اقتصاد

بنیاد اتریوم 8.5 میلیون دلار کمک مالی برای سه ماهه دوم پرداخت می کند و از 98 پروژه حمایت می کند

بنیاد اتریوم 8.5 میلیون دلار کمک مالی برای سه ماهه دوم پرداخت می کند و از 98 پروژه حمایت می کند

برنامه پشتیبانی اکوسیستم بنیاد اتریوم (EFESP) در مجموع حدود 8.5 دلار اختصاص داده است. بر اساس کمک های مالی افتتاحیه بنیاد گزارش تخصیص که در آگوست منتشر شد، برای حمایت از 98 پروژه. 30.

اگرچه این گزارش پروژه‌ها را بر اساس نوع، گیرنده و مخاطب تفکیک می‌کند، اما جزئیاتی از میزان دریافتی هر پروژه ارائه نمی‌کند.

بیشتر پروژه‌هایی که دریافت کرده‌اند. پشتیبانی دریافت شده از EFESP با عنوان “Community & Education” شناخته می شود که 41 مورد توسط بنیاد اتریوم (EF) تقویت شده است، از جمله رویدادهایی مانند کنفرانس های ETH و جلسات کوچک در سراسر جهان.

به علاوه، EFESP از 28 پروژه پشتیبانی می کند. اختصاص داده شده به «رمزشناسی و اثبات دانش صفر»، دسته‌ای که دومین پروژه‌های بزرگ مورد حمایت بنیاد است.

این دسته دوم شامل پروژه‌هایی مانند پروتکلی است که از فناوری دانش صفر برای اثبات مالکیت استفاده می‌کند. شناسه اقامت هند در اتریوم، ایجاد یک زبان دامنه خاص برای نوشتن مدارهای دانش صفر، و تولید محتوای آموزشی.

EFESP همچنین از هفت پروژه اختصاص داده شده به «تجربه و ابزار توسعه‌دهنده» پشتیبانی کرد. ، دو پروژه متمرکز بر بهبودهای مربوط به “لایه اجرا”، دو پروژه با هدف “رشد و حمایت عمومی” و سه طرح “تحقیق عمومی”.

علاوه بر این، دسته کمک های مالی برای سه ماهه دوم همچنین شامل تلاش‌هایی برای تقویت پیشرفت‌ها در سهامداری و رشد پروتکل بود.

گزارش در میان بحث‌ها

اتریوم ( ETH) یکی از بنیانگذاران ویتالیک بوترین ابتکار عمل را در رسانه های اجتماعی ستایش کرد و تاکید کرد که این گزارش یک < a href="https://x.com/VitalikButerin/status/1829550851532476787">روش خوبی برای یافتن “انواع چیزهایی که EF برای آنها پول خرج می کند.”

اظهارات بوترین آمده است. به دنبال EF بازخواست شده پس از ارسال 34000 ETH به آدرس Kraken ، احتمالاً در یک جنبش فروش. این مبلغ با استفاده از قیمت روز انتقال معادل 94 میلیون دلار است.

با توجه به مقدار قابل توجهی، جامعه ارزهای دیجیتال در X این سوال را مطرح کرد که EF این وجه را به کجا اختصاص خواهد داد.

شرکت کننده EF. جاش استارک در 27 آگوست به برخی از هزینه های دو سال گذشته در رسانه های اجتماعی پرداخت. تاکنون EFESP بیش از 20 میلیون دلار کمک مالی در سال جاری خرج کرده است که تقریباً 33 درصد از مبلغی است که به عنوان کمک های مالی برای پروژه ها در سال گذشته تعیین شده است.

طبق داده‌های زنجیره‌ای، آدرس کیف پول اتریوم به پایه مرتبط است دارای بیش از 751 میلیون دلار در ارزهای دیجیتال مختلف است که بیشترین مقدار آن 273532 ETH است.

در این مقاله ذکر شد

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا