مدیر عامل انویدیا 580 میلیون دلار موجودی در سال 2024 فروخت – بیش از 5 برابر سایر مدیران

مدیر عامل انویدیا 580 میلیون دلار موجودی در سال 2024 فروخت – بیش از 5 برابر سایر مدیران

این توصیه سرمایه گذاری نیست. نویسنده در هیچ یک از سهام ذکر شده هیچ سمتی ندارد. Wccftech.com یک خط مشی اخلاقی و افشای اطلاعات دارد.

جنسن هوانگ، مدیر عامل انویدیا، از ژوئن پس از اوج گرفتن سهام شرکت و تبدیل آن به با ارزش ترین شرکت جهان، از ژوئن مشغول فروش سهام بوده است. آخرین پرونده SEC هوانگ که دیروز انجام شد، نشان می دهد که او دیروز 14.2 میلیون دلار سهام فروخته است. این باعث می‌شود مجموع فروش سهام او از هفته دوم ژوئن به 579 میلیون دلار برسد و به مدیر اجرایی این امکان را می‌دهد تا از موقعیت خود به عنوان یکی از ثروتمندترین افراد جهان بهره‌مند شود.

سهام انویدیا از ژوئن پس از احتیاط جدید وال استریت در مورد هوش مصنوعی که باعث شد سرمایه گذاران تمرکز خود را بر کنترل هزینه و کسب درآمد قبل از از سرگیری سرخوشی که از سال گذشته وجود داشت، تغییر دهند، قدرت خود را از دست داده است.

CFO NVIDIA، سایرین نیز سهام را در سال 2024 تخلیه می کنند

طبق آخرین پرونده SEC، هوانگ در سال جاری 40 بار سهام NVIDIA را فروخته است. اولین فروش او در اواسط ژوئن انجام شد، زمانی که مدیر عامل NVIDIA 12000 سهم را به قیمت 15.5 میلیون دلار تخلیه کرد. از آن زمان، همه فروش‌های او شامل بلوک‌های 12000 سهمی بوده و غول بانکی چارلز شواب به عنوان کارگزار اصلی او عمل می‌کند.

فروش سهام اجرایی رویدادهای از پیش برنامه ریزی شده ای هستند که به گونه ای طراحی می شوند که از هرگونه دانش خودی که ممکن است در مورد عملیات شرکت خود داشته باشند، سود نبرند. این فروش‌ها از قانون 10b5-1 SEC پیروی می‌کنند و توسط شخص ثالثی انجام می‌شود که مجری هیچ نفوذی روی آن ندارد.

در حالی که هوانگ مدیر ارشد سطح بالای NVIDIA در زمینه فروش سهام بوده است، او تنها نیست. مقررات مدیریت را ملزم می کند که برنامه های فروش سهام 10b5-1 خود را در پرونده 10-K شرکت افشا کند و در پرونده سه ماهه انویدیا برای سه ماهه اول مالی 2025 اشاره شده است که همراه با مدیر عامل، هوانگ و کولت کرس، معاونان اجرایی عملیات و عملیات میدانی در سراسر جهان نیز فروش سهام را برنامه ریزی کرده بود.

از زمانی که هوانگ شروع به فروش سهام در ژوئن کرد، سهام NVIDIA تقریباً 7.9% از دست داده است.

از روز جمعه، از جمله اولین فروش ژوئن، مدیر عامل NVIDIA 40 بار در سال 2024 سهام فروخته است. هر تراکنش شامل بلوکی از 120,000 سهم بود که به طور متوسط ​​به ازای هر فروش 14.49 میلیون دلار درآمد داشت. در کل، او کسب کرده بود< /a> 579.7 میلیون دلار از طریق فروش سهام او در سال 2024 تا 30 آگوست 2024.

همراه با بیش از نیم میلیارد دلار فروش سهام Huang، Kress، عملیات میدانی در سراسر جهان EVP Ajay Puri و عملیات EVP Debora Shoquist نیز امسال سهام دارند. فروش کرس در اواسط ژوئن انجام شد و باعث شد بلوکی از 300000 سهم را تخلیه کند تا 39.2 میلیون دلار درآمد کسب کند. عملیات میدانی EVP Puri، که در طول سه ماهه دوم یک 10b5-1 ثبت کرده بود تا بتواند یک میلیون سهام NVIDIA را بفروشد.

NVIDIA این ترتیب را در SEC خود افشا کرده بود پرونده برای سه ماهه اول مالی 2025 و Puri 100110 سهم در ژوئیه فروخته شد. پس از این فروش، پرونده NVIDIA Q2 SEC نشان داد که پوری پس از فروش انحصاری ماه جولای که برای او 13 میلیون دلار درآمد داشت، تصمیم گرفته بود این طرح را کنار بگذارد.

یک طرح 10b5-1 دیگر در Q1 پرونده برای EVP Shoquist بود که به او اجازه داد تا 41 میلیون سهم را تا ژوئن 2025 بفروشد. مانند کرس، Shoquist نیز امسال تنها یک بار سهام فروخته است. این فروش در اوایل جولای انجام شد و 45.1 میلیون دلار درآمد برای او به همراه داشت.

در مجموع، چهار مدیر NVIDIA در سال جاری 677 میلیون دلار سهام فروخته اند. هوانگ بیشترین فروش را به خود اختصاص داده است و از ژوئن تاکنون سهام خود را در بلوک های 120000 سهمی به صورت روزانه می فروشد.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل