معاملات روزانه هدرا (HBAR) با اصلاح ارزش بازار 46 درصد افزایش یافت

معاملات روزانه هدرا (HBAR) با اصلاح ارزش بازار 46 درصد افزایش یافت

  • تراکنش‌های روزانه Hedera در سه ماهه دوم 2024 به میزان 46 درصد افزایش یافت که عمدتاً توسط سرویس اجماع Hedera هدایت می‌شد.
  • کلید بازار در گردش HBAR 29% کاهش یافت، اما رتبه آن در بین تمام توکن‌ها از 36 به 30 بهبود یافت.

طبق گزارشی از شرکت تحقیقاتی مساری، هدرا (HBAR) در سه ماهه دوم سال 2024 افزایش قابل توجهی را در معاملات روزانه تجربه کرد که نشان دهنده افزایش 46 درصدی نسبت به سه ماهه (QoQ) بود. تعداد کل تراکنش های روزانه از 90.9 میلیون در سه ماهه اول به 132.9 میلیون در سه ماهه دوم افزایش یافت که نشان دهنده افزایش استفاده از شبکه است. این رشد عمدتاً به سرویس اجماع هدرا نسبت داده می‌شود که 99 درصد از کل فعالیت‌های شبکه را تشکیل می‌دهد. 

درآمد با افزایش فعالیت شبکه افزایش می یابد

در سه ماهه دوم سال 2024، هدرا از چند جنبه وضعیت مالی بسیار خوبی داشت. درآمد شبکه که عمدتاً از کارمزد تراکنش‌ها به دست می‌آید، رشد ۲۶ درصدی دلار را از ۱.۱ میلیون دلار در سه ماهه اول به ۱ دلار ثبت کرد. 4 میلیون در سه ماهه دوم. در رابطه با HBAR، درآمد نیز با 19% QoQ افزایش یافت و به 14.6 میلیون HBAR رسید. 

با وجود این، ارزش بازار در گردش HBAR 29 درصد کاهش یافت و به 2 دلار رسید. 7 میلیارد. این کاهش پس از سه چهارم متوالی رشد و تا حدودی به دلیل کاهش 33 درصدی قیمت HBAR، که از 0 دلار کاهش یافت، مقصر بود. 11 تا 0 دلار 08 در همان سه ماهه. با این حال، رتبه‌بندی ارزش بازار HBAR افزایش یافت و با شش رتبه از 36 به 30 در بین تمام توکن‌ها صعود کرد و از سایر توکن‌ها با قیمت‌های قابل مقایسه پیشی گرفت. 

شبکه Hedera نیز افزایش قابل توجهی در تعداد کاربران داشت. میانگین روزانه تعداد حساب‌های تازه ایجاد شده با 31 درصد QoQ از 8400 حساب در سه ماهه اول به 11100 حساب در سه ماهه دوم افزایش یافته است. این رشد در حساب‌های جدید با فعالیت آدرس فعال منعکس نشد. کل آدرس‌های فعال روزانه نیز با 37 درصد QoQ از 16800 به 10600 کاهش یافته است. این بدان معنی است که در حالی که حساب های بیشتری باز می شد، حساب های کمتری در انجام تراکنش ها فعال بودند. 

لیگ رزمی کاراته باعث ایجاد فعالیت شبکه قابل توجهی می شود

یکی از محرک‌های اصلی فعالیت در شبکه Hedera در Q2، لیگ رزمی کاراته بود، یک لیگ کاراته با تماس کامل که تکنولوژی بلاک چین را در استراتژی تعامل طرفداران خود ادغام می کند. توکن KARATE به طرفداران اجازه می دهد تا در مورد نتایج مسابقات رای دهند و این توکن در شبکه های Hedera و Ethereum ساخته شده است.

در سه ماهه دوم، چندین رویداد رزمی کاراته رخ داد و این به افزایش حجم تراکنش هدرا کمک زیادی کرد. به عنوان مثال، رویداد KC45 در 20 آوریل دارای 1. 74 میلیارد توکن KARATE در Hedera با 65300 مشارکت کننده از Hedera و Ethereum بود. رویدادهای بعدی مانند KC46 و KC47 نیز شاهد حضور رای دهندگان خوبی بود، به طوری که KC47 در 28 ژوئن با حضور 117800 رای دهنده منحصر به فرد و 3.17 میلیارد توکن KARATE در Hedera رای دادند.

در زمان نگارش این مقاله، HBAR طی ماه گذشته 21 درصد کاهش داشته است و در حال حاضر با قیمت 0.051 دلار معامله می شود. این را می توان به ریسک کلی بازار نسبت داد که با نوسانات ارزهای دیجیتال اصلی مانند بیت کوین و اتریوم تسریع شده است. 

          بدون هرزنامه، بدون هرزنامه فقط بینش می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل