اینتل به دنبال گزینه هایی برای فرار از وضعیت وخیم مالی است، کسب و کار ریخته گری احتمالاً ضربه بزرگی خواهد خورد

اینتل به دنبال گزینه هایی برای فرار از وضعیت وخیم مالی است، کسب و کار ریخته گری احتمالاً ضربه بزرگی خواهد خورد

اینتل اکنون با بانک‌های سرمایه‌گذاری کار می‌کند تا از “بدترین” دوره مالی که شرکت در تاریخ خود با آن روبه‌رو بوده است، بهبود یابد، و شایعاتی وجود دارد که ممکن است اینتل برخی از پروژه‌های موجود را لغو کند.

اینتل ممکن است سیاست بازسازی گسترده تری را اعمال کند که احتمالاً شامل تقسیم بخش ریخته گری خود می شود

تیم آبی در حال حاضر در آبهای عمیق است، نه فقط از نظر وضعیت مالی. با این حال، این شرکت در «عرضه» محصولات مصرفی خود با مشکل مواجه است.

بلومبرگ گزارش می دهد که اینتل به دنبال مشاوره مالی از بانک های سرمایه گذاری است تا راهی برای خروج از وضعیت وحشتناک تجاری این شرکت پیدا کند، و یکی از شایعات شایعه شده برای آنها این است که به احتمال زیاد تجارت ریخته گری خود را بازسازی کنند. شامل تقسیمی از مشاغل طراحی و تولید محصول، برای رقابتی تر کردن IFS. اینتل به دنبال راهنمایی از گلدمن ساکس و مورگان استنلی است زیرا این شرکت معتقد است که باید برای حفظ خود در سال‌های آینده از زمین صفر کار کند.

با وجود اخراج هزاران کارمند اینتل، همراه با اجرای یک سیاست بازسازی قوی، هنوز خود را در مسیر درست حرکت نکرده است، و برای تکمیل همه چیز، مدیر عامل تیم بلو، پت گلسینگر، با توجه به اینکه تحت فرمان او، این شرکت نمی‌تواند زمان زیادی باقی نماند. برای عملکرد در بازارها، و تداوم زیان را در سه ماهه گذشته گزارش کرده است، و اعداد همچنان در حال رشد هستند.

An اینتل ویفری با فناوری Foveros انباشته سه بعدی را در کارخانه اینتل در هیلزبورو، اورگان، در دسامبر 2023 در دست دارد. در فوریه 2024، شرکت اینتل اینتل Foundry را به عنوان اولین کارخانه ریخته گری سیستم در جهان برای عصر هوش مصنوعی راه اندازی کرد که رهبری در فناوری، انعطاف پذیری و پایداری را ارائه کرد. .

با این حال، مشخص نیست که اینتل فعلاً گام بزرگی بردارد و حرکت بعدی احتمالاً شامل کاهش هزینه‌ها در قالب حذف پروژه‌های توسعه خواهد بود، خواه ریخته‌گری برای IFS یا حتی تأسیسات تولیدی جدید باشد. با توجه به اینکه بخش برای اینتل اهمیت زیادی دارد، به خصوص زمانی که صحبت از رقابت در بازارهای نیمه هادی می شود. اما، برای IFS، همه چیز خوب به نظر نمی‌رسد، زیرا گفته می‌شود فرآیند 18A fab با چندین مشکل حیاتی همراه است که مانع پذیرش آن می‌شود.

شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه اینتل اکنون قصد دارد مدل تجاری خود را به طراحی تراشه و تولید تراشه تقسیم کند، همانطور که قبلا ذکر شد. این به تیم بلو اجازه می‌دهد تا تراشه‌هایی برای شرکت‌های دیگر تولید کند و دامنه نفوذ خود را گسترش دهد. با این حال، در چنین مواقع ناامیدی، جالب است که ببینیم کدام شرکت به اینتل اعتماد می کند، به خصوص که بخش ریخته گری در چند سال گذشته پیشرفتی را نشان نداده است.

اینتل به این راحتی سقوط نمی کند، با توجه به اینکه این شرکت ایالات متحده و احتمالاً در خط مقدم “انقلاب نیمه هادی” قرار دارد. “دولت ایالات متحده می خواهد. با این حال، روزهای آینده باید به ما در مورد چگونگی حرکت شرکت به آینده بگوید، و به احتمال زیاد شاهد تغییرات غیرمنتظره ای خواهیم بود، تغییراتی که تیم آبی را پایدار می کند.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل