حاشیه

علیرضا مسعودی: بچه‌های «ساعت خوش» دو سال ممنوع‌الفعالیت بودند

علیرضا مسعودی: بچه‌های «ساعت خوش» دو سال ممنوع‌الفعالیت بودند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سال‌ها است که بازیگران «ساعت خوش» می‌گویند که بعد از این برنامه تا مدت‌ها ممنوع‌الفعالیت بودند. رضا عطاران ارژنگ امیرفضلی، رضا شفیعی جم، امیر غفارمنش و بسیاری دیگر به این ماجرا اشاره کردند.

همین اواخر که امیرغفارمنش در خبرآنلاین حاضر شده بود از او درباره این ماجرا پرسیدیم و در جواب گفت که همه عوامل این برنامه تا دو سال ممنوع‌الفعالیت بودند.

پیرو همین ماجرا، احمدپورنجاتی که در آن زمان قائم مقام رئیس سازمان صدا و سیما بوده‌ است، با انتشار جوابیه‌ای اعلام کرد که چنین ماجرایی صحت ندارد.

پیرو همین ماجرا سراغ علیرضا مسعودی که از اعضای تیم نویسندگان «ساعت خوش» بود رفتیم تا صحت این ماجرا را هم از او پیگیری کنیم در ادامه پاسخ مسعودی به این دو سوال را می‌خوانید.

آیا شما به خاطر دارید که بازیگران «ساعت خوش» بعد از این برنامه ممنوع‌الفعایت شدند؟

من دو سه ماه آخر کار بچه‌های «ساعت خوش» به تیم آن‌ها پیوستم با آن‌ها همکاری کردم. به خاطر دارم که کمی بعدتر رضا عطاران یک کاری به نام «زیر آسمان شهر» را شروع کرده بود البته یک قصه دیگر داشت. کامل به خاطر دارم که کار کلید خود، چهار روز هم فیلمبرداری کردند اما نیمه کاره ماند چون گفتند این عوامل نمی‌توانند کار کنند و ممنوع‌الفعالیت هستند. این موارد را کامل به خاطر دارم. فکر کنم الان ۳۰ سال از آن ماجرا ها گذشته باشد، اما مطمئنم که بچه‌ها اشتباه نمی‌کنند به این خاطر که من کاملا آن را به خاطر دارم و البته بعید می‌دانم که آقای پورنجاتی با چنینی شخصیت و کارکتری هم دروغ بگویند احتمالا ایشان که در راس بودند از عملکرد و تصمیم مدیران پایین‌ دستی خبر نداشتند.

بله، ۳۰ سال گذشته است، بازیگران ممنوع‌الفعالیت شدند، شما به عنوان نویسنده چه طور اتفاقی برایتان افتاد؟

نه، من در آن زمان یک نویسنده ساده بودم و کسی با من کاری نداشت اما بچه‌ها دو سال ممنوع الکار بودند.

۲۴۵۲۴۵

منبع:خبرآنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا