اخبار روزفناوری

The First Berserker: Khazan Gamescom Hands-On Preview – پتانسیل گسترده

The First Berserker: Khazan Gamescom Hands-On Preview – پتانسیل گسترده

با سری Souls، FromSoftware روندی را ایجاد کرده است که به این زودی‌ها ناپدید نمی‌شود، زیرا به نظر می‌رسد هر توسعه‌دهنده‌ای قصد دارد دیدگاه خود را از فرمول ارائه دهد، تا نتایج متفاوتی کسب کند. از جمله بازی‌هایی که از سری محبوب این استودیو ژاپنی الهام گرفته شده است، The First Berserker: Khazan by Neople است، بازی‌ای که هدف آن دسته بالای Soulslikes است و بسیاری از درس‌های ارائه‌شده توسط سری Souls را به دل می‌گیرد تا به خوبی ارائه دهد. تجربه‌ای ساخته‌شده که پتانسیل تبدیل شدن به یکی از بهترین‌هایی را دارد که تا به امروز دیده شده است.

در طی گیمزکام 2024، من این شانس را داشتم که The First Berserker: Khazan را امتحان کنم و در یک دمو طولانی 30 دقیقه ای بازی کنم که با یک باس نبرد شدید به اوج خود رسید. دمو درست از ابتدای ماجراجویی زمانی شروع شد که ژنرال نظامی خزان با صدای بن استار، صداپیشگی شخصیت فاینال فانتزی شانزدهم، کلایو راسفیلد، از قفسی که در حال حمل و نقل بود آزاد شد. جنگجوی مو شمشیری اسرارآمیز به دست می‌آورد که او را صدا می‌کرد و او را با قدرت لازم برای رهایی از کوه برفی پر خطری که در آن قرار دارد پر می‌کرد. متأسفانه، این تمام داستانی بود که در نسخه نمایشی نمایش داده شد به سختی می توان گفت که به کجا می رود، اما طراحی شخصیت با شخصیت قطعا این سکانس های کوتاه را به اندازه کافی به یاد ماندنی کرده است.

به محض اینکه کنترل خزان را به دست گرفتم، این تجربه فوراً آشنا شد. تقریباً از هر نظر، بازی The First Berserker: Khazan مانند بازی در سری Souls احساس می کرد که دارای یک سیستم مبارزه مبتنی بر استقامت با تمرکز بر موقعیت یابی مناسب با لمس Sekiro با سیستم parry است که به نظر می رسد تبدیل شده است. یک ویژگی اجباری در این مرحله برای این نوع بازی. با این وجود، داشتن مکانیک یکسان، یک روح را به خوبی الهام‌بخش برجسته‌اش نمی‌کند، زیرا بسیاری از عناصر هستند که باید به درستی انجام شوند تا تجربه راضی‌کننده باشد. و در این زمینه، من احساس می کنم که نئوپل در حال انجام کار عالی است. خزان بسیار متحرک است، حملات او سنگین و قدرتمند است، کنترل‌ها نرم هستند و من هرگز فکر نمی‌کنم که شکست من ناشی از بی نظمی مکانیکی است.

آنچه که فکر می‌کنم نئوپل در The First Berserker به درستی انجام شد: Khazan طراحی سطحی است. این کوه دارای طراحی پیچیده با مسیرهای متعدد بود، اما هرگز گیج کننده نبود. برعکس، هر مسیر به طور طبیعی در یکدیگر جریان داشت و همیشه شامل چیزی بود که کاوش آنها را ارزشمند می‌کرد، خواه یک آیتم باشد، یک برخورد منحصربه‌فرد با دشمن، یا خطر جدیدی که برای آماده کردن بازیکن برای آنچه ممکن است در مسیر اصلی پنهان شود، استفاده شود. مسیر قرار دادن دشمن اغلب چالش برانگیز اما در بیشتر موارد منصفانه بود. طراحی دشمن نیز ماهرانه بود که نبردهای چند دشمن را پرتنش و رضایت بخش می کرد. طراحی Bosses نیز به نظر می رسد، زیرا مینی باس چالش برانگیز و رئیس اصلی خرس یخی منطقه به سختی از بین می رفت، چیزی که باید تا حدی باعث خوشحالی جمعیت هاردکور سری Souls شود. دومی، به ویژه، دارای یک مجموعه حرکت گسترده بود که آن را واقعاً چالش برانگیز می کرد، به خصوص با زمان محدودی که برای آزمایش نسخه نمایشی داشتم.

the first berserker khazan gamescom hands on preview d9bed8aad8a7d986d8b3db8cd984 daafd8b3d8aad8b1d8afd987 66d994b36551d

حتی The First Berserker: Khazan کوتاه بود، من کاملاً از چیزی که بازی می کردم لذت بردم، به طوری که آن را جزو بهترین بازی هایی دانستم که در طول Gamescom امتحان کردم. با گیم پلی جامد و طراحی سطحی که در نسخه نمایشی به نمایش گذاشته شده است، من واقعاً امید زیادی به بازی دارم. امیدواریم زمانی که بازی زمانی عرضه شود ناامید نشوند سال آینده روی رایانه شخصی، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا