نظرسنجی FDU نشان می دهد که موضع ترامپ در حمایت از بیت کوین به حفظ برتری 12 امتیازی نسبت به هریس کمک می کند.

نظرسنجی FDU نشان می دهد که موضع ترامپ در حمایت از بیت کوین به حفظ برتری 12 امتیازی نسبت به هریس کمک می کند.

تعامل

رئیس‌جمهور سابق دونالد ترامپ با جامعه کریپتو به‌طور چشمگیری شانس او ​​را برای بر اساس اعلام دانشگاه فیرلی دیکنسون (FDU) در رقابت ریاست جمهوری 2024 نظرسنجی در 30 آگوست منتشر شد.

نظرسنجی FDU نشان داد که ترامپ در میان رای دهندگانی که دارایی های رمزنگاری شده یا دارایی های مرتبط هستند، پیشی گرفته و از معاون رئیس جمهور پیشی گرفته است کامالا هریس با 12 امتیاز در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری 2024 ایالات متحده.

بر اساس نظرسنجی:

“ترامپ با 12 امتیاز در میان رای دهندگان احتمالی صاحب ارزهای دیجیتال پیشتاز است (50 به 38)، در حالی که هریس با 12 امتیاز در میان کسانی که می گویند صاحب رمزارز نیستند (53 به 41) پیشتاز است.”

دن کاسینو، استاد دولت و سیاست در Fairleigh Dickinson و مدیر اجرایی نظرسنجی، تاکید کرد که به نظر می رسد دسترسی ترامپ به جامعه کریپتو نتیجه می دهد. او خاطرنشان کرد که ایدئولوژی زیربنایی رمزارز، که ریشه در بی اعتمادی به ساختارهای قدرت مستقر دارد، با پیام‌های سیاسی ترامپ همسو می‌شود.

صاحبان رمزارز ایالات متحده

این نظرسنجی همچنین نشان داد که 15 درصد از ثبت‌شده‌ها رای دهندگان ایالات متحده دارای رمزنگاری، NFT یا دارایی های دیجیتال مشابه هستند، که این گروه عمدتاً شامل مردان، رای دهندگان جوان و اقلیت های نژادی است.

این نظرسنجی همچنین نشان داد که جمهوری خواهان نسبت به دموکرات ها احتمال بیشتری برای مالکیت رمزارز دارند. با این حال، این تفاوت 24 امتیازی در حمایت ریاست‌جمهوری بین مالکان و غیرمالکان رمزارز را کاملاً توضیح نمی‌دهد.

جالب است که افراد در سراسر طیف سیاسی – لیبرال‌ها، میانه‌روها، محافظه‌کاران، مترقی‌ها، و حامیان MAGA—احتمالاً به یک اندازه مالکیت دارایی های دیجیتال را گزارش می دهند.

کاسانو اظهار داشت:

“این واقعیت که دارندگان کریپتو محافظه کار یا لیبرال نیستند. یا رای دهندگان MAGA به این معنی است که آنها در آستانه انتخابات هستند و در انتخاباتی که انتظار می رود نزدیک باشد، آنها گروه بزرگی هستند که نمی توان آنها را نادیده گرفت. >

در ماه‌های اخیر، ترامپ فعالانه خود را به عنوان یک نامزد طرفدار رمزارز برخلاف معاون رئیس جمهور هریس. او چندین ابتکار را برای تقویت این تصویر به راه انداخته است، از جمله راه اندازی اخیر کارت های چهارمین پروژه توکن غیرقابل تعویض (NFT).

پیش از این حرکت، رئیس جمهور سابق اولین نامزد اصلی ریاست جمهوری برای کمک های ارز دیجیتال را بپذیرید در ماه مه. در ماه جولای، او مهمترین رویداد بیت کوین سال را در نشویل، تنسی عنوان کرد، جایی که قول داد بیت کوین را یک دارایی ذخیره فدرال. /p>

در این مقاله ذکر شد

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل