Kingdom Come Deliverance 2 دیالوگ بیشتری نسبت به Baldur’s Gate 3 دارد (ترکیب کتابهای نیمه تمام چرخ زمان)

Kingdom Come Deliverance 2 دیالوگ بیشتری نسبت به Baldur’s Gate 3 دارد (ترکیب کتابهای نیمه تمام چرخ زمان)

Kingdom Come Deliverance 2 یک بازی عظیم خواهد بود، بسیار بزرگتر از نسخه اصلی. توسعه‌دهنده چک Warhorse Studios گفت از زمانی که اعتراف کرد بازی نه تنها وجود دارد بلکه به زودی عرضه خواهد شد، گفت: تقریباً دوبرابر بزرگتر از قسمت اول است.

اکنون، دنیل وورا، کارگردان بازی، اعداد واقعی را در مورد مدت زمان به اشتراک گذاشته است حداقل در مورد فیلمنامه نوشته شده چنین است. به گفته سازنده، اسکریپت نهایی Kingdom Come Deliverance 2 2.2 میلیون کلمه است که بیشتر از دارنده رکورد فعلی گینس برای این دسته< /a>، Larian’s Baldur’s Gate 3، همچنین یک عظیم

برای بیان این دیدگاه، این تعداد نصف تعداد کلمات موجود در مجموعه کتاب‌های فانتزی The Wheel of Time اثر رابرت جردن است که از پانزده متن بسیار طولانی تشکیل شده است که در مجموع به 4.4 میلیون کلمه می‌رسد.

این لزوماً به این معنی نیست که Kingdom Come Deliverance 2 از نظر بازی به اندازه Baldur’s Gate 3 طولانی خواهد بود. پس از بازی RPG اکشن اول شخص آینده توسط Warhorse در Gamescom، واضح است که توسعه دهندگان به شدت افزایش داده اند. مقدار دیالوگ های محیطی در بازی، و همچنین تبادلات مختصری که در طول تعاملات مشابه Red Dead Redemption 2 خارج از دیالوگ های معمولی اتفاق می افتد. با این حال، باید تضمینی محکم باشد که تا ساعت سوم یا بیشتر، ده بار یک جمله را نشنید، همانطور که در اکثر بازی‌ها به آن عادت کرده‌ایم.

دنباله اخیراً به تاخیر افتاد تا فوریه 13 سال 2025، زمانی که بازی برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری S|X عرضه می شود. به هر حال، کریس این بازی را در یک رویداد پیش‌نمایش اخیر نیز امتحان کرد، بنابراین می‌توانید برداشت‌های اولیه او را بررسی کنید اینجا. منتظر مصاحبه مفصل گیمزکام ما با Warhorse باشید.

محصولات ذکر شده در این پست

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل