Path of Exile 2 Gamescom Hands-On Preview – Improvements Aplenty
در طول سالها، Path of Exile تبدیل به یک بازی نقشآفرینی اکشن قوی شده است، زیرا توسعهدهنده بازی Grinding Gear هر کاری که میتوانست برای شنیدن بازخورد بازیکنان و بهبود هرچه بیشتر بازیشان انجام داده است. دنباله آن، Path of Exile 2، به نظر می رسد که در مسیر مشابهی پیش می رود و به مسائل باقی مانده ای می پردازد که در نسخه اصلی قدیمی نمی توان به آنها پرداخت تا تجربه بازی نقش آفرینی اکشن هاردکور را برای بازیکنان فراهم کند که به طور بالقوه می تواند رقیب آن باشد. از سری محبوب تر Diablo.
در طول Gamescom 2024، من این شانس را داشتم که 30 دقیقه اولیه Path of Exile 2 را امتحان کنم و همچنین در ارائهای شرکت کنم که مکانیکهای پیشرفتهتر و ویژگیهای جدید، مانند نوع جدید سلاح کمان پولادی را به نمایش گذاشت. با انواع مهمات متعدد که تقریباً تجربه را در یک تیرانداز از بالا به پایین تبدیل می کند. پیچیدگی مکانیکی که در نسخه اصلی دیده میشود در طول ارائه کاملاً نشان داده شد، از جمله گزینههای سفارشیسازی مهارت گستردهای که این سری به آنها معروف است، که برای افرادی که فقط اطلاعات گذرا از نسخه اصلی دارند، تقریباً غافلگیرکننده هستند. با این حال، من قطعاً از میزان کنترلی که به بازیکنان بر روی شخصیتهایشان داده میشود، قدردانی میکنم، و نمیتوانم صبر کنم تا عمیقتر در این سیستمهای پیچیده کار کنم.
همه چیز با دموی دستی Path of Exile 2 که همانطور که در بالا ذکر شد، درست از ابتدای بازی شروع می شود، بسیار بهتر پیش رفت. پس از انتخاب Warrior به عنوان کلاس خود، راه خود را از طریق یک مکان ترسناک با تعداد زیادی از دشمنان مختلف طی کردم، با آموزش های متنی هر بار که مکانیک جدیدی معرفی می شد، که به نظرم افزوده بسیار خوشایندی است که باید به تازه واردان کمک کند تا درک کنند. اصول اولیه بازی و ژانر به طور کلی. خیلی زود، چند مهارت اولیه کلاس را یاد گرفتم، که دید بهتری به آنچه که Warrior در انجام آن خوب است: کوبیدن، شکستن و خیره کردن دشمنان را ارائه داد. در نهایت، من با یک رئیس قدرتمند به نام The Devourer مبارزه کردم، دشمنی کرم مانند با مجموعه حرکتی متنوع که مرا مجبور کرد برای جلوگیری از مسموم شدن روی انگشتانم بمانم. حتی با وجود یک مجموعه مهارت محدود، واضح بود که چگونه مهارتها به خوبی با یکدیگر همافزایی میکنند، و با گزینههای سفارشیسازی عظیمی که بازی ارائه میکند، میتوانم آن را با تعداد زیادی ترکیب و بیلد قابل اجرا ببینم. پس از طفره رفتن زیاد و کوبیدن زیاد، توانستم The Devourer و عواملش را شکست دهم، احساس رضایت و گرسنگی برای تجربه بیشتر داشتم.
30 دقیقه یا بیشتر زمان بسیار کوتاهی برای بازی مانند Path of Exile 2، اما جلسه عملی من قطعا تاثیر بسیار خوبی بر جای گذاشت. خوشبختانه، طرفداران این سری نیازی به صبر بیش از این ندارند تا اولین طعم این تجربه حماسی را بچشند، زیرا بازی در دسترسی زودهنگام در تاریخ 15 نوامبر عرضه خواهد شد و دارای 30 ساعت محتوا است که به مرور زمان گسترش خواهد یافت.