حاشیه

بیوگرافی و زندگینامه ایرینا شایک/ از این بازیگر چه می دانیم؟

بیوگرافی و زندگینامه ایرینا شایک/ از این بازیگر چه می دانیم؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بیوگرافی و زندگینامه ایرینا شایک/ از این بازیگر چه می دانیم؟

نام کامل: ایرینا والریونا شیخ الاسلام ووا

 

نام هنری: ایرینا شایک

 

تاریخ تولد: ۶ ژانویه ۱۹۸۶ یمانژلینسک، SFSR روسیه، اتحاد جماهیر شوروی

 

ملیت: روسی

 

حرفه: مدل، بازیگر، شخصیت تلویزیونی

 

قد: ۱۷۸ سانتی متر

 

رنگ مو: قهوه‌ای تیره

 

رنگ چشم: سبز

 

 

 

 

بیوگرافی

ایرینا شایک، زاده‌ی ۶ ژانویه ۱۹۸۶ در یمنژلینسک روسیه، نامی است که با زیبایی، موفقیت و دنیای مد و سرگرمی گره خورده است. این مقاله به مرور زندگی‌نامه‌ی شایک می‌پردازد و ضمن برجسته کردن دوران مدلینگ او، به رابطه‌اش با فوق‌ستاره‌ی فوتبال کریستیانو رونالدو و بسیاری از داستان‌های دیگر زندگی‌اش اشاره می‌کند.

سفر شایک به سوی موفقیت، از آغاز ساده‌اش در روستایی کوچک در روسیه تا مزین کردن جلد مجلات برتر مد و قدم زدن روی باندهای نمایش معتبرترین برندها، قابل توجه است. زندگی ایرینا شایک فراتر از دنیای مدلینگ است و خواندن درباره‌ی حرفه‌اش بهترین راه برای شناخت بیشترش می‌باشد.

 

خانواده ایرینا شایک

ایرینا شایک که نام واقعی او ایرینا والریونا شیخ الاسلام ووا است، در ۶ ژانویه ۱۹۸۶ در یک روستای کوچک به نام یمانژلینسک در روسیه به دنیا آمد. پدرش، والری شایخلیسلاموف، در یک معدن زغال سنگ کار می‌کرد و مادرش، اولگا شایخلیسلامووا، معلم موسیقی مهدکودک بود.

ایرینا شایک در خانواده‌ای معمولی بزرگ شد، اما دوران کودکی او مملو از عشق و حمایت بود. ظاهر جذاب او را از پدرش که تاتار ولگا بود به ارث برده و چشمان گیرا و رسایش را از مادرش گرفته است. والدین ایرینا، اولگا و والری، نقش مهمی در شکل‌گیری شخصیت و جاه‌طلبی او داشتند.

آنها او را به سخت کوشی و دنبال کردن رویاهایش تشویق کردند، حتی زمانی که همه چیز علیه او به نظر می‌رسید. ایرینا اغلب از والدینش به خاطر اخلاق کاری قوی و ارزش‌های پشتکار و فداکاری قدردانی می‌کند. وقتی ایرینا ۱۴ ساله بود، پدرش را از دست داد و مادرش مجبور شد برای تامین مخارج زندگی دو شغل داشته باشد.

بعد از دبیرستان، ایرینا به دانشگاه رفت تا تجارت بخواند، اما در ادامه انصراف داد و به جای آن همراه خواهرش به مدرسه آرایشگری رفت. در همین مدرسه، مدیری از یک آژانس مدلینگ محلی او را دید و از او خواست در یک مسابقه زیبایی شرکت کند. ایرینا در این مسابقه برنده شد و عنوان “خانم چلیابینسک ۲۰۰۴” را به دست آورد.

 

شغل ایرینا شایک

بعد از کسب عنوان “خانم چلیابینسک ۲۰۰۴”، به پاریس رفت و کار مدلینگ را به طور جدی آغاز کرد. اولین سفر او به خارج از کشور چندان آسان نبود، چرا که به زبان انگلیسی تسلط نداشت و به سختی با محیط جدید وفق پیدا می‌کرد. با این حال، تلاش و پشتکار باعث شد تا سرانجام در سال ۲۰۰۷، در نسخه‌ی لباس شنا مجله‌ی Sports Illustrated حضور پیدا کند و توجه بسیاری را به خود جلب کند.

اولین جدی ترین بازی او  مقابل  دوئین جانسون در فیلم هرکول در سال ۲۰۱۴ بود.

شاید برایتان جالب باشد که او برای مدتی دوست دختر فوتبالیست سرشناس، کریستیانو رونالدو نیز بوده است. زیبایی خیره کننده و شخصیت کاریزماتیکش او را در شبکه‌های اجتماعی به یک چهره‌ی بسیار محبوب و شناخته‌شده تبدیل کرده است.

ایرینا شایک, عکس ایرینا شایک

ایرینا شایک و کریستیانو رونالدو

 

ایرینا شایک و تام بریدی

در سال 2023 ایرینا با تام بریدی مدافع فوتبال آمریکایی وارد رابطه شد. در ژوئن، زمانی که بریدی و شایک در یک عروسی با هم آشنا شدند، شماره تلفن‌هایشان را رد و بدل کردند. با این حال، این رابطه در اکتبر به پایان رسید. عشق بین تام و ایرینا کم‌رنگ شد و آنها از آن زمان به راه خود رفته‌اند. اما همانطور که همه‌ی ما می‌دانیم، آینده غیرقابل پیش‌بینی است و ممکن است دوباره به همدیگر بازگردند.

 

ایرینا شایک, عکس ایرینا شایک

ایرینا شایک و بردلی کوپر

 ایرینا شایک, عکس ایرینا شایک

ایرینا شایک و بردلی کوپر صاحب دختری به نام لیا هستند

 

 

 

منبع: انتخاب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا