بیوگرافی علی صبوری بازیگر طنز فضای مجازی، همسر و فرزند واقعی اش+عکس

بیوگرافی علی صبوری بازیگر طنز فضای مجازی، همسر و فرزند واقعی اش+عکس

علی صبوری متولد 3 شهریور 1371 در مشهد است. او به اصطلاح واینر می باشد، واینر به بچه هایی که در فضای مجازی کار طنز می کنند می گویند، از اینستاگرام شروع کرد و حالا در تلویزیون فعالیت دارد. وقتی علی 8 ساله بود پدرش ورشکست شدند. ناچارا علی صبوری برای کمک به خانواده اش به دست فروشی مشغول شد. در ادامه این مطلب با بیوگرافی علی صبوری همراه شوید.

زندگینامه علی صبوری

  • نام و نام خانوادگی : علی صبوری
  • سال تولد :1371
  • محل تولد : مشهد
  • حرفه : کمدین و بازیگر
  • وضعیت تاهل :متاهل
  • سوابق : از سال 95 تاکنون

بیوگرافی علی صبوری

در سال ۱۳۷۹ وقتی ۸ ساله بود پدرش ورشکسته شد برای همین مدت ها در کف خیابان دست فروشی لباس می کرد. دوباره اما با تغییر شغل پدر به فروش آهن آلات صنعتی وضع مالیشون بهتر شد. علی صبوری در یک خانواده 4 نفری پرروش یافته و تنها یک برادر کوچکتر بنام آرمان دارد.

تحصیلات

این بازیگر طنز ، دانشجوی اخراجی رشته ی هوش بری است. خودش می گوید: در دبیرستان تجربی خواندم و دوست داشتم پزشک شوم ، فکر می کردم اگر در این رشته قبول شوم می توانم هنر را هم در کنارش دنبال کنم. خلاصه به جای پزشکی در رشته هوشبری پذیرفته شدم اما ترم آخر اخراجم کردند چون می خواستم یک نمایش روی صحنه ببرم و با وجود هماهنگی با اساتید دانشگاه بخاطر عدم حضور در کلاس صفر گرفتم و اخراج شدم.

ازدواج و همسر

علی صبوری چند سالی است که ازدواج کرده . شقایق همسر علی صبوری فعالیتی اینستاگرام ندارد و در کلیپ های شوهرش شرکت نمی کند.

آغاز فعالیت هنری

کارش را از دی ماه 1395 با داشتن 32 فالوور شروع کرد. او با ساختن یک ویدیو طنز انتقادی با موضوع جلوگیری از برگزاری کنسرت در شهر مشهد ، 200 بیننده کسب کرد . بعد از آن ویدئوها و کلیپ های طنز دیگری را ساخت و روز به روز به فالورهایش اضافه شد.

علی صبوری در خندوانه

علی صبوری در حالی که جزء چهره های کمدی اینستاگرام بود توانست در برنامه خنداننده شو رامبد جوان اجراهای مناسب قاب تلویزیون ارائه کند. او در گروه فرهاد آئیش به شدت موفق ظاهر شد و به قهرمانی در این برنامه دست پیدا کرد.

علی صبوری در مورد شرکت در خندوانه در مصاحبه ای گفت :

خیلی اتفاقی برای شرکت در خنداننده شو پیامکی دادم اما در همان روزها دزد گوشی‌ام را زد و گوشی را خاموش کرد. خیلی ناامیدانه به این موضوع نگاه می‌کردم تا این که بعد از پانزده روز دزد عزیز گوشی را روشن کرد وقتی دید من خیلی پیگیر شرکت در این مسابقه هستم، پیام داد در خنداننده شو قبول شدی. شیرینی یادت نره!

درآمد علی صبوری

قبل از خندوانه که اینستاگرامش ۴۰۰ هزار نفر دنبال کننده داشت با شهرتی که بدست آورد خیلی زود به ۱ میلیون فالوور رسید. در ادامه با ساخت کلیپ های طنز با ایده های جدید در کنار قبول اسپانسر و تبلیغات توانست به روزی سه تا پنج میلیون درآمد برسد. علی صبوری پس از موفقیت در خندوانه توانست فالورهای زیادی جذب کند ، اسپانسر گرفت و با تبلیغات به درآمد زیادی دست یافت. گفته شده که علی یک اتومبیل BMW مدل 318i دارد.

آثار علی صبوری

علی صبوری تا کنون دو سریال تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته است :

  • سریال آخر خط در سال 99 به کارگردانی علیرضا مسعودی

جالب است بدانید در سال ۱۳۹۵ در فیلم سقف دودی پوران درخشنده بازی کرده بود اما در نهایت نقش او توسط تدوینگر از فیلم خارج شد. به دلیل قرارداد ۱۰ ساله این بازیگر با تلویزیون مدتی از فضای اینستاگرامی دور شده است چرا که تمام کارهای او باید با اجازه مدیران سازمان باشد. در آخر نیز علی صبوری اعلام کرده که اولویت او هیچ وقت پول نبوده و همواره سعی کرده تا برای شاد کردن دل مردم فعالیتش را در حوزه طنز ادامه دهد.

 

توجه این مطلب از سایت چشمک برداشته شده است و این رسانه هیچ مسئولیتی در قبال این متن ندارد

خروج از نسخه موبایل