هنر مفهومی Borderlands 4 در PAX West 2024 رونمایی شد

هنر مفهومی Borderlands 4 در PAX West 2024 رونمایی شد

PAX West در حال حاضر در حال انجام است، و کنوانسیون در 3 سپتامبر 2024 به پایان می رسد. بسیاری از توسعه دهندگان و ناشران در PAX West گرد هم می آیند، از جمله Gearbox Software، توسعه دهندگان مسئول امتیاز امتیاز Borderlands. در PAX West، جزئیات Borderlands 4، هرچند بسیار مبهم، فاش شد. کسانی که در مورد بازی جدید Borderlands هیجان زده بودند، نگاهی اجمالی به هنر مفهومی برای Borderlands 4 برای نمایش داشتند. برخی از بازیکنان دنیای جدید می توانند انتظار کاوش را داشته باشند.

چهار تصویر در PAX West به نمایش گذاشته شد که همه آنها به نحوی با یکدیگر تضاد دارند. در حالی که اکثر آنها در بازی‌های قبلی Borderlands همان حال و هوای آینده‌نگر را به اشتراک می‌گذاشتند، یک اسکرین شات به‌ویژه کاملاً متفاوت از بقیه بود. در تصویر زیر، در حالی که این منطقه هنوز در برخی مکان‌ها نسبتاً آینده‌نگر به نظر می‌رسد، حسی قدیمی و صنعتی دارد.

هواداران Borderlands درباره این اثر هنری نظر داده اند اولین بار در IGN پست شد و گفت که سبک هنری آنها را به یاد Borderlands: The Pre-Sequel می اندازد. با توجه به آنچه در اثر هنری دیده می شود، به طور کلی خلق و خوی تنها به دلیل پالت رنگ بسیار تیره تر به نظر می رسد، که نشان می دهد بازیکنان درگیر داستانی تاریک و پیچیده هستند.

در PAX West، استودیو Gearbox کمی بیشتر در مورد Borderlands 4 صحبت کرد و گفت که تریلر کوچکی که طرفداران در Gamescom دیدند قرار بود چند ثانیه قبل از پایان بازی Borderlands 3 اتفاق بیفتد. اکنون به نظر می رسد ممکن است که ما ممکن است برخی از شخصیت‌های بازگشته از Borderlands 3 را با این افشاگری جدید ببینید.

آدام می، کارگردان هنری Borderlands 4 این مفهوم هنری را برای مخاطبان توضیح داد: “جهان مرزی بسیار جالب است و چیزهای زیادی برای بازی کردن وجود دارد. این دنیای پسا آخرالزمانی است اما در آینده ای دور. بنابراین مانند فناوری پیشرفته است، اما همه نوع فرصت های جالب را با آنچه که ما می توانیم با فناوری، اسلحه ها، شخصیت ها و به طور کلی جهان انجام دهیم، ایجاد می کند.

با ارائه این بیانیه برای مخاطبان، اکنون التماس می شود که آیا این یک نوع جدول زمانی جایگزین برای Borderlands 3 است، زیرا گفته می شود تریلر چند ثانیه قبل از پایان بازی سوم است. این کمی گیج کننده است که سر خود را به اطراف بپیچید، و بسیاری از آن فقط به این است که این بازی را در کجای جدول زمانی قرار دهید.

“من نمی توانم چیز زیادی بگویم، اما اینجا ارتباط زیادی با آن دارد. بسیاری از چیزهایی که ما در گذشته فرصت زیادی برای بازی با آنها نداشتیم، برخی از چیزهای با فناوری پیشرفته هستند.” به وضوح از طریق تصاویر هنری مفهومی دیده می شود.

Borderlands 4 در حال حاضر تاریخ انتشار رسمی ندارد، اما قرار است در سال 2025 منتشر شود.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل