اخبار روزاقتصاد

کاردانو در 1 سپتامبر تحت چانگ هارد فورک قرار می گیرد: بینش های کلیدی برای دارندگان ADA

کاردانو در 1 سپتامبر تحت چانگ هارد فورک قرار می گیرد: بینش های کلیدی برای دارندگان ADA

  • Intersect، یک سازمان مبتنی بر اعضا در اکوسیستم کاردانو، اعلام کرده است که کاردانو هارد فورک چانگ را در 1 سپتامبر 2024 اجرا خواهد کرد.
  • اجرای موفقیت آمیز عصر ولتر، با تمرکز بر بهبود تمرکززدایی و کنترل در اکوسیستم کاردانو، آغاز خواهد شد.

Intersect تاریخ طولانی را اعلام کرده منتظر چانگ هارد فورک بود. به گفته چارلز هاسکینسون، هارد فورک چانگ که در ابتدا قرار بود این هفته برگزار شود، به اول سپتامبر 2024 موکول شده است. 

هوسکینسون مطابق با بیانیه خود، اعلام شده در پلتفرم X، به نظر می‌رسد که بایننس و چند نفر دیگر به زمان بیشتری نیاز دارند تا خانه‌هایشان را مرتب کنند، بنابراین موشک روی سکو منتظر می‌ماند، دوره‌ای دیگر برای بهتر شدن هوا. پنجره بعدی Chang HF، 1 سپتامبر، به دلیل نگرانی در مورد نقدینگی مبادلات.

تصمیم برای ادامه کار با هارد فورک چانگ پس از یک بحث عمیق بین بازیگران کلیدی در سراسر اکوسیستم کاردانو گرفته شد. نمایندگانی از Intersect، Emurgo، بنیاد کاردانو، و IOG شرکت کردند. پس از آن رای به اتفاق آرا برای شروع هارد فورک fپس از ارزیابی‌های گسترده انجام شد.

آنچه باید درباره ارتقاء بدانید

طبق گزارش Intersect، 92٪ از صرافی ها به نسخه مورد نیاز ارتقا یافته اند، که از هدف تعیین شده یعنی آمادگی 85٪ فراتر رفته است. علاوه بر این، داده‌های اخیر نشان می‌دهد که SPOها، یکی دیگر از اجزای کلیدی، نیز به 92% آمادگی بر اساس سهام دست یافته‌اند. فراموش نکنیم که مقدار کل قفل شده (TVL) در برنامه‌های غیرمتمرکز از 50% فراتر رفته است،  که آمادگی قوی را نشان می‌دهد.

هارد فورک چانگ یک گام بزرگ در نقشه راه کاردانو است. اجرای موفقیت‌آمیز، عصر ولتر را آغاز می‌کند، که بر بهبود توانایی کنترل غیرمتمرکز در اکوسیستم کاردانو متمرکز است. در اصل، ارتقای مسئولیت IOG را به عنوان یک نهاد حاکم سلب کرده و به دارندگان ADA که در موقعیتی برای مشارکت در نقش فعال تر در فرآیند تصمیم گیری شبکه.

 به عنوان پیش از این گزارش شده بود، این ارتقاء در مرحله اجرا خواهد شد. مرحله اول، CIP 1694 را معرفی می کند، که دارندگان ADA را قادر می سازد تا در مورد موضوعات و ویژگی های مهمی که برای شبکه مفید است، رأی دهند. فاز دوم Voltaire شامل ویژگی‌های جدیدی مانند رای دادن به نمایندگی و توانایی برداشت وجه از گنج خواهد بود. این ویژگی‌ها به کاربران کمک می‌کند تا پروژه‌هایی را در اکوسیستم ADA پیشنهاد و تأمین مالی کنند، که تمرکززدایی را گسترش داده و ابتکارات جدید را ترویج می‌کند. 

از آنجایی که جامعه کاردانو منتظر هارد فورک چانگ است، سرمایه گذاران از نزدیک به تأثیر بالقوه بر قیمت ADA توجه می کنند. در زمان نگارش این مقاله، دارایی دیجیتال دست‌ها را عوض می‌کند با 0.3547$ که کاهش 1.66% را در 24 ساعت گذشته نشان می‌دهد.

هیچ مشکلی تا زمان انتشار گزارش نشده بود، که اعتماد به نفس در اجرای موفقیت آمیز هارد فورک را بیشتر می کند. 


توصیه شده به شما:
< div class="tl-style" id="tve_tcb2_set-001" data-state="50" data-form-state="">

          بدون هرزنامه، بدون دروغ، فقط بینش. می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا