اخبار روزفناوری

کارگردان سریال Devil May Cry, Dragon’s Dogma Hideaki Itsuno در حال ترک کپکام است.

کارگردان سریال Devil May Cry, Dragon’s Dogma Hideaki Itsuno در حال ترک کپکام است.

هیداکی ایتسونو، کارگردان مجموعه‌های The Devil May Cry و Dragon’s Dogma، CAPCOM را ترک می‌کند، خود طراح بازی امروز تأیید کرد.

در یک پیام جدید به اشتراک گذاشته شده در X اوایل امروز، Itsuno-san تایید کرد که در پایان آگوست 2024، پس از 30 سال و 5 ماه حضور در این شرکت، CAPCOM را ترک می کند. با این حال، این پایان فعالیت او در صنعت بازی نیست، زیرا او از ماه آینده شروع به توسعه یک بازی جدید در محیطی جدید خواهد کرد، به امید اینکه بتواند بازی‌های سرگرم‌کننده و زیبایی بسازد که مانند بازی‌هایی که خلق کرده، به یاد ماندنی باشند. تا اینجا، اگر نه حتی بیشتر.

در حالی که شنیدن اینکه Hideaki Itsuno به ساخت بازی‌ها ادامه خواهد داد، خوب است، نمی‌توان تعجب کرد که قرار است چه اتفاقی برای دو فرنچایزی که او در زمان حضور در CAPCOM کارگردانی کرد، بیفتد. برای مثال، Devil May Cry تحت هدایت او پیشرفت کرد و با انتشار پنجمین مدخل در به اوج خود رسید. سریال چند سال پیش که به نظر من یکی از بهترین ورودی های سریال است، اگر نگوییم بهترین. از سوی دیگر، Dragon’s Dogma چندان پیشرفت نکرده است، اگرچه دومین نسخه از این سری که تنها چند ماه پیش منتشر شد، توانست فروش مناسبی داشته باشد، اگرچه این بازی از بسیاری جهات بیشتر از همان‌طور که آلسیو به درستی در بررسی.

مهم نیست کارگردان Devil May Cry و Dragon’s Dogma در آینده چه خواهد کرد، ما برای او در تلاش هایش آرزوی موفقیت داریم. امیدواریم زمان زیادی طول نکشد تا در مورد پروژه بعدی او بیشتر بدانید.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا