اخبار روزفناوری

پرسش و پاسخ Warhammer 40K Space Marine 2 با تیم ویلیتس – “ما یک بازی داریم که از انتظارات فراتر خواهد رفت”

پرسش و پاسخ Warhammer 40K Space Marine 2 با تیم ویلیتس – “ما یک بازی داریم که از انتظارات فراتر خواهد رفت”

در Gamescom 2024، من این فرصت شگفت‌انگیز را داشتم تا با تیم ویلیتس، توسعه‌دهنده کهنه‌کار درباره Warhammer 40K Space Marine 2، Saber Interactive و در کل صنعت صحبت کنم. ویلیتس 24 سال در id Software کار کرد و در نهایت مدیر استودیو شد. او در ژوئیه 2019 توسعه‌دهنده تگزاسی را ترک کرد و فقط یک ماه بعد مدیر ارشد خلاقیت در Saber Interactive شد.

البته، تمرکز اصلی گپ ما پرتاب قریب الوقوع Warhammer 40K Space Marine 2 بود (در تاریخ 9 سپتامبر، با یک سال کامل نقشه راه پس از پرتاب از قبل revealed)، اما در مورد مسائل جاری نیز بحث کردیم در صنعت و نحوه برخورد سابر با این چالش ها. برای خواندن یک مکالمه بسیار جالب به پیمایش ادامه دهید.

با Space Marine 2، شما یک بازی دوست داشتنی را انتخاب می کنید و در نهایت یک دهه بعد دنباله آن را می سازید. آیا فشار هواداران را احساس می

می کنید؟

بله. فرنچایز Warhammer 40K اکنون 45 سال است که وجود دارد و میلیون ها نفر به خودی خود این فرنچایز را دوست دارند. بازی اول بسیار محبوب بود. اما این را هم بگویم که اگر به عنوان یک طرفدار یا به عنوان یک اکشن گیمر، هرگز اولین بازی را انجام نداده اید، نگران این موضوع نباشید. می توانید با Space Marine 2 شروع کنید و این یک بازی کامل است. در واقع انجام بازی اول در حال حاضر دشوار است زیرا فقط در Steam است.

این انتظار از طرفداران Warhammer 40K وجود دارد که ما با جهان با احترام رفتار کنیم و همه چیز را درست انجام دهیم. سپس از طرفداران بازی اول و همچنین فقط طرفداران بازی های Saber و اکشن انتظاری وجود دارد. بنابراین بله، انتظارات بسیار بالاست، اما من معتقدم که ما یک بازی داریم که فراتر از این انتظارات خواهد بود. ما یک بازی بسیار متراکم با حالت مبارزاتی داریم که می توانید خودتان یا با دو دوست بازی کنید. ما ماموریت‌های PvE خود را داریم که در آن داستان به موازات کمپین اجرا می‌شود، و سپس یک حالت PvP کامل 6v6 با سه حالت بازی داریم، بنابراین چیزهای زیادی برای ارائه داریم. همه اینها در فناوری اختصاصی Saber ما با مدیر فناوری Swarm و هوش مصنوعی پیچیده شده است، بنابراین ما معتقدیم که در حال ارائه تجربه نهایی واقعی Space Marine هستیم.

ساخت این بازی چقدر طول کشید؟

این روزها بازی‌ها همیشه زمان زیادی می‌برند. حدود چهار سال یا بیشتر در این مورد، اما ما بسیار به جایی که در حال حاضر است افتخار می کنیم. ما از کار خود بسیار راضی هستیم و افرادی که پیش نمایش را بازی کردند خوشحال بودند. پیش سفارش ها عالی هستند در حال حاضر، چیزی که ما روی آن تمرکز کرده‌ایم 9 سپتامبر است، مطمئن شوید که سرورها برای همه فعال هستند و مطمئن شوید که هر مشکلی برطرف شده است، اما همه چیز خوب به نظر می‌رسد. همه اش چراغ سبز است بازی سرگرم کننده و محکم است، بنابراین بله، من در مورد راه اندازی هیجان زده هستم.

من معتقدم که این بازی در ابتدا قرار بود در اواخر سال 2023 عرضه شود. می‌توانید دلایل این تاخیر 9 ماهه را به اشتراک بگذارید و در این زمان اضافی چه چیزی را بهبود بخشید؟

فقط به زمان بیشتری برای پرداخت آن نیاز داشتیم. می‌دانید که گفته‌های قدیمی یک بازی فقط تا زمان عرضه دیر است، اما یک بازی بد برای همیشه بد است. ما می‌خواستیم روی اطمینان از اینکه همه اجزاء، کمپین تک‌نفره و حالت همکاری PvE، کاملاً ثابت هستند، تمرکز کنیم.

این بازی چیزهای زیادی دارد و من احساس می‌کنم که بازیکنان از نظر ارزش و محتوا احساس خوبی خواهند داشت. وقتی همه آن سیستم ها را دارید، پیشرفت دارید، و چند نفره دارید، گاهی اوقات همه چیز بیشتر طول می کشد تا درست شود، اما خوشحالم که زمان لازم را صرف کردیم تا مطمئن شویم که آن را درست انجام داده ایم، زیرا طرفداران Warhammer 40K آن را می خواهند. درست است. اگر ما چیزی را خراب می کردیم، آنها دیوانه می شدند، می دانید، و بنابراین ما واقعاً می خواستیم به این فرنچایز احترام بگذاریم، می خواستیم به جهان احترام بگذاریم، و می خواستیم بازی را بسازیم که مردم می خواهند بازی کنند.

شما از نزدیک با Games Workshop کار کردید، درست است؟

بله، آنها شریک بسیار خوبی بودند. همه چیز باید تایید می شد، از یک نشان کوچک گرفته تا شمایل نگاری، دیالوگ و غیره. اما کار با آنها عالی بود و در هر مرحله به ما کمک کردند، بنابراین یک مشارکت واقعی بود.

من حدس می‌زنم که شامل خط داستان باشد.

قطعا. خط داستانی ما با Titus – آیا شما نسخه اصلی را بازی کردید؟

نه خیلی.

بسیار خوب است، زیرا باز هم همانطور که گفتم، لازم نیست اولین بازی را بازی کنید.

می‌دانم که تیتوس، قهرمان داستان، در پایان بازی اول تنزل رتبه پیدا کرد.

بله، و سپس 200 سال را در Deathwatch گذراند. این یک شروع تازه برای او است، اما ما سعی کردیم شخصیت و احساسات بیشتری را به داستان او و رابطه اش با هم تیمی هایش و احساس آنها نسبت به او اضافه کنیم. او باید اعتماد آنها را جلب کند و در عین حال جهان را نیز نجات دهد، بنابراین این چیزی بیش از یک بازی دویدن و تفنگ است. داستان تیتوس بخش مهمی از تجربه است.

به خصوص به این دلیل که امروزه گیمرها بیشتر می خواهند. آنها فقط با تیراندازی خوب نیستند، مانند روزهای DOOM اصلی.

بله. توجه به این نکته مهم است که دنیای Warhammer 40K الهام‌بخش بسیاری از بازی‌های ویدیویی در طول دهه‌های گذشته بوده است. فقط به DOOM فضایی اصلی نگاه کنید. او شبیه چه چیزی است به شمشیر زنجیری در Gears نگاه کنید – از کجا آمده است؟ به مواردی مانند Power Armor در Fallout نگاه کنید. این بسیار شبیه یک تفنگدار فضایی است. این IP روی بسیاری از بازی‌ها تأثیر گذاشته است، بنابراین امیدوارم گیمرهایی که ممکن است جوان‌تر باشند یا جهان 40K را درک نکنند بتوانند به این موضوع نگاه کنند و بفهمند که چقدر مؤثر است.

در مورد خط داستانی، چیزی که در حین پخش پیش نمایش متوجه شدم این است که یکی از هم تیمی های تیتوس بسیار درگیری با او است.

بله، گدریل و شایرون. بله، او کمی ناله می کند و من می خواهم به او مشت بزنم، اما بله، او می گوید: “چه خبر؟” یک رویداد در بازی بین تیتوس و او وجود دارد، اما جالب است که ببینیم چگونه انجام می‌شود.

بر اساس برآوردهای شما، مدت زمان کمپین چقدر است؟

12 ساعت طول کشید تا آن را کامل کنم، اما همه چیز بستگی به نحوه بازی شما، سختی آن دارد، اینکه آیا با دوستان انسانی خود هستید یا تنها هستید و غیره.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا