اخبار روزاقتصاد

BNB و MATIC با چالش‌هایی روبرو می‌شوند که بچه جدید در بلوک توجه سرمایه‌گذاران زیادی را به خود جلب می‌کند

BNB و MATIC با چالش‌هایی روبرو می‌شوند که بچه جدید در بلوک توجه سرمایه‌گذاران زیادی را به خود جلب می‌کند

بازار کریپتو به‌خاطر ماهیت سرسخت سرمایه‌گذارانش شناخته می‌شود، زیرا سرمایه‌گذاران احساساتی اغلب در چمدان‌های بی‌سود باقی می‌مانند در حالی که سرمایه‌گذاران باهوش و باهوش به سرعت حرکت می‌کنند و همیشه به سودآورترین ارزهای دیجیتال می‌پیوندند. BNB و MATIC با این چالش روبرو هستند، زیرا عملکرد ضعیف اخیر آنها باعث شده است که سرمایه گذاران به سمت مراتع سبزتر حرکت کنند.< /span>

با هجوم این سرمایه گذاران به Rollblock< /span>، کارشناسان بازار پیش بینی می کنند که رمزارز بعدی است که منفجر می شود. در این مقاله، دلایل این خوش بینی را بررسی خواهیم کرد.

تداوم عملکرد ضعیف بایننس کوین

علی‌رغم تلاش‌های اخیرش برای بازگشت، قیمت BNB نتوانسته است سرمایه‌گذاران را تحت تاثیر قرار دهد زیرا تمام زیان‌های خود را از اوایل آگوست پس نگرفته است. BNB طی ماه گذشته 7.11% کاهش داشته است و سرمایه گذاران نگران هستند که بهبودی کامل به زودی رخ ندهد.

با این حال، برخی به مشارکت اخیر اعلام شده بین BNB Chain و بنیاد SingularityNET به عنوان عاملی اشاره می کنند که می تواند قیمت BNB. متأسفانه، مشارکت‌های اخیر که به خوبی مورد استقبال قرار گرفته‌اند، کمک زیادی به بی‌ان‌بی احیا نکردند، و شراکت SingularityNET هنوز به‌طور معناداری بر BNB مسیر.

MATIC دوباره سرمایه گذاران را ناامید می کند

چند ضلعی در وضعیتی مشابه با BNB قرار دارد، زیرا در ماه گذشته 16.11% کاهش داشته است. بسیاری از مشکلات MATIC زمانی آغاز شد که کمیسیون SEC ایالات متحده درخواستی را برای اصلاح ادعاهای خود در شکایت علیه Binance ارائه داد، که ادعا می کرد MATIC و بسیاری از توکن های دیگر که در بورس معامله می شوند، اوراق بهادار هستند.

عدم قطعیت پیرامون گام‌های بعدی کمیسیون بورس و اوراق بهادار در این دعوی باعث ایجاد یک اثر موجی بزرگ شد، زیرا سرمایه‌گذاران با به یاد آوردن اثر منفی طولانی‌مدت یک دادخواست مشابه روی XRP، شروع به تخلیه این توکن‌ها کردند. این شکایت ممکن است برای مدت طولانی MATIC را تحت تاثیر قرار دهد و سرمایه گذاران باید استراتژی های بلندمدت خود را مورد ارزیابی مجدد قرار دهند.

Rollblock توجه سرمایه گذاران زیادی را به خود جلب می کند

سرمایه‌گذارانی که نشانه‌های با عملکرد ضعیف مانند BNB و MATIC را ترک می‌کنند به < می‌روند. a href="https://presale.rollblock.io/" target="_blank" rel="nofollow noopener">Rollblock به دلیل طراحی درخشان و ویژگی‌های منحصر به فرد آن ، و جامعه به سرعت در حال رشد است. پیش فروش آن بیش از 2.8 میلیون دلار افزایش یافته است و بسیار سریعتر از پیش بینی تحلیلگران رشد می کند. ترکیب منحصر به فرد Rollblock از قمار آنلاین و فناوری بلاک چین، نیروی محرکه موفقیت آن است، و این باعث شده است رمزارز بعدی در حال انفجار از نظر کارشناسان.

یکی دیگر از ویژگی هایی که توجه قابل توجهی را به خود جلب کرده است، خط مشی Rollblock بدون KYC است. Rollblock ایمنی داده‌های کاربران خود را در اولویت قرار می‌دهد و حریم خصوصی و ناشناس بودن مطلق را ارائه می‌دهد. برای ثبت نام و اجرای مجموعه عظیم بیش از 150 بازی سرگرم کننده، فقط به یک آدرس ایمیل نیاز دارید.

علاوه بر قمار سنتی، Rollblock راه‌های بیشتری برای کسب درآمد ارائه می‌دهد. دارندگان توکن RBLK می‌توانند این توکن‌ها را برای کاهش سود هفتگی Rollblock و جوایز بالاتر به اشتراک بگذارند. کاربران عادی که وفادار می مانند، می توانند از برنامه اشتراک درآمد Rollblock نیز کسب درآمد کنند و کاربران جدید می توانند پاداش های سپرده را دریافت کنند.

پیش فروش Rollblock به تازگی وارد مرحله 6 شده است و بسیاری از کاربران در مرحله 5 قیمت پایین را از دست داده اند. RBLK در حال فروش است. 0.024 دلار است، و باید زودتر وارد شوید زیرا این توکن ها به سرعت فروخته می شوند.

نتیجه گیری

این دارایی دیجیتال انقلابی در صدر جدول قرار دارد و باعث مهاجرت گسترده سرمایه گذاران از BNB و MATIC< می‌شود.. اگرچه هر دو دارایی ممکن است بهبود یابند، سرمایه‌گذاران منتظر نیستند، و هجوم به Rollblock می‌تواند به افزایش ۱۰۰ برابری پیش‌بینی شده توسط تحلیلگران برای راه‌اندازی آن کمک کند.

فرصت های هیجان انگیز پیش فروش Rollblock (RBLK) را امروز کشف کنید!

وب‌سایت: https://presale.rollblock.io/

اجتماعی: https ://linktr.ee/rollblockcasino

          بدون هرزنامه، بدون هرزنامه فقط بینش می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا