ابزار Clean Up Apple Intelligence نمی تواند چهره ها را در پس زمینه تشخیص دهد و در هنگام حذف تصاویر از پیش زمینه منجر به کابوس های شبانه می شود.

ابزار Clean Up Apple Intelligence نمی تواند چهره ها را در پس زمینه تشخیص دهد و در هنگام حذف تصاویر از پیش زمینه منجر به کابوس های شبانه می شود.

دو ویژگی مهم Apple Intelligence با iOS 18.1 beta 3، که یکی از آنها ابزار پاکسازی شرکت است که رفتاری مشابه با پاک کن جادویی گوگل دارد. در حالی که انتظار داریم ویژگی‌های مولد هوش مصنوعی شرکت با گذشت زمان بهبود یابد، یکی از نمونه‌های ابزار Clean Up که در کار خود کاملاً وحشتناک است، تشخیص چهره‌ها در پس‌زمینه است. همانطور که تصاویر را از پیش زمینه حذف می کند، باید فضای حذف شده را با داده های تصویربرداری مرتبط پر کند. متأسفانه، نتیجه نهایی چیزی از بدترین کابوس شماست، همانطور که به زودی خواهید فهمید.

هوش مصنوعی گلکسی سامسونگ در پرکردن پیکسل های از دست رفته عملکرد بسیار بهتری دارد، اما توجه به این نکته مهم است که Apple Intelligence هنوز به طور رسمی راه اندازی نشده است

در حالی که Apple Intelligence کار قابل توجهی در تصحیح و بازنویسی هزاران کاراکتر روی دستگاه، وقتی تصویری از پیش زمینه حذف می شود، با پر کردن داده های چهره مشکل دارد. نمونه‌ای از این مورد توسط Mukul Sharma در X با عنوان «لحظه هوشی اوج اپل» پست شده است. گزینه Up یک انیمیشن واضح را شروع می کند و به کاربر نشان می دهد که دقیقاً چه چیزی از تصویر حذف می شود.

این گوشی هوشمند با موفقیت از دست موکول پاک می‌شود، اما چیزی که باقی می‌ماند یک آشفتگی عجیب است، با سمت راست فرد که انگار کاملاً ذوب شده است. مایه تاسف است که Apple Intelligence نمی تواند قسمت از دست رفته را با جزئیات دقیق پر کند، اما مهم است که توجه داشته باشید که تقصیر این ویژگی نیست. به هر حال، این ابزارهای مولد هوش مصنوعی هنوز به طور رسمی راه اندازی نشده اند، که بدیهی است که به این معنی است که میلیون ها پارامتر وجود خواهد داشت که قبل از اینکه بتوانیم نتیجه دقیق تری را در عمل مشاهده کنیم، باید مطالعه و اصلاح شوند.

خروج از نسخه موبایل