام است کمک کرد.
هنگامی که ایده Ithelia را مطرح کردید، آیا استودیوی بازی Bethesda قبلاً با آن موافق بود یا کمی متقاعدکننده بود؟
مذاکره کمی طول کشید. چیز جدیدی است، درست است؟ و قبلاً هرگز انجام نشده بود، اما رک و پوست کنده به نوعی ما کار می کنیم. ما ایده ها را مطرح می کنیم، صحبت می کنیم، کارها را حل می کنیم. اژدها یک نمونه واقعا خوب برای آن نیز بود. آنها نمیخواستند در ابتدا در هنگام پرتاب، اژدها را انجام دهیم، زیرا آنها در جدول زمانی ما نبودند، یا حداقل هیچ سابقه ثبتشدهای در جدول زمانی ما از اژدها وجود نداشت، و سپس ما روی «اگر اینطور انجام میدادیم چه میشد؟» بازیکنان منشأ این موضوع بودند. بنابراین، در پایان، آنها اینگونه گفتند، “این عالی است، می تواند کار کند.”
شما بهتازگی یک بهروزرسانی آنلاین Elder Scrolls را منتشر کردهاید که به مسکن اختصاص دارد، درست است؟
در روز دوشنبه، بله، روز سفر به Gamescom. تیم بازگشت به خانه سخت مشغول راهاندازی بهروزرسانی 43 بود. سیستم بزرگی که ما اضافه کردیم Home Tours بود که به بازیکنان اجازه میدهد به راحتی خانههای خود را با بازیکنان دیگر به اشتراک بگذارند تا بتوانند آنچه را که با سیستم مسکن ایجاد کردهاند را ببینند. همانطور که می دانید سیستم مسکن ما واقعاً منحصر به فرد است که می توانید هر چیزی بسازید. شما می توانید صندلی و سقف قرار دهید، می توانید میز و صندلی و مبل را کنار هم قرار دهید تا اشیاء دیگری بسازید، و به این ترتیب خلاقیت چیزی است که نشان دادن آن واقعاً سخت بود زیرا برای رفتن به خانه باید یک نفر را بشناسید. اکنون، آنها فقط می توانند آن را به اشتراک بگذارند، و شما می توانید فوراً به آنجا بروید.