«دعوای هسته‌ای حرارتی» که توسط ایلان ماسک ایکس علیه موضوعات رسانه‌ای مطرح شده بود اکنون به محاکمه می‌رود.

«دعوای هسته‌ای حرارتی» که توسط ایلان ماسک ایکس علیه موضوعات رسانه‌ای مطرح شده بود اکنون به محاکمه می‌رود.

این توصیه سرمایه گذاری نیست. نویسنده در هیچ یک از سهام ذکر شده هیچ سمتی ندارد. Wccftech.com یک خط مشی اخلاقی و افشای اطلاعات دارد.

ایلان ماسک قول داده بود که در اواخر سال 2023 به دلیل تاکتیک‌های غیرانتفاعی ظاهراً دست نیافتنی این غیرانتفاعی تلاش کند تا X را به عنوان یک پلتفرم مملو از محتوای یهودستیزانه معرفی کند. اکنون، آن “دعوای هسته‌ای گرما” که X کمی پس از آن اقامه کرده بود، سرانجام به سمت یک محاکمه با مشخصات بالا می رود.

به عنوان تازه‌تر، در اواخر سال 2023، تعدادی از تبلیغ‌کنندگان بزرگ، از جمله اپل، دیزنی، کامکست، آی‌بی‌ام و غیره تبلیغات خود را در پلتفرم X پس از اینکه Media Matters نشان داد محتوای ضدیهودی پیدا شده است، متوقف کردند. در مجاورت تبلیغات IBM نمایش داده می شود.

الون ماسک با طرح یک دعوی حقوقی به موج فزاینده تحریم ها پاسخ داد. /a> علیه موضوعات رسانه ای، با ادعای تخلف. طبق بررسی‌های داخلی X، Media Matters فیدی را مدیریت کرد که شامل حساب‌هایی بود که به طور منظم «محتوای افراطی و حاشیه‌ای» را منتشر می‌کردند و آن‌هایی که متعلق به تعدادی تبلیغ‌کننده بلیت بزرگ بودند. پس از آن، برای دستیابی به نتایج دلخواه خود، به تازه سازی های متعدد آن خوراک متوسل شد:

“[مسائل رسانه] به پیمایش بی‌پایان و تازه‌سازی فید غیرمعمول و انتخاب‌شده دستی خود متوسل شد و بین 13 تا 15 برابر بیشتر از مشاهده‌شده توسط کاربر متوسط ​​X در هر ساعت تبلیغات غیرواقعی ایجاد کرد. تا زمانی که در نهایت صفحاتی را دریافت کرد که حاوی نتیجه مورد نظر بود: محتوای بحث برانگیز در کنار پست‌های پولی بزرگترین تبلیغ‌کنندگان X.”

به نوبه خود، Media Matters به ​​طور مداوم بر این موضوع تاکید کرده است که شکایت ایلان ماسک ماهیت “بیهوده” بوده و هدف آن “قلدری کردن منتقدان X به سکوت” بوده است.

این ما را به امروز می‌رساند که قاضی ناحیه ایالات متحده Reed O’Connor علیه دادخواست Media Matter مبنی بر رد دعوی X با توجه به اینکه شاکی “به درستی ادعاهای خود را مطرح کرده است” و اجازه داد تا نبرد دادگاه آتی ادامه یابد. رای داد.

توسعه امروز در حالی صورت می‌گیرد که اختلاف بین ایلان ماسک و برخی از بزرگترین تبلیغ‌کنندگان X همچنان ادامه دارد. در گذشته، ماسک تا آنجا پیش رفته است که از توهین آمیز داد تا ناامیدی خود را از تبلیغ کنندگان تحریم کننده ابراز کند.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل