اخبار روزفناوری

عشق ایلان ماسک به کریپتو پس از برنده شدن در دعوای حقوقی Dogecoin بازگشته است

عشق ایلان ماسک به کریپتو پس از برنده شدن در دعوای حقوقی Dogecoin بازگشته است

این توصیه سرمایه گذاری نیست. نویسنده در هیچ یک از سهام ذکر شده هیچ سمتی ندارد. Wccftech.com یک خط مشی اخلاقی و افشای اطلاعات دارد.

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا می‌خواهد Dogecoin را به عنوان یک روش پرداخت برای کالا در وب‌سایت خود بازگرداند. آخرین نظرات ماسک در مورد Dogecoin در پلتفرم رسانه اجتماعی X انجام شد و از جمله معدود مواردی است که از زمان سقوط ارزهای دیجیتال پس از آخرین چرخه افزایش نرخ بهره فدرال رزرو انجام شد. این میلیاردر یکی از سرسخت‌ترین حامیان بیت‌کوین و دوج‌کوین در طول همه‌گیری بود که شرکت خودروسازی او فاش کرد که بیت‌کوین نگه‌داری می‌کند، و شرکت موشکی او اسپیس‌ایکس در نهایت مبلغی را به صورت Dogecoin برای مأموریتی به ماه پذیرفت که از آن زمان تاکنون محقق نشده است.< /p>

ایلان ماسک مایل است Dogecoin را به عنوان گزینه پرداخت برای کالاهای تسلا بازگرداند

آخرین اظهارات ماسک پس از آن بیان شد که او در دادخواستی که توسط سرمایه گذاران در ژوئن سال گذشته علیه او تنظیم شده بود، برنده شد و او را به تجارت داخلی متهم کرد. سرمایه‌گذاران Dogecoin ادعا کردند که ماسک قیمت‌های Dogecoin را از طریق اقدامات مختلف مانند پست‌های X و نمایش‌های تلویزیونی خود برای دستکاری ارز افزایش داده است. آنها تصمیم ماسک برای فروش 124 میلیون دلار از ارز دیجیتال را پس از تغییر لوگوی توییتر به آرم ارز – تصمیمی که باعث افزایش 30 درصدی قیمت Dogecoin شد به عنوان شاهدی بر دستکاری قیمت عنوان کردند.

با این حال، قاضی منطقه ای ایالات متحده، آلوین هلرشتین، روز پنجشنبه این ادعاها را رد کرد و عقیده خود را مبنی بر اینکه اظهارات مختلف ماسک نمی تواند جعلی باشد را به اشتراک گذاشت. سرمایه گذاران ادعا کرده بودند که ماسک از طریق نهادهای مختلف – از جمله تسلا – Dogecoin را نیز معامله کرده است، اما قاضی در مورد اقداماتی که واجد شرایط تجارت داخلی یا دستکاری بازار هستند، متقاعد نشد.

d8b9d8b4d982 d8a7db8cd984d8a7d986 d985d8a7d8b3daa9 d8a8d987 daa9d8b1db8cd9bed8aad988 d9bed8b3 d8a7d8b2 d8a8d8b1d986d8afd987 d8b4d8afd986 66d36d710eb45

اکنون، با توجه به اینکه این شکایت به گذشته مربوط است، ماسک می‌خواهد برای بازگرداندن Dogecoin به عنوان یک گزینه پرداخت برای خرید در وب سایت تسلا. او نظرات خود را در مورد X بیان کرد، اما اینکه آیا تسلا تصمیم به بازگرداندن این سیاست خواهد گرفت، نامشخص است.

در حالی که شرکت خودروسازی ماسک با Dogecoin دست و پا می زند، علاقه آن به بیت کوین جدی تر بوده است. این شرکت در فوریه 2021 1.5 میلیارد دلار بیت کوین خریداری کرد که به طور متوسط ​​​​قیمت 38000 دلار برای هر سکه را به همراه داشت. بین مارس 2021 و دسامبر 2022، قیمت بیت کوین 64 درصد کاهش یافت. با این حال، از آن زمان به بعد، بیت کوین به دلیل موقعیت بازار برای تسهیل سیاست پولی فدرال رزرو و از طریق در دسترس بودن برای تجارت از طریق صندوق های مختلف قابل معامله در بورس، در حال بهبود است.

پرونده‌های SEC تسلا، اگرچه به صراحت به بیت‌کوین اشاره نمی‌کنند، اما مقادیر قابل‌توجهی از دارایی‌های دیجیتال خالص را فاش می‌کنند. آنها به ارزش دفتری و ارزش منصفانه فهرست شده اند و ارزش دفتری در طول سه ماهه اول و دوم سال 2024 در 182 میلیون دلار ثابت مانده است. با این حال، ارزش منصفانه در سه ماهه آوریل به 821 میلیون دلار رسید و 12 درصد یا 99 میلیون دلار کاهش یافت. سه ماهه بعدی تسلا سه چهارم از دارایی های بیت کوین خود را در سه ماهه دوم 2022 فروخته بود و از پایان آن سه ماهه، ارزش این ارز به میزان 175 درصد افزایش یافته است.

قیمت Dogecoin در ماه مه پس از اینکه تسلا بی سر و صدا وب سایت خود را به روز کرد و اعلام کرد که برخی از محصولات واجد شرایط خرید با Dogecoin هستند، 20 درصد افزایش یافت. ماسک همچنین در مورد امکان اینکه در نهایت به کاربران اجازه دهد خودروهایش را از طریق ارز خریداری کنند در هنگام بازدید از آلمان در ماه مارس، باز ماند.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا