تیم بازاریابی اپل ایده راه اندازی دستگاهی شبیه چوب تلویزیون را نادیده گرفت و معتقد بود که این یک محصول ارزان است، اما برنامه های آن ممکن است تغییر کند.

تیم بازاریابی اپل ایده راه اندازی دستگاهی شبیه چوب تلویزیون را نادیده گرفت و معتقد بود که این یک محصول ارزان است، اما برنامه های آن ممکن است تغییر کند.

تعداد زیادی از دستگاه‌های پخش تلویزیونی در حال حاضر در بازار وجود دارند که مسیری مقرون‌به‌صرفه را برای مصرف رسانه‌ای بدون درز به مصرف‌کنندگان ارائه می‌دهند. در یک روز عالی، چیزی مانند Amazon Fire TV Stick 4K می تواند تنها با 29.99 دلار متعلق به شما باشد، در حالی که در حال حاضر، باید 129 دلار برای آن بپردازید. یک Apple TV 4K از نظر عملکرد، هر دو دستگاه در هنگام پخش محتوا هدف یکسانی دارند، اما زمانی بود که اپل ایده راه‌اندازی چیزی مشابه را در نظر گرفت.

متأسفانه، شایعه‌ای ادعا می‌کند که TV Stick «ارزان» بود و تیم بازاریابی شرکت می‌خواست بر روی سخت‌افزار «پریمیوم» تمرکز کند. در گذشته، این تصمیم حرکت اشتباهی بود، زیرا مصرف کنندگان به جای داشتن هر سخت افزار خاصی، به سمت اشتراک محتوا گرایش پیدا کرده اند. همچنین ممکن است متوجه شده باشید که این شرکت به ندرت Apple TV را به بازار عرضه می کند، و با تکرار قبلی که در سال 2022 عرضه شد، واضح است که این محصول تمرکز عمده ای ندارد.

طبق گزارش‌ها، اپل 20 میلیارد دلار در تولید محتوای اصلی از دست داده است و نشان می‌دهد که قدرت آن شاید در تجارت پخش و سرگرمی نباشد

چند سال پیش، اپل ایده درستی برای معرفی یک چوب تلویزیون داشت، اما مارک گورمن از بلومبرگ در پستی در X می نویسد که تیم بازاریابی شرکت معتقد است که دستگاهی مانند این بی کیفیت و موازی نیست. به فلسفه تجاری خود برای انتشار سخت افزار ممتاز. مطمئناً، حتی تلویزیون‌های نسل کنونی آمازون یا روکو نیز از پلاستیک ساخته شده‌اند و با یک کنترل از راه دور ابتدایی عرضه می‌شوند، اما هدف اصلی آن‌ها از اجازه دادن به کاربران برای پخش محتوا، پایان بازی بود.

نسل فعلی Apple TV 4K دارای A15 Bionic است و در رشته X، بحثی در مورد عدم بالقوه قابلیت خنک‌کننده تلویزیون در زمان راه‌اندازی آن آغاز شده است. با این حال، مردم اغلب فراموش می‌کنند که غول فناوری یک M3 کلاس دسکتاپ دارد که در مک‌بوک ایر 13 و 15 اینچی اجرا می‌شود، با M4 که آی‌پد پرو 11 اینچی و 13 اینچی را تامین می‌کند، و فقط با آن به خوبی کار می‌کند. یک پخش کننده حرارت جزئی.

خروج از نسخه موبایل