کارگردان «جنگ ستارگان یاغی» امتیاز نقد را ناامید کرد
Star Wars Outlaws هفته گذشته راه اندازی شد، اما قبلاً مورد انتقاد طرفداران معمولی و سرسخت قرار گرفته است. نمرات منتقدان بسیار متفاوت است، برخی از آن را تحسین می کنند در حالی که برخی دیگر دلایل زیادی برای دوست نداشتن آن ارائه کردند. در حال حاضر، امتیاز متاکریتیک برای Outlaws جنگ ستارگان 76 است. کارگردان Outlaws جنگ ستارگان جولیان گریتی با GamesRadar صحبت کرد و افکار و احساسات خود را در مورد نحوه استقبال تماشاگران از بازی به اشتراک گذاشت. “من کمی از متاکریتیک ناامید هستم. البته، شناخت مطبوعات و منتقدان برای ما بسیار مهم است، اما بازیکنان واقعاً با کاری که ما انجام دادیم ارتباط برقرار می کنند.”
با این حال، به نظر می رسد که اکثریت قریب به اتفاق انتقاداتی که از بازی دریافت کرده است، موجه است. کسانی که نسخه دسترسی زودهنگام بازی را خریداری کرده بودند، باید فایل خود را از همان ابتدا شروع می کردند یا سهم خود را از باگ های شکستن بازی داشتند. اگرچه کارگردان Outlaws جنگ ستارگان اعتراف کرد که از امتیازی که دریافت کرده بود چندان تحت تأثیر قرار نگرفته بود، اما همچنان به حضور کلی بازی امیدوار است و گفت: «این بازی خواهد بود که میلیونها نفر سالها در آن بازی خواهند کرد. و سالها، و ما هرگز از بهبود آن دست نخواهیم کشید.”
اگرچه Star Wars Outlaws امتیاز 76 را به دست آورد، این لزوماً خبر بدی نیست. هنوز هم امتیاز خوبی محسوب می شود. واضح است که Gerighty امید زیادی به این بازی داشت و در مجموع از منتقدان انتظار امتیاز بالاتری داشت. با این حال، این تنها مشکل Ubisoft، ناشر بازی نیست. پس از راه اندازی Star Wars Outlaws، Ubisoft به اشتراک گذاشته که به پایین ترین حد در 10 سال گذشته رسیده است. این اتفاقات خوبی برای یوبی سافت نیست، زیرا این بازی بزرگترین کمپین بازاریابی در تاریخ این شرکت را دارد. اگرچه Star Wars Outlaws مسئولیت زیادی در این زمینه دارد، اما آنها همچنین پشت سر Skull and Bones و XDefiant بودند که برای بازیکنان زیاد دوام نیاورد.
در حالی که بازی پایه کامل Star Wars Outlaws رسما منتشر شده است، Season Pass هنوز در راه است. Season Pass لوازم آرایشی جدید و داستان های جایگزین را برای بازیکنان فراهم می کند. برای تکمیل، حتی اگر به معنای غافلگیری و خرید یک تراکنش کوچک برای دسترسی به آنها باشد. اینکه آیا پس از اتمام نسخههای اولیه، به اضافه کردن موارد بیشتری به Season Pass ادامه میدهند یا نه، باید دید و به احتمال زیاد بستگی به این دارد که آیا بازی در فروش بالا میرود.
اگرچه بازی دارای گریتی میگوید که “سطحی از غرور، شادی، و احساس موفقیت در میان تیم وجود دارد. قانون شکنان تقریباً چهار سال در حال توسعه بودند و تیم به معنای واقعی کلمه به دنبال ستارهها بود.”